verzorg pony verloren...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_xsharon
Berichten: 268
Geregistreerd: 08-11-05
Woonplaats: bunschoten

verzorg pony verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 15:35

heeej allemaal,,
ik weet dat het lang niet zo erg is al het van jullie....
ik had 3 jaar lang een verzorg pony een shetlander welsh genaamd blacky, ik kon echt alles met haar doen, lange bosritten strandritten op pony kamp ik sprong echt alles, op een gegevenmoment kwamen ze er bij dat ik te groot voor haar was en dat ik een andere pony zou moeten hebben,,
ik heb nu wel een andere pony, maar met haar kan ik lang niet alles doen als wat is met blacky deed, ik vindt het jammer en ik zou goed moetten oefenen als we over de weg zouden gaan, op het begin was het nog moeilijk om over een kruisje van 30 cm te springen maar nu gaat het gelukkig al beter en hebben we 90 cm gesprongen
ik hoop dat we in de toekoms leuke dingen kunnen mee maken,
zoals ik al zei, het is lang niet zo erg maar ik vindt dat dit hier tog bij hoord

gr. sharon

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:37

Jammer van blacky, maar zie je haar ook nooit meer?? Leuk dat je een andere vp hebt, maar het is toch juist leuk om hem verkeersmak te maken.. oefening baart kunst

Marijkjuh

Berichten: 8300
Geregistreerd: 24-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:07

Dit lijkt me niet echt horen hier, kan je Blacky trouwens niet een keer opzoeken ?

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:23

IM is echt alleen voor overleden paarden, ik verplaats je topic dan ook naar VP.

xAmigo

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-06-05
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 09:52

Heel jammer voor je, van Blacky. Maar ja, je zou natuurlijk niet je hele leven op haar kunnen blijven rijden, dat snap je. Als ik jou was zou ik Blacky gewoon regelmatig gaan opzoeken, en gewoon veel plezier hebben met je nieuwe verzorgpony