Dee-Dee de kleine draak!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Dee-Dee de kleine draak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 15:20

Hoihoi!
na een tijdje zoeken naar een verzorgpony op het internet, kwam ik bij een advertentie uit, waar werd gevraagd wie onze A pony kan verzorgen/bijrijden? ik was helemaal hyper, maar toen zag ik pas dat de advertentie al een halfjaar oud was, en er was veel op gereageerd! dus zakte de moed alweer een beetje in mn jodphurs, maar besloot toch een mailtje te sturen. Ik kreeg het antwoord: 'We zoeken nog iemand, want het is best een lastige pony, etc' nou, we zijn gaan kijken, en het bleken erg aardige mensen te zijn. De pony staat bij een particulier, en de pony is van een meisje die de paarden van die man rijdt. (zij is 17/18?) nou was het zo dat zij die pony al vanaf haar zesde had, en toen ze er niet meer op kon rijden ze vanaf dat moment zo'n beetje stil gestaan heeft. Na een tijdje kwam ik weer langs om te rijden, aan de longe. Ze was toen best braaf! maar de tweede keer dat ik reed, werd ik er in galop afgebokt. En de 3de keer gingen we maar niet galloperen, het was ook best glad enzo. Opzig ging dat wel goed, op een paar gemene bokjes na. En verder ben ik bezig om een paar truckjes te leren, om haar beter te leren kennen. Ik wil even zeggen dat ze absoluut niet gemeen is, alleen een eigen willetje ofzo. Ik zal verder nog wel wat berichtjes plaatsen, updates ofzo :')
Ik krijg btw les van dat meisje :P (en verder nog tips?)

Bedankt voor het lezen!

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 15:21