Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Verzorgpaard alleen poetsen.

 
Profiel   

Vraagje.Ik lees weleens dat meisjes een verzorgpaard zoeken,maar dan willen ze ook rijden.Zouden er ook meisjes of jongens zijn die tevreden zijn met alleen poetsen.Wandelen gaat niet omdat mijn dame 34 is en mijn ruin niet alleen weg kan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 09:49 



 
Profiel   

Die zullen er vast zijn. Maar ik denk dat je dan beter een advertentie kan plaatsen op de Bokt markt. Dan weet je meteen of er animo voor is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:23 



 
Profiel   

Op mijn pony's kan ook niet gereden worden en ik heb een meisje (11 jaar oud) dat regelmatig met mij mee gaat om lekker te poetsen, wandelen of wat vrijheidsdressuur te doen. Als ik op vakantie ben gaat ze samen met een vriendin of één van haar ouders alleen om te poetsen, dat vindt ze naar eigen zeggen ontzettend leuk. Het is wat lastig te vinden misschien, maar ze zijn er echt wel. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:27 



 
Profiel   

Ja, die zijn er zeker. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:32 



 
Profiel   

Maar het is alleen maar poetsen.Ik dacht misschien kan ik iemand een plezier doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:36 



 
Profiel   

Ik denk dat er echt wel kleine meisjes zijn die een paardje willen poetsen. :)
Maar dan zou ik er sowieso geen bijdrage voor vragen.
Ook is het te verwachten dat het jonge meisjes zullen zijn en dan is het de vraag of je paardje 100% braaf is om alleen met het meisje te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:39 



 
Profiel   

De ellende is dat poetsmeiden zo dorgaans jong zijn en je er dus de hele tijd bij zal moeten blijven. Het kost je flink extra tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:43 



 
Profiel   

Dat vindt ik niet erg.Maar ze zijn toch geen uren bezig?En alleen kan toch niet omdat het er 2 zijn.Ik heb zelf genoeg tijd om te poetsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:56 



 
Profiel   

Hoe lang ze bezig zijn heb je natuurlijk zelf ook in de hand :)

De gemiddelde penny meid is het liefste de halve middag aan het tutten met een pony :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 11:29 



 
Profiel   

Wat valt er dan te tutten.Ik ben met 3 kwartier klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 11:53 



 
Profiel   

Ze willen misschien wel eens vlechten, hoefjes schoon schrobben, invetten, staart uitpluizen,... Dan zijn ze wel even zoet. Maar een halve middag is wel erg lang inderdaad, haha. Dan zijn ze het wel zat denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 12:09 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Wat valt er dan te tutten.Ik ben met 3 kwartier klaar.


Maar gebruik jij alle borstels wel, en in de goede volgorde? En borstel jij door tot er (bijna) geen zand en los haar op zit? Maak jij de perfecte vlechtjes? Ga jij een stukkie wandelen op het erf zoek naar het lekkerste graspolletje? Enzovoorts

Dat deed ik als jonkie wel hoor *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 12:11 



 
Profiel   

Nou,ze hebben niet veel manen.De vlechten worden wel heel kort :D Ach ik zie wel.Misschien komt er nog weleens een Penny langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 12:13 



 
Profiel   

Mijn eerste verzorg paard was een Nederlands trekpaard, had een ziekte waardoor je niet op hem kon rijden, was te sterk om mee te wandelen, en ik vond het geweldig om hem te poetsen! Nam af en toe vriendinnen mee die het ook heel leuk vonden en eigenlijk altijd mee wouden. (En dit was dus het koppigste beest dat ik ooit heb gekend :') )

Ik denk dat je er best mensen blij mee kan maken :)) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 12:24 



 
Profiel   

Het is in Groesbeek.Ik ga geen advertentie op bokt zetten ervoor.Paard en pony zijn rustig met poetsen.Mijn dame van34 valt altijd kwijlend half in slaap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 12:29 



 
Profiel   

Aah wat lief dat ze in slaap valt <3
Al ben ik 14, ik vind het alsnog super leuk om lekker lang te poetsen, maakt me helemaal niet uit dat ik niet kan wandelen of rijden :P ik zou er alleen geen 11km voor fietsen (zoals ik met mijn huidige verzorgpaard doe)
Als Groesbeek wat dichter bij was had ik het met liefde gedaan :D is alleen 1,5u met OV haha, 60km
Ze bestaan dus wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 07:54 



 
Profiel   

Ik schakel vaak de hulp van mijn buurmeisjes (6 en 8) in bij mijn shetten.
Vooral tijdens het verharen erg handig :Y)
Ik moet er ook de hele tijd bij blijven, maar dat kan makkelijk anderhalf uur zijn (en dan zijn ze met zijn drieën met één pony :=)

Maar dan moeten er bijvoorbeeld bloemen in de manen en staart gevlochten worden.
Dus moeten er bloemen geplukt worden, manen gekamd en dan nog zes keer opnieuw gevlochten worden :j

En ik zit op het hek en kijk toe :')
Of in nuttigere buien mest ik de wei uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 07:59 



 
Profiel   

Ik poets 1 keer per week een paard van 23 die op het moment niet gereden wordt (vroeger wel, maar wegens hoefproblemen niet meer). Ik doe het omdat ik merk dat ze het heerlijk vindt om gepoetst te worden, meestal doe ik ook de manen knippen etc., ik ben er meestal een uur tot 1,5 uur mee bezig. Een paar maanden terug heb ik voor het laatst gereden, maar alleen poetsen vind ik ook wel leuk, ze geniet er erg van en daarbij heb ik hiernaast nog een bijrijdpaard die ik ongeveer 4 keer per week rijd, dus ik kom zelf niks te kort :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 08:02 



 
Profiel   

Met mijn verzorgpony doe ik ook niet veel meer dan poetsen :9 en ik ben 13 *D dus het zijn niet alleen kleine kinderen. Vrijheidsdressuur kan wel me oudere paarden dus dat is misschien ook wel leuk. Je zal er zeker iemand blij mee maken ( als je een oudere verzorger zoekt hoef je er niet altijd bij te blijven )
Xx

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 13:10 



 
Profiel   

Ik heb 2 bijrijdsters en 1 verzorgmeisje.

Mijn verzorgmeisje(14) is er voor de aandacht en dus lekker te tutten alles eromheen behalve rijden en een enkele keer longeren. klussen hoeven dus niet gedaan te worden. Ze komt 2 keer per week en ze is gek op mijn pony. Ze is echt begonnen vanaf dat ik mijn pony net had. Ik zit de laatste tijd wel te twijfelen of ik haar niet gewoon een keer moet laten rijden als dank. Mijn pony kan wel bereden worden maar daarvoor heb ik twee bijrijdsters die ook betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 01:51 



 
Profiel   

RubyXMillyX schreef
Ik heb 2 bijrijdsters en 1 verzorgmeisje.

Mijn verzorgmeisje(14) is er voor de aandacht en dus lekker te tutten alles eromheen behalve rijden en een enkele keer longeren. klussen hoeven dus niet gedaan te worden. Ze komt 2 keer per week en ze is gek op mijn pony. Ze is echt begonnen vanaf dat ik mijn pony net had. Ik zit de laatste tijd wel te twijfelen of ik haar niet gewoon een keer moet laten rijden als dank. Mijn pony kan wel bereden worden maar daarvoor heb ik twee bijrijdsters die ook betalen.


Dus dat ene meisje doet het (leuke) werk en de anderes rijden???
Of hoeft het verzorgmeisje niet te betalen?
Ik zou haar wel laten rijden maar dat moet je zelf weten :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 15:06 



 
Profiel   

sannexponys schreef
RubyXMillyX schreef
Ik heb 2 bijrijdsters en 1 verzorgmeisje.

Mijn verzorgmeisje(14) is er voor de aandacht en dus lekker te tutten alles eromheen behalve rijden en een enkele keer longeren. klussen hoeven dus niet gedaan te worden. Ze komt 2 keer per week en ze is gek op mijn pony. Ze is echt begonnen vanaf dat ik mijn pony net had. Ik zit de laatste tijd wel te twijfelen of ik haar niet gewoon een keer moet laten rijden als dank. Mijn pony kan wel bereden worden maar daarvoor heb ik twee bijrijdsters die ook betalen.


Dus dat ene meisje doet het (leuke) werk en de anderes rijden???
Of hoeft het verzorgmeisje niet te betalen?
Ik zou haar wel laten rijden maar dat moet je zelf weten :o


Het verzorgmeisje rijd niet ze betaalt ook niks. Ze heeft het niet zo breed zeg maar en haar ouders ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 21:48 



 
Profiel   

Oh wat erg voor haar
Ik weet niet ofdat ze dan paardrijles heeft, maar zo niet denk ik dat ze het al Superleuk vind om af en toe een rondje te rijden, maar ik denk ook dat je naar je pony moet kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 18:01 



 
Profiel   

Ze rijd 1 keer per week op een wat goedkopere manege een half uur verderop in meer een buitengebied.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 22:09 



 
Profiel   

Ts, als je wilt dat de verzorger binnen 3 kwartier het erf weer af is dan zal het aantal geschikte personen een stuk minder worden. :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 22:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen