Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zafiro3
Berichten: 25
Geregistreerd: 19-09-09
Woonplaats: Wergea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:13

ik zou zeggen, hoe verschrikkelijk het ook is, niks meer te voeren en haar haar eigen paarden verzorgen, ze komt gauw in problemen waardoor ze meer moet betalen etc..
dan schrikt ze wel van het feit dat ze niet luistert!

DJZ

Berichten: 3110
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 21:24

@ uiltje001: Ik heb inderdaad ook geen problemen mee dat R het topic heeft doorgelezen en ook heeft gereageerd. Juist heel erg blij. Misschien opent dit haar ogen en ziet ze eindelijk in hoe de waarheid in elkaar steekt. Hopelijk gaat ze inzien dat de problemen groter waren dan dat ze zelf dacht ;)

@ Zafiro3: Als je het topic goed doorgelezen hebt, zijn inmiddels beide paarden weer goed terecht gekomen ;) maar wel bedankt voor je reactie ;) :)

DJZ

Berichten: 3110
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 21:58

Hoihoi,

Hierbij wil ik jullie bedanken voor de reacties en tips die jullie mij gaven. Aangezien het probleem is verholpen en is opgelost, sluit ik bij deze het topic :)

THNX!!!

Groetjes Liesenlizzy

Anoniem

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:00

jij kan het topic niet sluiten, dan moet je even een mod inschakelen of ze het voor je willen doen :)

Maar fijn dat alles is opgelost :)

DJZ

Berichten: 3110
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 22:11

Ja daar kwam ik idd al achter :P Als het goed is, wordt dit ook gedaan ;)

Mister T

Berichten: 802
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:16

Nou ik vind het heel sterk van je dat je zo inzet voor een paard, ondanks alle narigheid die je op je af krijgt!
Het is ook moeilijk om een paard te zien lijden. Ik denk dat het idd er moeilijk is om de dierenbescherming over de vloer te krijgen!
Ik heb vroeger op een manege gezeten waar de paarden er ook totaal niet uitzagen: verotte hoeven, mager, onder wonden etc. En daar werd ook niks aan gedaan! ;( .. Ben zelf maar weggegaan omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om nog langer op zulke paarden te rijden ;( ! De dierenbescherming komt idd alleen als een paard nog maar net op zijn benen kan staan. Dit is overigens in het buitenland veel beter geregeld! Daar zou nederland nog wat van kunnen leren! ;)

Ik hoop dat de gesprekken zullen helpen om de eigenaar in te laten zien dat je een paard niet zo behandeld :( !

potverdikkie
Berichten: 5906
Geregistreerd: 01-07-07

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 13:08

Tja, en nu ben ik ook benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Dus RRR, als je dit nog leest zou ik graag een pb ontvangen.
In iedergeval fijn dat beide paarden weer goed staan.

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 13:22

Heb de hele tijd meegelezen en petje af voor TS!!

Begrijp alleen niet dat RRR wel op vakantie kan gaan, maar geen goede oplossing voor de paarden kan vinden. Mijn conclusie is dan dat vakantie belangrijker is dan 2 levende wezens. Triest! En wel je 06 nummer voor de hele wereld (bokt is een voor iedereen toegankelijk forum) erop zetten maar te beroerd zijn om je eigen verhaal hier neer te zetten. Ook triest.

Rhendera
Berichten: 1481
Geregistreerd: 15-10-08
Woonplaats: Raleigh, NC, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 18:30

hetbommeke schreef:
Heb de hele tijd meegelezen en petje af voor TS!!

Begrijp alleen niet dat RRR wel op vakantie kan gaan, maar geen goede oplossing voor de paarden kan vinden. Mijn conclusie is dan dat vakantie belangrijker is dan 2 levende wezens. Triest! En wel je 06 nummer voor de hele wereld (bokt is een voor iedereen toegankelijk forum) erop zetten maar te beroerd zijn om je eigen verhaal hier neer te zetten. Ook triest.


_/-\o_ Amen.