Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dat ene berichtje wat je hoopt nooit te krijgen

 
Profiel   

Nooit verwacht hier een topic te moeten maken maar het is toch echt waar.

Ik heb een berichtje gekregen dat mijn verzorgshet wordt verkocht na haar 5 jaar te hebben verzorgd. En wat is het moeilijk. Het moment dat ik dat berichtje zag stopte de tijd. Mijn maatje, mijn beste vriendinnetje, mijn lichtje in de duisternis zou worden verkocht. Al sinds eind vorig jaar ging het niet zo lekker. Meerdere keren de dierenarts erbij gehaald maar ze konden niet vinden wat het was. Al maanden had ik het gevoel dat het wellicht hoefbevangenheid zou kunnen zijn. Rond juni werd deze nachtmerrie waar ze was hoefbevangen na een paar weken 2x per dag langs te gaan en te koelen. Begon ze op te knappen. We konden weer aan het werk. In de bak oefenen met de lange lijnen daar kunnen wij zo van genieten. Gewoon samen aan het werk. Maar je kreeg niet voldoende beweging en aandacht je verdiende beter. Dus hadden ze besloten je te verkopen. Al snel hadden ze reactie en het was een geweldig plekje met allemaal vriendjes waar je lekker voor de kar kan. Dat is waar jij het gelukkigst van word. Dat is wat je verdient. Maar wat is het mogelijk.


Dat moest ik even van me afschrijven.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 23:22 



 
Profiel   

Wat jammer meid, komt ze een beetje in de buurt te staan, zodat je misschien af en toe eens op bezoek kan? Veel sterkte, altijd jammer zo'n situatie :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 23:34 



 
Profiel   

Jeetje wat vervelend zeg, na zoveel jaar zal je behoorlijk gehecht aan hem zijn.
Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde bericht gekregen over mijn bijrijdpaard en inmiddels is ze helaas verkocht. Ik weet dus hoe moeilijk dat is.
Veel sterkte :(:) En jezelf troosten met het idee dat de pony naar een hele leuke plek gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 14:14 



 
Profiel   

dankjewel voor de lieve berichtjes. Ze wordt waarschijnlijk aankomende dinsdag verkocht. ze verhuist naar de Veluwe en dat ligt helaas niet dichtbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 15:40 



 
Profiel   

Wat super naar zeg, Heel erg veel sterkte! :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:19 



 
Profiel   

Superjammer, veel sterkte meid :(:) mijn verzorgveulentje worden ook verkocht, maar ik kan er iig nog eentje houden, echt heel rot voor je ;( als ik jou was zou ik een nieuwe verzorgpony proberen te zoeken, natuurlijk is je shetje niet vervangbaar maar het zag wel afleiding geven <3
Xx

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 13:39 



 
Profiel   

Wat ontzettend naar TS, heel veel sterkte gewenst!
Hopelijk komt er wanneer je er weer aan toe bent een andere pony op je pad waarmee je ook veel plezier mee kan beleven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 13:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen