Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

 
Profiel   

Anoniem schreef
En als je de advertentie dan via je moeder uitzet? Dat mensen met haar contact opnemen ipv met jou? :)


Goed idee! Ik zal het eens vragen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 14:56 



 
Profiel   

Ik kruip even onder mijn meelees steen vandaan maar ik moet toch even iets kwijt... een aantal weken geleden had ik een advertentie op marktplaars gezet, hierbij stond ook mijn nummer. Toen heb ik één keer een raar berichtje gehad, van iemand dat ik zijn paard wel mag rijden als ik een kledingstuk gad, ik heb gezegd dat ik hier niet van gediend ben en ik mijn moeder heb ingelicht. Ik heb hierna ook gelijk dit nummer geblokkeerd en mijn nummer van marktplaats afgehaald. Toch heb ik nog steeds een aantal kere rare telefoontjes gehad van man(nen) die rare dingen aan mij vroegen of zelfs alleen ademen en dan ophangen. Ik voel me erg ongemakkelijk en mijn ouders weten hiervan. Nu heb ik mijn nummer er al een tijdje afgehaald maar ik krijg nog steeds deze berichtjes en heb ze nu namelijk al snel door. Nu vraag ik me af hoe ze aan mijn nummer komen want de andere contacten die dit soort berichten sturen heb ik allang geblokeerd. Dus hoe komen ze nu dan aan mijn nummer?

Dit is nu een erg lang bericht geworden maar ik moest het toch echt even van mij afschrijven. Het is trouwens in de omgeving van Zoetermeer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 23:39 



 
Profiel   

Jeetje wat vervelend.. ik snap dat je er erg veel last van hebt! Ik heb geen idee hoe ze dat doen dan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 09:00 



 
Profiel   

Misschien heeft die man jouw nummer gedeeld. Of is er een cache kopie van jouw advertentie op internet te vinden.

Misschien toch maar andere simkaart met nieuw nummer aanvragen? Ben je er het snelst vanaf.

Overigens kun je volgens mij aangifte doen. Dat nummer is misschien te achterhalen naar een eigenaar als het geen prepaid is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 09:09 



 
Profiel   

pfoe Cebelma, wat vervelend zeg! lijkt erop alsof jouw nummer ergens gedeeld is inderdaad.. de tips die Joyce geeft lijken mij een goed idee, hoe vervelend het ook is. Erg creepy! Ik heb dus een beetje hetzelfde meegemaakt (buiten het bellen/hijgen dan), blijkbaar gebeurd dit echt heel erg vaak... Snap niet wat mensen hier leuk aan vinden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:44 



 

Cebelma schreef
Ik kruip even onder mijn meelees steen vandaan maar ik moet toch even iets kwijt... een aantal weken geleden had ik een advertentie op marktplaars gezet, hierbij stond ook mijn nummer. Toen heb ik één keer een raar berichtje gehad, van iemand dat ik zijn paard wel mag rijden als ik een kledingstuk gad, ik heb gezegd dat ik hier niet van gediend ben en ik mijn moeder heb ingelicht. Ik heb hierna ook gelijk dit nummer geblokkeerd en mijn nummer van marktplaats afgehaald. Toch heb ik nog steeds een aantal kere rare telefoontjes gehad van man(nen) die rare dingen aan mij vroegen of zelfs alleen ademen en dan ophangen. Ik voel me erg ongemakkelijk en mijn ouders weten hiervan. Nu heb ik mijn nummer er al een tijdje afgehaald maar ik krijg nog steeds deze berichtjes en heb ze nu namelijk al snel door. Nu vraag ik me af hoe ze aan mijn nummer komen want de andere contacten die dit soort berichten sturen heb ik allang geblokeerd. Dus hoe komen ze nu dan aan mijn nummer?

Dit is nu een erg lang bericht geworden maar ik moest het toch echt even van mij afschrijven. Het is trouwens in de omgeving van Zoetermeer!

Ben je lid van de Facebook groep 'Bijrijders of verzorgpaarden Zuid-Holland'? Daar komen ook regelmatig paarden in omgeving Zoetermeer voor en zo heb ik ook m'n verzorgpaard gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 15:08 



 
Profiel   

Das een rede waarom ik nooit mijn nummer in een advertentie plaats. Mailen is het beste. Maar de meestje jonge kinderen denken daar niet over na en dan krijg je dus idd dit soort dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 15:37 



 
Profiel   

Volgens mij is zoiets met vieze ventjes nou al een aantal keer gebeurd na het plaatsen van een advertentie met telefoonnummer. Heel jammer dat dat gewoon niet meer kan blijkbaar. Ik zet er zelf nooit een telefoonnummer bij en ik denk dat het misschien wel onmogelijk gemaakt moet worden voor Boktleden van (in ieder geval) onder de 18 om een contacttelefoonnummer openbaar te plaatsen in een advertentie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 16:17 



 
Profiel   

Ik en mijn vriendin proberen het ook. Ik woon vlakbij een bos waar paarden staan maar het is nogsteeds moeilijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 16:38 



 
Profiel   

joyce B schreef
Misschien heeft die man jouw nummer gedeeld. Of is er een cache kopie van jouw advertentie op internet te vinden.

Misschien toch maar andere simkaart met nieuw nummer aanvragen? Ben je er het snelst vanaf.

Overigens kun je volgens mij aangifte doen. Dat nummer is misschien te achterhalen naar een eigenaar als het geen prepaid is.



Dat is inderdaad een goed idee! Ik heb het even voorgelegd aan mijn moeder, en we gaan even een nieuw nummer aanvragen.

Pernilla: dankjewel voor het idee! Ik heb me even aangemeld en ik ga vanavond al kijken bij iemand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 11:47 



 
Profiel   

Facebook helpt voor mij net zo weinig. Blijkbaar heeft niemand een pony die wat aandacht verdiend :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 11:48 



 
Profiel   

Ik denk dat er wel weer paarden vrij komen na de vakantie, zijn altijd mensen die stoppen omdat ze het opeens 'te druk' hebben :Y). Zou gewoon lekker om je heen kijken, je loopt vanzelf tegen iets aan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 11:57 



 
Profiel   

Voor iedereen die niet slaagt: je kan ook winterstalling even google'n bij ponyhof

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 12:13 



 
Profiel   

Trui schreef
Facebook helpt voor mij net zo weinig. Blijkbaar heeft niemand een pony die wat aandacht verdiend :')


Dat is niet waar hoor. Maar er zijn weinig mensen die 14-jarige meiden zomaar bij hun paard vertrouwen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 13:48 



 
Profiel   

Nou heb toch al wel zat verzorgponys gehad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 14:41 



 
Profiel   

Misschien zegt dat ook al wat? Als je er al zat hebt gehad zijn er of toch genoeg, of niks wat jij zoekt/zij zoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:42 



 
Profiel   

Jaa dat zeg ik toch ook Haha, 'blijkbaar is er niemand die heeft wat ik zoek'

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:59 



 
Profiel   

Citaat
Blijkbaar heeft niemand een pony die wat aandacht verdiend :')

Schrijf je. Dat is wat anders dat niemand heeft wat jij zoekt. Ik heb een pony die extra aandacht verdiend, maar de laat ik hem lang niet door iedereen geven ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 16:04 



 
Profiel   

Trui schreef
Jaa dat zeg ik toch ook Haha, 'blijkbaar is er niemand die heeft wat ik zoek'


Wat zoek je dan precies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 16:13 



 
Profiel   

Een pony waar ik niet persee op drie vaste dagen heen moet, maar waar ik gewoon lekker mee kan tutten als het me uitkomt (dat ik dan tuurlijk wel de eigenaar app). Rijden hoeft niet etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 16:14 



 

En dat is wat vele eigenaren kan afschrikken. Er zijn mensen die gewoon behoefte hebben aan regelmaat en niet aan een verzorgster die maar komt wanneer ze wil. Stel dat jij 3 weken lang maar 1x in de week kan komen zou het van mij niet hoeven, die ene dag kan ik dan zelf ook nog wel doen en zou ik iemand zoeken waarbij ik weet waar ik aan toe ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 16:40 



 
Profiel   

De mensen hier die geen verzorgpony kunnen vinden, wees niet teleurgesteld.
Met een beetje geduld komt alles voor elkaar!
Zelf woon ik in Turkije en aangezien hier niet zo heel veel pony's/paarden zijn en de maneges ver weg zijn kan ik het eventjes vergeten... Maar geduld is echt een sleutel voor alles! Als jullie een beetje geduld hebben geloof ik er echt in dat jullie snel weer een verzorgpony vinden! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 17:56 



 

Trui schreef
Een pony waar ik niet persee op drie vaste dagen heen moet, maar waar ik gewoon lekker mee kan tutten als het me uitkomt (dat ik dan tuurlijk wel de eigenaar app). Rijden hoeft niet etc


Daar zou ik persoonlijk ook niet op zitten te wachten.
Er mag best iemand komen tutten met mijn paard op de dag dag ik toch niet komt (paard staat in volpension), als extra'tje. Maar wel op een vaste dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 16:32 



 
Profiel   

Ja ik heb dus niet altijd de tijd om drie/twee dagen in de week vast te komen omdat ik dan te vaak zou moeten afzeggen of een dag zou meoten verplaatsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 16:33 



 

En als je dan gewoon een oproepje doet voor 1x in de week een vaste dag lekker willen tutten met een paard?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 16:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen