.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:34

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:39

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:42

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:17

Annet_Dottie schreef:
Ik heb haar vanochtend geappt met ; Hi, de laatste keer dat we elkaar hadden gezien/gesproken had je aangegeven dat je misschien in de weekenden af en toe ook weer wou gaan rijden, ik weet niet hoe dit tot nu toe uitgepakt heeft voor je en of je misschien dit weekend plannen hebt om te gaan? Ik ben momenteel meer thuis ook in de weekenden dus misschien dat ik straks of morgen nog even ga, of had jij toevallig nog plannen gemaakt om te gaan dit weekend?
We hadden verder niks afgesproken er over omdat ik normaal de weekenden altijd weg was dus ik dacht ik vraag haar even als zij zegt ik wou toevallig vandaag gaan ivm het lekkere weer dan ga ik gewoon niet, maar ook hier krijg ik dus geen antwoord op, terwijl ze dit wel bijna gelijk las.


Het is al wel een paar pagina's geleden voorbij gekomen.
Maar hier wil ik toch nog even iets op zeggen en dat is dat ik het toch vreemd vindt dat de eigenaar hier niet op reageert. Je hebt er nog steeds geen reactie op gehad?

Naar mijn idee toch duidelijk genoeg dat TS graag een antwoord heeft.
Wellicht is het gewoon beter om de communicatie via het bellen te laten verlopen. Dan heb je in ieder geval direct antwoord.
Ik hoop in ieder geval voor je dat het toch gaat werken. Zou toch zonde zijn dat het hierom mis moet gaan zeker omdat je eigenlijk gewoon kan doen en laten wat je wil.

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 06:31

Tigra_ schreef:
Annet_Dottie schreef:
Ik heb haar vanochtend geappt met ; Ik ben momenteel meer thuis ook in de weekenden dus misschien dat ik straks of morgen nog even ga, of had jij toevallig nog plannen gemaakt om te gaan dit weekend?


Het is al wel een paar pagina's geleden voorbij gekomen.
Maar hier wil ik toch nog even iets op zeggen en dat is dat ik het toch vreemd vindt dat de eigenaar hier niet op reageert. Je hebt er nog steeds geen reactie op gehad?

Naar mijn idee toch duidelijk genoeg dat TS graag een antwoord heeft.
Wellicht is het gewoon beter om de communicatie via het bellen te laten verlopen. Dan heb je in ieder geval direct antwoord.
Ik hoop in ieder geval voor je dat het toch gaat werken. Zou toch zonde zijn dat het hierom mis moet gaan zeker omdat je eigenlijk gewoon kan doen en laten wat je wil.


Lees dat stukje nog eens door dat ik gequote heb. Ts meldt dat ze dit weekend naar het paard gaat TENZIJ de eigenaresse zelf wil.

Ja de eigenaresse had kunnen reageren met: "ik ga wel/niet".

Ze kan net zo goed denken: "mooi, TS gaat. Ik heb geen andere plannen."
Ik lees hem ook op zodanige wijze dat de eigenaar alleen hoeft te reageren Als ze zelf had willen gaan.

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 07:15

Tigra_ schreef:
Annet_Dottie schreef:
Ik heb haar vanochtend geappt met ; Ik ben momenteel meer thuis ook in de weekenden dus misschien dat ik straks of morgen nog even ga, of had jij toevallig nog plannen gemaakt om te gaan dit weekend?


Het is al wel een paar pagina's geleden voorbij gekomen.
Maar hier wil ik toch nog even iets op zeggen en dat is dat ik het toch vreemd vindt dat de eigenaar hier niet op reageert. Je hebt er nog steeds geen reactie op gehad?

Naar mijn idee toch duidelijk genoeg dat TS graag een antwoord heeft.
Wellicht is het gewoon beter om de communicatie via het bellen te laten verlopen. Dan heb je in ieder geval direct antwoord.
Ik hoop in ieder geval voor je dat het toch gaat werken. Zou toch zonde zijn dat het hierom mis moet gaan zeker omdat je eigenlijk gewoon kan doen en laten wat je wil.


Lees dat stukje nog eens door dat ik gequote heb. Ts meldt dat ze dit weekend naar het paard gaat TENZIJ de eigenaresse zelf wil.

Ja de eigenaresse had kunnen reageren met: "ik ga wel/niet".

Ze kan net zo goed denken: "mooi, TS gaat. Ik heb geen andere plannen."
Ik lees hem ook op zodanige wijze dat de eigenaar alleen hoeft te reageren Als ze zelf had willen gaan.[/quote]

Dan is het nog steeds netjes om een berichtje te sturen, dan weet je waar je aan toe bent. Zelf zou je dat toch ook fijn vinden?

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 07:18

Je kan ook in de actie komen in plaats van af te wachten. :)

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 07:23

upendo schreef:
Je kan ook in de actie komen in plaats van af te wachten. :)


In wat voor opzicht bedoel je? Gewoon naar de paarden gaan of er nog een berichtje er achter aan sturen?

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 07:24

Geen berichtje. Bij een berichtje kun je altijd blijven wachten. Wat is er zo kak aan even bellen? Dan kun je het op de man af vragen en heb je ook de mogelijkheid om net zo lang door te vragen tot je je antwoord hebt.

Je kan eeuwen in de passieve slachtofferrol blijven zitten maar je kan ook zelf aanpakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:45

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:53

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Bienotje

Berichten: 10867
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 12:47

Je hebt al zoveel woorden neergezet, volgens mij ben je nog lang niet uitgesproken hier ;-) maar dat is aan jezelf.

Wat ik je nog even wil meegeven om over na te denken iig:
Zou het kunnen dat de eigenaresse (die eigenlijk al niet echt verzorgster zocht) helemaal geen verwachtingen heeft en het wel prima vindt? Dat die gewoon jou ook een plezier wilde doen, pony ook. Win-win. Waarom moeten er verwachtingen zijn van haar kant. Wellicht hoort ze liever jouw verwachtingen, gaat ze daar graag in mee en mocht ergens iets niet naar haar zin zijn. Dan zal ze het vast wel zeggen en hoor je het echt wel :j misschien daarop proberen te vertrouwen.

En als dat niet lukt, misschien ben je dan gewoon als bijrijdster voor deze eigenaresse en pony gewoon niet geschikt. Dat zou ook gewoon kunnen.
Maar de enige die daar een keus in kan maken voor jezelf of het je plezier oplevert of juist niet ben jij.

Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:32

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:08

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:20

TS, maar je had gisteren toch al gecommuniceerd dat je met de pony ging stoppen?

Even een korte aanvulling mbt de eigenaresse. Een goede vriendin van me heeft jaaaaaren terug in een hele moeilijke situatie gezeten. Zij had toen (en heeft nog) ook paarden. Paarden warden, net als jouw bijrijdpony, voorzien van natje, droogje, slaapplek en noodzakelijke verzorging. Door de omstandigheden was mijn vriendin toen ook niet in staat om naar de paarden te gaan. Haar prio's hebben langere tijd bij andere zaken gelegen. En de bijrijder / verzorger waren gewoon niet haar eerste prio. Zij gebruikte haar telefoon ook veel voor het werk. Dus ja, zij was ook veel online.

Het feit dat de eigenaresse van jouw verzorgpaard niet terugkomt op de kosten, lijkt erop, dat dit voor nu voor haar geen prio is. Dat kan vervelend voor jou zijn, omdat je (als ik je berichten goed interpreteer) niet tegen dit soort van "onduidelijkheid" kunt. Maar het hoeft dus duidelijk geen onwil te zijn.

Mocht het inderdaad niet klikken tussen jou en de pony, dan is het inderdaad beter te stoppen, maar ik dacht dat je heel gek was met het dier en een goede band had. Vandaar de aanvulling nog even.

Johnie

Berichten: 523
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: utrecht

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:32

Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje bizar vind dat de eigenaresse van alles voor je gedaan heeft. En dat je dan nu na amper 3 maanden besluit de handdoek in de ring te gooien.

Anderzijds begrijp ik heel goed dat je graag een reactie van de eigenaresse wilt op jouw berichtjes. Maar ik denk dat je er meer mee zit dan gezond is. Als ik jou was zou ik juist deze situatie benutten om daar mee leren om te gaan, en niet meteen opgeven. Maar het blijft je eigen keuze natuurlijk.
Als het je teveel dwars zit is het misschien wel goed om eventuele wrijving te voorkomen, en dus wel te vertrekken.

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:56

Denkt dat het toch het beste is ts. Zo te horen had je er vrij veel "stress" van en dan is het misschien toch de juiste beslissing... Succes met het zoeken van een nieuw verzorgpaardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:24

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Johnie

Berichten: 523
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: utrecht

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:42

In dat geval heb je waarschijnlijk de juiste keuze gemaakt nu.
Fijn in ieder geval dat je nog welkom bent en jullie goed uit elkaar gaan.

MarijeSonja

Berichten: 82
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 19:53

Johnie schreef:
In dat geval heb je waarschijnlijk de juiste keuze gemaakt nu.
Fijn in ieder geval dat je nog welkom bent en jullie goed uit elkaar gaan.


Inderdaad. Veel succes naar de zoektocht van een nieuw verzorgpaardje! (Ik heb ook dat ik vaak hele lange verhalen schrijf, omdat ik een soort van schrijfster ben :D (nee hoor, maar ik schrijf gewoon boeken op Wattpad :') ) je zou eens boeken moeten gaan schrijven! Dat doe ik ook en dan kan je wel lekker een lang verhaal schrijven! :)* :) )

Het is trouwens niet gemeen bedoeld hoor! Gewoon leuk om verhalen te schrijven, toch? *\%/*