Hoe antwoorden op een 'verzorgpony aangeboden' advertentie?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rroos
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-06-16

Hoe antwoorden op een 'verzorgpony aangeboden' advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 21:04

Hallo,

Op marktplaats heb ik advertentie gevonden over een eigenaar die een verzorger zoekt voor zijn a-pony. Het gaat om verzorgen en trainen, niet rijden. Mijn probleem is nu, ik weet niet hoe ik moet antwoorden. Moet ik meteen mijn ervaring met paarden vertellen? Of is het handiger als ik eerst alleen reageer dat ik hem graag wil helpen?

Groetjes roos.

troi
Berichten: 17032
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Hoe antwoorden op een 'verzorgpony aangeboden' advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:13

Ik vond het fijn als iemand wat over zichzelf vertelde, wat voor ervaring en wat ze graag wilde van een verzorgpony. Geen hele lappen tekst hoor maar maak duidelijk dat je serieus bent en dat het belangrijk voor je is. Een reactie met alleen 'hallo ik ben xx en wil het wel doen' gaf mij niet het gevoel dat iemand het belangrijk vond. Lees ook goed de advertentie, misschien staat daar wel in wat ze graag willen weten van een verzorger.

pinto_1

Berichten: 2574
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:19

Eens met troi, vertel wat over jezelf. En geef aan waarom je denkt dat jij geschikt bent als verzorger, misschien kun je daar wat informatie uit de advertentie voor gebruiken.
Bijv waarom het belangrijk voor je is...
Daarnaast kun je uiteraard ook je ervaring met paarden gebruiken. Maar niet overdrijven, dat komt snel ongeloofwaardig over.

Succes!

Rooss_24

Berichten: 124
Geregistreerd: 01-10-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:23

Ik zou gewoon zeggen wat je kan en dat je het heel leuk zou vinden om de pony te verzorgen :) Laat vooral merken dat je serieus bent! Dus gewoon een net bericht, geen whatsapp taal oid.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:24

verzorgen en trainen- niet rijden. Wat houdt dat trainen precies in?

ook ik zeg: begin met een opsomming van je ervaring, en probeer het zoveel mogelijk van toepassing te laten zijn op die situatie

rroos
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-06-16

Re: Hoe antwoorden op een 'verzorgpony aangeboden' advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 21:26

Met het trainen wordt bedoeld longeren, wandelen enz.

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: Hoe antwoorden op een 'verzorgpony aangeboden' advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:44

Offtopic: Ik vind het echt tof dat je reageert op een pony waar je niet op kan! :j

En weer ontopic: Als ik een bijrijder zou zoeken, zou ik inderdaad ook wat informatie willen krijgen over ervaringen en je motivatie.