Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 20:23

Voor iedereen in het algemeen :D
Maar dat mis je wel helaas.

paardenfann
Berichten: 201
Geregistreerd: 01-04-11
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:34

hallo,
hier ook geen geluk ik woon in goes in de buurt staan veel paardjes ik heb al een advertentie geplaatst briefjes geschreven maar ja niks helpt.

Kitty_luna

Berichten: 268
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Beverwijk

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:12

Ik denk dat t op het moment overal moeilijk is om een leuk verzorg paardje te vinden.
Ik zoek sinds kort ook weer voor 1 a 2 daagjes een verzorgpaardje.
maar hier in de randstad ( woon sinds april samen met vriendlief in beverwijk) vragen ze allemaal voor 1 of 2 daagjes een fixe bijdrage, nu is het niet zo dat ik niet wil betalen maar t op het moment gewoon simpel weg niet kan ivm het samenwonen en daar heel veel geld naar uitgaat en ik nou niet echt veel verdien in de productie (A) Ik heb dan de mazzel dat ik me leeftijd mee heb, omdat er nog steeds heel veel mensen meiden van 18+ willen. maar ik denk dat we met ze alle niet op moet geven er zal vast wel ergens een leuk paardje zijn voor ons allemaal :). maar wat dan jullie allemaal nog meer om een verzorgpaardje te zoeken dan advertenties plaatsen ?

paardenfann
Berichten: 201
Geregistreerd: 01-04-11
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 16:09

ik doe ook weleens briefjes in de brievenbus stoppen.

cherell0
Berichten: 3945
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 22:32

hoi hoi,

hier ook geen geluk gehad in de paarden wereld (ik rijd nu ruim 15 jaar dus een lang verhaal ... ik probeer het kort te houden ;) )

het begon ong. bij een jaar of 4 toen ik af en toe met een oudere zus mee ging .
op mijn 6e ben ik op een manege gaan rijden en kreeg ik via een vriendin mijn 1e verzorg shet .
was dol op het dier en ging mee naar de keuringen .
op de manege was de instructrice zo als je niet gaat gaat er een zweep achter , waardoor ik altijd met buikpijn naar de les ging (ik was dol op rijden maar was bang om fouten te maken of niet aan de verwachting te voldoen )
rond mn 8e ben ik met een kennis naar een pension stal gegaan waar ik privé les kreeg op een haf .
ook hier ondanks een super aardige instructrice voelde ik me niet lekker om te komen .
dus vervolgens weer een andere manege geprobeerd dit had ik binnen 2 a 3 weken al bekeken , de dieren bescherming kwam regelmatig met klachten en de lessen hadden geen inhoud , een aantal mensen dat er liep was erg verwaand . dus toen had ik het op de manege's wel gezien .

op mijn 12e waren mijn vriendin en ik zo uit elkaar gegroeid dat ze het me onmogelijk maakte om mijn verzorg shet te houden , dus deze raakte ik toen kwijt en een jaar later heeft de eigenaar alles verkocht dus ik weet niet waar ze nu is o.i.d. vervolgens verschillende verzorg pony's gehad en op stallen gewerkt , maar het liep iedere keer niet zo goed af . op mijn 15e een fellpony gehuurd hier heb ik veel plezier van gehad maar ook een angst gekregen voor aan de kletter gaan .
toen het geld op was kon ik haar niet meer huren en gingen we verhuizen .
na de verhuizing op een prive stal gewerkt met 3 top wedstrijd paarden , ook hier liep het stuk uiteindelijk (de eigenaar kwam haar afspraken niet na) toen heb (16jr) ik mijn eerste pony gekregen van mn ouders .
een haf met karakter , ik had geen bak en ze ging altijd aan de kletter , toen gingen we weer verhuizen en kwam ze in pension . in de bak was ze niet vooruit te krijgen alleen stappen en ze was wel in draf te krijgen, die maakte mij niet uit als ik maar relaxt kon rijden en er plezier in had .helaas vonden de (voornamelijk wedstrijd ) ruiters op stal dat ik hulp nodig had .
dus dat deden ze , iedereen had een mening klaar en ik was toen (veeeeeel te) meegaand dus liet het allemaal maar over me heen komen . uiteindelijk kon ik een pony verkopen die met geen mogelijkheid meer van dr plek kwam en aan de hand aan de kletter ging (heeft een goed huis gevonden).een half jaar later een shet hengst gekocht omdat ik niet zonder paard kon , hiermee ben ik gaan mennen met een bijrijder .helaas kreeg ik met een reumatische aandoening waardoor ik de shet niet kon houden (heeft een goed huis gevonden) ik had in die tussen tijd ook een gratis paard gehad , een super lief dier wel schrikkerig , ging er regelmatig vandoor , dit werd wel steeds beter maar helaas heeft het niet zo mogen zijn want 2 maanden geleden ben ik werkloos geworden , ik mis de paarden enorm ... en nu hoop ik een leuk verzorg paardje te vinden ....

dus als iemand iets weet in de buurt van giessen (n-b)

Sababber

Berichten: 2720
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 09:25

cherell0 schreef:
hoi hoi,

hier ook geen geluk gehad in de paarden wereld (ik rijd nu ruim 15 jaar dus een lang verhaal ... ik probeer het kort te houden ;) )

het begon ong. bij een jaar of 4 toen ik af en toe met een oudere zus mee ging .
op mijn 6e ben ik op een manege gaan rijden en kreeg ik via een vriendin mijn 1e verzorg shet .
was dol op het dier en ging mee naar de keuringen .
op de manege was de instructrice zo als je niet gaat gaat er een zweep achter , waardoor ik altijd met buikpijn naar de les ging (ik was dol op rijden maar was bang om fouten te maken of niet aan de verwachting te voldoen )
rond mn 8e ben ik met een kennis naar een pension stal gegaan waar ik privé les kreeg op een haf .
ook hier ondanks een super aardige instructrice voelde ik me niet lekker om te komen .
dus vervolgens weer een andere manege geprobeerd dit had ik binnen 2 a 3 weken al bekeken , de dieren bescherming kwam regelmatig met klachten en de lessen hadden geen inhoud , een aantal mensen dat er liep was erg verwaand . dus toen had ik het op de manege's wel gezien .

op mijn 12e waren mijn vriendin en ik zo uit elkaar gegroeid dat ze het me onmogelijk maakte om mijn verzorg shet te houden , dus deze raakte ik toen kwijt en een jaar later heeft de eigenaar alles verkocht dus ik weet niet waar ze nu is o.i.d. vervolgens verschillende verzorg pony's gehad en op stallen gewerkt , maar het liep iedere keer niet zo goed af . op mijn 15e een fellpony gehuurd hier heb ik veel plezier van gehad maar ook een angst gekregen voor aan de kletter gaan .
toen het geld op was kon ik haar niet meer huren en gingen we verhuizen .
na de verhuizing op een prive stal gewerkt met 3 top wedstrijd paarden , ook hier liep het stuk uiteindelijk (de eigenaar kwam haar afspraken niet na) toen heb (16jr) ik mijn eerste pony gekregen van mn ouders .
een haf met karakter , ik had geen bak en ze ging altijd aan de kletter , toen gingen we weer verhuizen en kwam ze in pension . in de bak was ze niet vooruit te krijgen alleen stappen en ze was wel in draf te krijgen, die maakte mij niet uit als ik maar relaxt kon rijden en er plezier in had .helaas vonden de (voornamelijk wedstrijd ) ruiters op stal dat ik hulp nodig had .
dus dat deden ze , iedereen had een mening klaar en ik was toen (veeeeeel te) meegaand dus liet het allemaal maar over me heen komen . uiteindelijk kon ik een pony verkopen die met geen mogelijkheid meer van dr plek kwam en aan de hand aan de kletter ging (heeft een goed huis gevonden).een half jaar later een shet hengst gekocht omdat ik niet zonder paard kon , hiermee ben ik gaan mennen met een bijrijder .helaas kreeg ik met een reumatische aandoening waardoor ik de shet niet kon houden (heeft een goed huis gevonden) ik had in die tussen tijd ook een gratis paard gehad , een super lief dier wel schrikkerig , ging er regelmatig vandoor , dit werd wel steeds beter maar helaas heeft het niet zo mogen zijn want 2 maanden geleden ben ik werkloos geworden , ik mis de paarden enorm ... en nu hoop ik een leuk verzorg paardje te vinden ....

dus als iemand iets weet in de buurt van giessen (n-b)


Ik woon in de buurt! Als ik iets hoor krijg je pb! Vriendin van mij is trouwens in giessen gestopt met 2 friezen, staan buiten het almbos bij het fort.. als je bij hem aan belt en vraagt heb je wel veel kans..

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 10:25

Tijdje geleden was mij een western paardje aangeboden, allemaal super leuk en ik zou gaan kijken.. Vonden mijn ouders het toch te ver weg voor de avonden helaas helaas.. nog geen week nadat ik afgezegt had zie ik dat paardje te koop staan..

Toen toch maar een briefje op stal opgehangen waar mijn vriendin staat en waar ik 4 jaar lang paarden verzorgd heb (en nu nog 2 tot 7x per week kom) en daar kwam gisteren na nog geen week wachten een belletje over :D Zondag met de eigenaar samen naar het paardje en of het kwa rijden ook klikt enzo :) (zowel eigenaar als paardje ken ik al, en denk wel dat dit wat wordt :D)

cherell0
Berichten: 3945
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:00

[/quote]
Ik woon in de buurt! Als ik iets hoor krijg je pb! Vriendin van mij is trouwens in giessen gestopt met 2 friezen, staan buiten het almbos bij het fort.. als je bij hem aan belt en vraagt heb je wel veel kans..[/quote]


dank je wel ik zal eens gaan kijken . :D

gr

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 15:57

Sinds vannacht terug van vakantie en ga nu toch maar echt even serieus zoeken! Gelijk even advertentie's gekeken vanmiddag, zag er wel één die me wel wat leek maar toen ik verder las stond er dit:

Dus ben jij dat lieve meisje[Zijn jongens opeens niet goed meer ofzo?] van 14 jaar of ouder(ben je jonger hoef je echt niet te reageren al ben je de nieuwe paardenfluisteraar van de wereld)[Nouja zeg, waar slaat dit nou weer op?].

Dat tussen [ ] heb ik er even bijgeschreven, vond het eigenlijk wel zwaar associaal om dat zo neer te kwakken, maar dat is mijn mening. Binnenkort maar weer even een rondje fietsen dus *zucht*.

cherell0
Berichten: 3945
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:14

Summer2000 schreef:
Sinds vannacht terug van vakantie en ga nu toch maar echt even serieus zoeken! Gelijk even advertentie's gekeken vanmiddag, zag er wel één die me wel wat leek maar toen ik verder las stond er dit:

Dus ben jij dat lieve meisje[Zijn jongens opeens niet goed meer ofzo?] van 14 jaar of ouder(ben je jonger hoef je echt niet te reageren al ben je de nieuwe paardenfluisteraar van de wereld)[Nouja zeg, waar slaat dit nou weer op?].

Dat tussen [ ] heb ik er even bijgeschreven, vond het eigenlijk wel zwaar associaal om dat zo neer te kwakken, maar dat is mijn mening. Binnenkort maar weer even een rondje fietsen dus *zucht*.



idd. tegenwoordig zijn ze erg veeleisend en dat word "netjes" beschreven .
i.p.v. ben jij die leuke jongen of meid vanaf 14 jr met verantwoordelijkheid gevoel dan ....

dat klinkt al heel anders .
je weet dat er mail kan komen waar je geen intresse in hebt , maar als je dat niet wil , zet dan geen adv.

over dat meisje - de meeste gaan er nog steeds vanuit dat alleen meisjes paardrijden.

wat ik ook vaak tegen kom is dat er gewoon geen antwoord komt .
bijv. pas gereageerd op een adv.

gezocht een verzorgster voor mijn paard .
2 a 3 X per week
( meer stond er dan ook niet ook geen foto)

dus ik een mail gestuurd met de vraag om wat voor paard het gaat en of ze iets meer over het karakter kon vertellen .
nooit niets meer van gehoord ... nog 2 X geprobeerd nog geen reactie .

ZET DAN OOK GEEN ADV. NEER

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 15:38

Heb van m'n 7e tot m'n 14e gereden en al die jaren op zoek geweest naar een leuke verzorgpony waar ik ook op kon rijden. Niks kunnen vinden, totdat er op een gegeven moment een grote Shetlander op mijn pad kwam. Ik werd helaas al snel te groot voor hem, dus toen ben ik daarmee gestopt. Laatst op de Boktmarkt een oproepje geplaatst dat ik een bijrijdpaardje zocht -ging ervan uit dat het toch niet zou lukken, maar je weet maar nooit- en binnen 2 weken had ik een hele leuke gevonden. Het kan dus wél haha! :D

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 17:54

Sooff schreef:
Heb van m'n 7e tot m'n 14e gereden en al die jaren op zoek geweest naar een leuke verzorgpony waar ik ook op kon rijden. Niks kunnen vinden, totdat er op een gegeven moment een grote Shetlander op mijn pad kwam. Ik werd helaas al snel te groot voor hem, dus toen ben ik daarmee gestopt. Laatst op de Boktmarkt een oproepje geplaatst dat ik een bijrijdpaardje zocht -ging ervan uit dat het toch niet zou lukken, maar je weet maar nooit- en binnen 2 weken had ik een hele leuke gevonden. Het kan dus wél haha! :D


Ik zie dat je Roupie verzorgt! Ik heb daar ooit Bonnie verzorgt. Ik heb gehoord dat Kjelle overleden is aan koliek, de arme schat. Hoe gaat het met Bon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 18:09

ik ga nadat ik terug kom van vakantie bij een welsh kijken! alles lijkt zover ideaal! :D

slechts een halfuurtje fietsen, fijne prijs per maand en hetaantal dagen in de week geeft me genoeg tijd voor school!

SerenePeace

Berichten: 104
Geregistreerd: 01-12-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:18

Mij kostte het ook een hoop moeite, totdat ik er niet meer naar op zoek was, toen kwam het opeens vanzelf haha. (:
Ik ging met mijn moeder naar een kapsalon, en ik was aan het wachten tot mijn moeder klaar was, en toen had ze dus blijkbaar een gesprekje gehad met de kapster dat ik paardengek was, maar al een poos niet meer reed omdat de manege was gesloten bla bla.
En toen zei de kapster dus dat ze nog een verzorger zocht voor een haflinger en een kwpn-er, en dat leek me eigenlijk wel wat, ook al was ik niet op zoek.
En zo kwam het haha, en nu ben ik er al haast een jaar.
Jammergenoeg ga ik dit jaar studeren, en heb ik er dus geen tijd meer voor, maar ik ga wel proberen om in het weekend een keer te komen.

cherell0
Berichten: 3945
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:32

ik ga als het lukt deze week bij een E pony kijken ... ben benieuwd .

@ sababber - weet je misschien het adres van die friezen ?

ik houd graag mijn optie's open als de 1 niets is kan ik bij de ander ook nog kijken .

flavlip
Berichten: 1052
Geregistreerd: 12-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 18:08

cherell0 schreef:
Summer2000 schreef:
Sinds vannacht terug van vakantie en ga nu toch maar echt even serieus zoeken! Gelijk even advertentie's gekeken vanmiddag, zag er wel één die me wel wat leek maar toen ik verder las stond er dit:

Dus ben jij dat lieve meisje[Zijn jongens opeens niet goed meer ofzo?] van 14 jaar of ouder(ben je jonger hoef je echt niet te reageren al ben je de nieuwe paardenfluisteraar van de wereld)[Nouja zeg, waar slaat dit nou weer op?].

Dat tussen [ ] heb ik er even bijgeschreven, vond het eigenlijk wel zwaar associaal om dat zo neer te kwakken, maar dat is mijn mening. Binnenkort maar weer even een rondje fietsen dus *zucht*.



idd. tegenwoordig zijn ze erg veeleisend en dat word "netjes" beschreven .
i.p.v. ben jij die leuke jongen of meid vanaf 14 jr met verantwoordelijkheid gevoel dan ....

dat klinkt al heel anders .
je weet dat er mail kan komen waar je geen intresse in hebt , maar als je dat niet wil , zet dan geen adv.

over dat meisje - de meeste gaan er nog steeds vanuit dat alleen meisjes paardrijden.

wat ik ook vaak tegen kom is dat er gewoon geen antwoord komt .
bijv. pas gereageerd op een adv.

gezocht een verzorgster voor mijn paard .
2 a 3 X per week
( meer stond er dan ook niet ook geen foto)

dus ik een mail gestuurd met de vraag om wat voor paard het gaat en of ze iets meer over het karakter kon vertellen .
nooit niets meer van gehoord ... nog 2 X geprobeerd nog geen reactie .

ZET DAN OOK GEEN ADV. NEER


Het werkt natuurlijk 2 kanten op he... ;) Ik heb zelf ontzettend veel pony's verzorgd, ik kwam altijd m'n afspraken na, vond het heerlijk met de pony's te tutten, niet erg om klusjes te doen en rijden was echt niet belangrijk, was extra. Als dit een keertje mocht was ik helemaal blij. Tegenwoordig lijkt het alsof je alleen maar een verzorgster kunt vinden die ook wil rijden.

cherell0
Berichten: 3945
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 18:53

flavlip schreef:
Het werkt natuurlijk 2 kanten op he... ;) Ik heb zelf ontzettend veel pony's verzorgd, ik kwam altijd m'n afspraken na, vond het heerlijk met de pony's te tutten, niet erg om klusjes te doen en rijden was echt niet belangrijk, was extra. Als dit een keertje mocht was ik helemaal blij. Tegenwoordig lijkt het alsof je alleen maar een verzorgster kunt vinden die ook wil rijden.


uiteraard , de verzorging komt op de 1e plek en rijden is een eer .
maar tegenwoordig liggen de verwachtingen veel hoger dan bijv. een 10 jaar geleden .
nu moet je bijna Z2 kunnen rijden voor je het paard mag aaien (dit verschild uiteraard per eigenaar en ik gooi ze niet allemaal over 1 kant ).
10 jaar geleden werd er gewoon gezegd dat je het nog wel zou leren (als een paard eenmaal iets kan/begrijpt verleerd hij/zij dat toch niet zomaar).

waar ik begon (was een handelaar) die gaf je een zak brood en een halster en zei; kijk maar wat je er mee kan . je wist niets van de dieren laat staan of er ooit iemand op gezeten was of dat het dier ooit in hand was geweest , en ze stonden in een groot stuk land met koeien .

en ja de meeste gaat het voornamelijk om het rijden , en ik vind idd. dat je het moet verdienen .maar ik snap best dat iedereen zoon droom heeft van het rijden met je eigen pony (en een verzorg pony is toch bijna een beetje van jezelf) dus ik snap wel dat ze ook willen rijden .

Djura99

Berichten: 842
Geregistreerd: 10-06-12
Woonplaats: België, Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:08

ik ben ook al z'on 3 jaar intensief een verzorgpony aan het zoeken. Ik heb op heel veel sites zoekertjes geplaatst en gezocht. Ik had ook al op boktmarkt een geplaatst. En toen ik de hoop zowat opgegeven had... vind ik iets op internet!!!
iemand zocht een verzorg(st)er voor haar bwp'er. Ik had meteen gereageerd en keer elke dag of ik geen mail terug had.
Na een week in volle spanning wachten, kreeg ik een mail terug. er stond in dat ze dacht dat ik te jong was om wat te willen betalen. ik stuur meteen een reactie waar in stond dat ik dat wel wou doen en dat dat geen probleem was. toen begon het wachten opnieuw. elke dag mijn computer de hele avond op. maar na 3 weken wachtte had ik nog altijd geen reactie en begon ik terug het internet af te zoeken voor iets anders. Maar dan... 2 maanden later, greeg ik een mail terug dat we wel eens konden afspreken om naar haar paard te gaan kijken. en ik ben al een week aan het aftellen en woensdag gaan we er naar toe. ik kan echt niet meer wachten !!! Ik laat wel iets weten als ik terug kom. *\o/*

cherell0
Berichten: 3945
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:19

ik ben benieuwd , maar probeer wel objectief te blijven .
ik vind het wel raar dat ze iedere keer zolang op zich laat wachten , maar dat licht misschien wel aan mij .

in ieder geval suc7 en ik hoop snel te horen of je zoektocht hier mag eindigen .

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:24

Geen mensen uit omgeving Bergeijk hiero? ;)

cherell0
Berichten: 3945
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:26

@ tyrcanol -
ik in ieder geval niet :o , wist niet eens dat er zoon plaats was 8)7

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-12 20:41

Vandaag weer paardrijles gehad na 2 weekjes vakantie. Nouja het was een buitenrit..
Ik merk nu wel dat ik echt zó graag een verzorgpony wil. Ik ben het echt zat met de verplichtingen van een manege, maar ik wil natuurlijk wel blijven leren qua rijden dus ik ga er niet weg..
Nouja, ik blijf zoeken, en als ik echt niks meer kan vinden hobbel ik lekker rond op de stoeterij waar m'n pa vrijwillig werk doet, friesjes kammen := .

Sababber

Berichten: 2720
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:46

Summer2000 schreef:
Vandaag weer paardrijles gehad na 2 weekjes vakantie. Nouja het was een buitenrit..
Ik merk nu wel dat ik echt zó graag een verzorgpony wil. Ik ben het echt zat met de verplichtingen van een manege, maar ik wil natuurlijk wel blijven leren qua rijden dus ik ga er niet weg..
Nouja, ik blijf zoeken, en als ik echt niks meer kan vinden hobbel ik lekker rond op de stoeterij waar m'n pa vrijwillig werk doet, friesjes kammen := .


Bij een verzorgpaard ben je niet in eens al die verplichtingen kwijt he ;) sterker nog er komen er vaak nog meer bij..

naomi_mickey

Berichten: 583
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Noord Holland, Heemstede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:48

Sababber schreef:
Summer2000 schreef:
Vandaag weer paardrijles gehad na 2 weekjes vakantie. Nouja het was een buitenrit..
Ik merk nu wel dat ik echt zó graag een verzorgpony wil. Ik ben het echt zat met de verplichtingen van een manege, maar ik wil natuurlijk wel blijven leren qua rijden dus ik ga er niet weg..
Nouja, ik blijf zoeken, en als ik echt niks meer kan vinden hobbel ik lekker rond op de stoeterij waar m'n pa vrijwillig werk doet, friesjes kammen := .


Bij een verzorgpaard ben je niet in eens al die verplichtingen kwijt he ;) sterker nog er komen er vaak nog meer bij..


Maar bij een verzorgpaard heb je vaak totaal andere verplichtingen, op een manege gaat het er 9vd10x totaal anders aan toe dan bij een eigen paard, denk dat dat is wat er bedoeld word..

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-12 20:59

naomi_mickey schreef:
Sababber schreef:

Bij een verzorgpaard ben je niet in eens al die verplichtingen kwijt he ;) sterker nog er komen er vaak nog meer bij..


Maar bij een verzorgpaard heb je vaak totaal andere verplichtingen, op een manege gaat het er 9vd10x totaal anders aan toe dan bij een eigen paard, denk dat dat is wat er bedoeld word..


Dat bedoelde ik inderdaad ;)