Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hoe heb jij je verzorgpony/paard gevonden

 
Profiel   

Ik kwam altijd bij een vriendin daar had iemand haar paarden staan en zo is het langzaam aan gegroeit. Kwestie van geluk dus!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:00 



 
Profiel   

Mijn eerste verzorgpaard kreeg ik aangeboden door iemand via fb, en de 2e en huidige heb ik via een advertentie van fb gevonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:01 



 
Profiel   

Ik was bevriend met een meisje van de manege. Dat meisje had een verzorgpony en vroeg of ik mee wilde. Toen is zij uiteindelijk gestopt met de pony en ben ik haar gaan doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:05 



 
Profiel   

Vriendinnetje had verzorgpony(de eigenaar kende ik ook) en bij haar op stal zocht nog iemand, dus aan mij gevraagd of ik dat wilde doen. Proefrondje gereden en dat paardje ongeveer een half jaar gedaan. Toen moest die verkocht worden wegens omstandigheden. De eigenaar van het verzorgponytje van die vriendin had nog een paard staan waar eigenlijk weinig mee gedaan werd, omdat ze mij al kende, zagen dat ik wel te vertrouwen was en ze het ook maar zo zielig vonden voor mij mocht ik die gaan rijden haha! Die doe ik nu bijna 2,5 jaar!

Nu krijg ik soms alsnog via bekende te horen dat stalgenootjes nog iemand zoeken en of me dat leuk lijkt, maar daar heb ik geen tijd voor haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:18 



 
Profiel   

De eerste stond op de stal waar ik heb leren rijden, ik was er al een tijdje niet meer geweest maar ik ging met een vriendin langs en we mochten een fjord verzorgen, die maakten we dan "wedstrijdklaar" en wasten we vaak (rijden kon niet).
De tweede en derde stonden op een stal in de buurt waar ik op ponykamp was geweest, waar ik en mn vriendin vroegen of daar nog een verzorgpony vrij was en na een week kregen we bericht dat we er een mochten verzorgen. (Eerst samen verzorgt omdat er nog maar 1 was, later kwam er nog 1 vrij en ging mijn vriendin die verzorgen).
Toen overleed die en kreeg ik een nieuwe pony die ze had gekocht. Deze is inmiddels helaas weer verkocht.

Sinds dien helaas niet veel geluk gehad. Wel mogelijkheden gekregen maar toch te ver of toch geen klik..


Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 10-06-15 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:27 



 
Profiel   

Via vrienden die een eigen paard bezitten. Gewoon gevraagd of zij toevallig niet iemand wisten die een bijrijder zocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:29 



 
Profiel   

Via Bokt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:31 



 
Profiel   

Via een reactie op mijn oproepje op marktplaats :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:33 



 
Profiel   

marktplaats

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:41 



 
Profiel   

Mijn eerste verzorgpaard was van een collega van mijn moeder.
Mijn moeder had goed contact met haar, en zodoende nam ze mij een keer mee naar de paarden. Toen werd 1 van de paarden mijn verzorgpaard.

Mijn eerste leasepony ging als volgt. Degene die mijn verzorgpaard zadelmak maakte en mij daarna les gaf op dat paard, gaf aan dat ik toe was aan een pony waar ik meer mee kon en die ik voor mijzelf kon beschouwen.
Zo heb ik bij haar een tijdje een leasepony gehad.

En inmiddels heb ik 4 jaar geleden mijn eigen paard gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:48 



 
Profiel   

- 2x via marktplaats (gereageerd op een advertentie) (ene adres ca 1 jaar en toen werd ze verkocht, andere adres ca 3 jaar blijven verzorgen / rijden)
- via een ander paard dat op dezelfde stal (werd gevraagd). (paard overleed helaas na ca een jaar)
- via een briefje in een ruitersportzaak (bijrijder gezocht) (ca een half jaar gedaan, werd teveel met de andere paarden erbij)
- via gemeenschappelijke kennissen (ca 6 jaar, gestopt wegens verhuizing van de paarden).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:55 



 
Profiel   

Ik zag ze staan langs de weg waar ik woon. Brief gestuurd, ik ben toen gebeld, mocht gelijk borstelen en proefrijden aan de longé. Ik verzorgde ze 2 jaar, toen zochten de buren nog een verzorger, werd ik gevraagd en zo kom ik aan nog 2 verzorgpony's. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 17:11 



 
Profiel   

MA > VP

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-15 20:26 



 
Profiel   

Ik wil heel graag een verzorgpony.
Maar er is niet echt wat in de buurt :(
Maar ik heb nogwel de liefste lievelingspony
X

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-15 20:36 



 
Profiel   

Shakiralove4 schreef
Ik wil heel graag een verzorgpony.
Maar er is niet echt wat in de buurt :(
Maar ik heb nogwel de liefste lievelingspony
X


+1 :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-15 21:51 



 
Profiel   

Ik heb waarschijnlijk iets gevonden samen met een vriendin 2 shetlanders en een shetlanderveulen moet alleen nog even daar gaan kijken het is op een kinderboerderij !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-15 20:36 



 
Profiel   

Mijn moeder verzorgde ook shetlanders op de kinderboerderij dus mijn moeder kent de baas van de kinderboerderij zo dus en vraag aan je ouders of ze iemand kennen en hang briefjes op bij weilanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-15 06:32 



 
Profiel   

Ik heb vanaf kleins af aan al verschillende verzorgponys gehad. Het begon heel simpel met 1 (en na deze was overleden aan koliek en ouderdom een 2e) een paardje op de manege. Gewoon een manege pony. Toen ik naar een paar jaar wisselde van manege ben ik 2 Shetlanders op een kinderboerderij gaan verzorgen, gewoon even langsgelopen. Na deze 2 ben ik serieuzer opzoek gegaan naar verzorg/bijrijponys en heb ik vooral gebruik gemaakt van bokt en marktplaats, waar ik uiteindelijk mijn voorgaande en huidige verzorgpony heb gevonden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-15 20:00 



 

Ik was per toeval op zoek naar een verzorgpaard en had daarvoor een oproep geplaatst op het prikbord van onze internetprovider. Niet wetende dat ik een heel interessante advertentie totaal over het hoofd gezien had! Deze advertentie toch gevonden en gereageerd en sindsdien de trotse verzorgster van een prachtig stel trekpaardenmeisjes met hele leuke eigenaren! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-15 14:47 



 
Profiel   

Via facebook, in de groep : bijrijders en verzorgpaarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-15 14:36 



 
Profiel   

Ik heb m'n apies gevonden via bokt!!!
mijn tips:
1:wees niet teveel eisend. in de meeste advertenties zie je: ik wil rijden, poetsen vrijheidsdressuur wandelen etc. maar een oud shetlandertje om te poetsen is ook hardstikke leuk en vind je misschien wel veeeel sneller.
2: maak een volwassen advertentie maar probeer jezelf ook vrolijk voor te stellen dan kom je ook aardig over. (dus niet:als het nodig is kan ik ook wel verzorgen maar Ik houdt ontzettend veel van pony's en ook van verzorgen en klusjes doen zoals: longeren, vegen en ja, zelfs uitmesten vind ik leuk :))
3: laat zoveel mogelijk mensen weten dat je een verzorgpony zoekt
4: hang briefjes op in de supermarkt en op maneges (als het mag natuurlijk)
5: het meest effectieve is toch meestal wel langs alle huizen met een pony ernaast gaan: maar vraag het niet face to face aan de deur. maak een briefje met alles erop wat je kan/graag wil doen en je mailadres/nummer doe het bij alle huizen met een pony in de brievenbus.
6:als je dan nog niks hebt bel je wel aan maar vraag je of je de pony eens een keer mag poetsen... als dat mag vraag je naderhand of je eens een keertje vaker mag komen en zo verder

met deze tips zul je er bijna gegarandeert een vinden! en natuurlijk de beste tip ooit: niet opgeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-15 13:39 



 
Profiel   

Marktplaats

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-15 18:45 



 
Profiel   

mijn moeder verzorgde al een paard op die pensionstal, dus ging ze wat rond vragen. heel cliche maar de eerste keer dat ik die stal binnen liep was ik al verliefd voordat ik hem kende <3 toen mn moeder wat rond vroeg kon ik hem gaan doen! met veel mensen blijven praten dus, succes nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-15 23:11 



 
Profiel   

mp
ik heb gewoon alles gevonden via mp 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-15 11:40 



 
Profiel   

je kan via marktplaats een advertentie plaatsen of via bokt.nl
je kan ook bij maneges advertenties plaatsen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-15 12:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen