Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat kan ik op voorhand al kopen?

 
Profiel   

Duhelo schreef
Koper schreef
Nou ja dit heb ik dus ook aan de hand gehad. Model paard stond al wel vast, en ik wilde graag een donkerbruine. Dus ik kocht alvast een mooie lichtblauwe zweetdeken.
Paar maanden later was mijn vos er. Die er in die deken niet alleen dik maar ook homofiel uitzag. Hij heeft nu een donkerblauwe.

Verder goede post van pmarena +:)+

ah joh, mijn paard is dan wel een merrie, maar zo groot en dik gespierd dat ze in iƩder deken eruit ziet als een ingesnoerde worst ... Dan is het kleur het minste van mijn zorg :D

Ja, dat effect dus. Een lichtblauw worstje. Donkerblauw kleedt beter af 8-)
En dan te bedenken dat hij het ding in zijn hele leven een keer of 2 gedragen heeft.

En toegegeven: een hoofdstel had ik ook al. Maar dat mocht ik van mijzelf omdat de maat sowieso zou kloppen. IJslanderhoofdstellen = one size fits all.
Bij het paard kreeg ik een hoofdstel. Zelfde merk, bijna zelfde model. De vorige eigenaar heeft het jarenlang ingevet maar nooit eerst schoongemaakt dus je begrijpt hoe het er aan toe was. Er moest biotex aan te pas komen om het enigszins toonbaar en vooral minder plakkerig te maken. Dat hoofdstel heb ik later gebruikt voor wat knutselprojecten. Het was namelijk wel erg goede kwaliteit leer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 19:33 



 
Profiel   

Ook ik zou nog even wachten met aanschaffen van spullen. Wat is nou leuker om een ruitersportzaak in te lopen en los te kunnen gaan?

Daarnaast je zal zoals pmarena echt niet de eerste en zeker ook niet de laatste zijn die thuis komt met een paard dat toch iets anders blijkt te zijn als voor ogen haha!

Dus ook mijn advies, ga lekker rond neuzen, kijken en voelen maar verder vooral nog niets kopen!
En voor zelfde loop je tegen een paard aan van iemand die stopt met de hobby en waarbij je de complete inhoud van de (zadel)kast meekrijgt! (ooit eens gehad bij een pony, pony ging met alles maar dan ook alles dat ze hadden mee, de hele schuur van mijn ouders toen de tijd lag stampvol, 15 dekens, hoofdstellen, bitten, poetsspul, hele stapels dekjes, zadels etc en dat bovenop de spullen die ik al had van een pony die daarvoor van mij was haha. 80% is toen verkocht, het was echt veel te veel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 10:46 



 
Profiel   

Anna122 schreef
Hallo, ik ben Anna en ik heb een pony macho maar ik weet dus echt niet welke kleur leuk bij hem staat ik weet wel blauw, ik wil geen geel of roze En ik weet ook niet hoe je de kleur noemt wat me pony heeft kan iemand helpen??[ [url=m/IUzVO5.png]Afbeelding[/url] ]


Geen vragen stellen in andermans topic ;)

Verder denk ik gewoon de basic:
Rijbroek,sokken,longeerlijn etc

Dingen die je altijd wel kan gebruiken dus niks met maten voor een paard zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 10:49 



 
Profiel   

Klare taal dus. Ik zal mijn enthousiasme moeten temmen met het maken van een verlanglijstje op Agradi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 10:44 



 
Profiel   

Gewoon verlanglijstje maken :j

Alleen nog niet op de bestelknop drukken :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 11:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen