Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 01:46

liesenlizzy schreef:
@ Cassidy: Dat is dus waarschijnlijk ook het geval: wel halen, maar niet zelf voeren....We wachten af, Heel misschien is er ergens toch wel een lichtje gaan branden. Maar zo ie zo moet R wat gaan doen als ze naar een andere stal wilt gaan: Als ze met het paard in deze staat aankomt, komt ze dubbel zo voor l*l te staan.....


Sommige mensen geloven in hun eigen leugens, en als ze het maar overtuigend genoeg weten te brengen, zijn jullie de gebeten hond en is R alleen maar slachtoffer. En zie dat maar weer recht te breien.

De koppen in een krant, de headlines over mishandeling, kinderverkrachting enz, worden door iedereen gelezen, en dat is wat bij iedereen blijft hangen. Een rectificatie op pagina 6 een dag later, dat ziet geen hond.
Wat denk je dat bij de mensen blijft hangen? Juist ja, de koppen in de krant.
Als R het geloofwaardig genoeg maakt dat de slechte staat van Schimmel aan de stal te wijten is waar hij vandaan komt (en dat hij gewoon niet gevoerd is, hoewel ze daar duidelijke afspraken over had gemaakt (onthoud, er zijn psychische aandoeningen waarbij mensen echt in hun leugens geloven) dan komt de bal bij jou en bij E terecht, en in de beleving van R en iedereen die haar gelooft, zijn jullie de boeman....

noudy

Berichten: 1870
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:19

Maar als ze het paard nog niet betaald heeft, heeft de vorige eigenaar ook het recht het paard op te halen, kan de vorige eigenaar dan geen andere goede baas zoeken voor de schimmel, dat moet hem/haar toch ook aan het hart gaan hoe het paard erbij staat.

SemdeLorijn
Berichten: 516
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:44

Het is zo verdomt Kl*te dat die hele dieren bescherming
pas altijd op het laatste moment ingrijpt, als wij ziek worden gaan
wij ook meteen naar de doktor, en het ziekenhuis wacht toch ook niet
pas met opereren als het op de minuten aankomen?
Eingen lijk mag je zeggen dat je nu echt geen F*ck aan die hele
dierenbescherming hebt, wat ik zou doen is samen met de eigenaar
van weide, jij en 'e' het geld bij mekaar leggen en voer kopen, en
dan moet 'r' het later maar even terug betalen ;).

DJZ

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 21:47

Hoihoi Allemaal,

@ Cassidy: dat is dus precies wat er met R aan de hand is. In haar ogen doet ze alles goed en tegen iedereen doet ze leuk, lief en aardig en doet ze alsof ze goed voor de dieren is en dat dieren alles voor haar zijn. UIteindelijk is het in de praktijk dus het omgekeerde en liegt ze alles bij elkaar. Het mooiste vind ik zelfs nog dat ze tegen de eigenaren van de bruine heeft gezegd dat ze schimmel ziek geweest is.....Dan weet ze meer dan ik, terwijl ze nooit op stal is :? Maar goed, dat is achteraf.

Waarschijnlijk heb ik ook goed nieuws: R is met de kids ergens anders ingetrokken en heeft E via iemand anders gevraagd of ze de schimmel wilt verzorgen. Daarnaast heeft E contact met de rechtvaardige eigenaresse. Morgen hoor ik hier meer over ;) Dit wil ik ook even achterhouden, voordat ik echt meer weet ;)

Dus er zit wéér een andere wending in dit hele gedoe :D Waarschijnlijk wordt het voor de schimmel nu veel beter :D

DJZ

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 20:53

Hoihoi,

*\o/* YYYEEESSS!!!!!!! Eindelijk gerechtigheid :D :D :D *\o/*

De 'vorige' eigenaresse heeft vanmiddag de schimmel opgehaald :D Eindelijk moet en kan het weer bergopwaarts gaan met de schimmel. De vorige eigenaresse gaat, als er een mogelijkheid voor is, hier een zaak van maken, ook omdat R nog een schuld bij haar had staan.

In ieder geval heeft R nu een zorg minder en krijgt het paard het weer goed zoals het voor de tijd was :D *\o/*

Ik wil jullie hiermee ook bedanken voor het lezen en de tips die jullie hebben gegeven ;) *D _/-\o_

Groetjes Liesenlizzy

mooney1

Berichten: 1434
Geregistreerd: 20-10-08
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:55

Dat klinkt goed zeg!!!! :D
Ik hoop dat je af en toe nog eens een update kunt geven over hoe ie het doet *D

Tooske

Berichten: 6547
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:57

Gelukkig voor het beest!

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:58

Dat is zeker heel goed nieuws. Hopelijk begint R niet meer aan paarden in de toekomst.

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:03

Heey goed nieuws! Fijn dat schimmel het eindelijk beter gaat krijgen.

DJZ

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 21:05

Ik ben ook echt blij dat het op deze manier is opgelost. Iemand die de schimmel kent (want het is echt geen makkelijke) en nu weten we ook dat hij daar blijft en niet meer van de plek gaat :)

MaloLau

Berichten: 236
Geregistreerd: 14-01-08
Woonplaats: Didam

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:12

Schimmel? Tripper? Is hij terug bij Es?

DJZ

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 22:24

@ Malolau: Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd :P Maar het gaat om een andere schimmel. Met mijn schimmeltjes gaat alles super goed :D ;)

MaloLau

Berichten: 236
Geregistreerd: 14-01-08
Woonplaats: Didam

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:27

jah ik snap er idd niks meer van:P Maar hoest met tripper dan?

idefix4

Berichten: 4356
Geregistreerd: 15-07-08
Woonplaats: bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:29

Zeker goed nieuws! Fantastisch. Al weer een reden om de dierenbescherming niet te steunen. Ze zijn er dus gewoon niet als je ze nodig hebt. Dat is al de derde keer dat ik dat lees. Wat heb je aan die lui?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 00:24

Eind goed al goed? Ik hoop (waarschijnlijk tevergeefs) dat R nooit meer een paard in haar bezit krijgt.
Schimmeltje heeft geluk gehad!

flitzz
Berichten: 1271
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 16:45

Zoals meerdere bokkers al schreven, eindelijk goed nieuws.. ik hoop dat de eigenaresse er een zaak van kan maken..
Het is toch diep triest dat zo'n iemand als R zo met levende wezens omgaat..
Gelukkig gaat het schimmeltje het nu beter krijgen. En nogmaals een pluim voor jullie!!

mariz
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 11:06

Allemachtig wat een verhaal zeg, wat is dat voor een persoon? lekker makkelijk weer..
Gelukkig is de schimmel weer terug bij de oude eigenaresse.
Petje af voor jullie, goed werk :D

RRR
Berichten: 5
Geregistreerd: 23-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:48

Degene die het werkelijke verhaal face to face horen willen om een totaalbeeld te krijgen kunnen bellen met
*****
ik ga online geen discussie voeren maar ben bereid om iedereen het verhaal te vertellen.
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 24-09-09 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Mobiel nummer verwijderd

Rhendera
Berichten: 1481
Geregistreerd: 15-10-08
Woonplaats: Raleigh, NC, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:52

RRR schreef:
Degene die het werkelijke verhaal face to face horen willen om een totaalbeeld te krijgen kunnen bellen met
*****
ik ga online geen discussie voeren maar ben bereid om iedereen het verhaal te vertellen.


Waarom niet online een discussie voeren? Bang om aangevallen te worden? :)

babbii_lief
Berichten: 1153
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: zeeland (noord-branband)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:56

RRR schreef:
Degene die het werkelijke verhaal face to face horen willen om een totaalbeeld te krijgen kunnen bellen met
*****
ik ga online geen discussie voeren maar ben bereid om iedereen het verhaal te vertellen.

je kan beter hier je verhaal vertellen dan via de tel kan je het mischien wel 80 x uitleggen

RRR
Berichten: 5
Geregistreerd: 23-09-09

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:03

dat maakt niet uit ik ben bereid dat gesprek wel 100x aan te gaan. degene die de echte interesse hebben die hoor ik wel.
Dit is een verhaal van 1 kant en elk verhaal heeft er minstens 2

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:16

Rrr zou maar snel je telefoonnummer weg halen en als mensen contact met je willen moeten ze maar een pb sturen. Weet je wel wat voor mensen je allemaal op je dak kan krijgen als je tel nr open en bloot op het net zet?

Verder reageer een niet op de discussie omdat ik neit beide kanten ken.

Genja-

RRR
Berichten: 5
Geregistreerd: 23-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:21

ik ga niets goedpraten of mooier maken maar de waarheid vertellen. Mensen die ik amper ken kunnen natuurlijk geen oordeel vellen over mijn priveleven, woonplaats, 'vriend' of wat dan ook.
Dit zijn prive zaken en het schaadt mij en de kinderen als er op deze wijze een onheus verhaal de wereld in gaat door iemand die er het flauwste benul niet van heeft hoe mijn gezin in elkaar steekt.Ik kan wel 5 pagina's wijten aan goedpraten of ompraterij maar dat heeft in mijn ogen geen enkele nut.
Er is een eindeloos verhaal in de wereld geholpen waar een deel van waar is en een deel niet.
Vandaar dat ik geen strijd aan wil gaan maar een helder 2e kant van het verhaal wil vertellen. doe ermee wat jullie willen.

RRR
Berichten: 5
Geregistreerd: 23-09-09

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:24

Ik heb niets te verbergen en mijn verhaal is geen geheim.
Als mensen misbruik willen maken van mijn aanbod een fatsoenlijk 2e kant van het verhaal te geven zegt dat meer over hun dat over mij.
Ik lees dit alles pas vandaag en ik had ook kunnen kiezen geen reactie te plaatsen.

RRR
Berichten: 5
Geregistreerd: 23-09-09

Re: Sommige mensen verdienen geen paard !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:25

Bedankt voor je reactie genja en je positie in mijn 'zaak'