Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_ariskaa

Berichten: 2222
Geregistreerd: 18-11-07

Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 16:31

Nou mijn vraag is dus hoe ben je aan je verzorgpony of je eigen pony gekomen.. Vork

X. Mariska

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:32

Mijn paard komt van de Paardenmarkt in Vries. Op die manier kopen is niet slim en erg gevaarlijk, gelukkig is er met mijn schatje niks mis! ik heb haar van mijn moeder/opa gekregen Haha!

prii

Berichten: 985
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Breda

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:32

Via een vriendin van mij ben ik aan mijn toenmalige verzorgpaard gekomen.

M_ariskaa

Berichten: 2222
Geregistreerd: 18-11-07

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 16:34

Okee was er nieuwgierig naar, zoek nl. een verzorgpony Haha!

evanescence

Berichten: 2995
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Veluwe.

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:35

Paar jaar terug, ging ik vrijwilligers werken doen op een kinderboederij.. Clown Was toen 11 ofzo.. Tong uitsteken
En toen leerde ik bente (Fiffill@bokt) kennen.
Na een tijdje, gingen we steets meer naar de ezels en zaza toe. En ja, toen waren we verkoct! Tong uitsteken En nu verzorgen wij ze eigenlijk gewoon staandaard.. Clown

Anoniem

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:38

Mijn 1e verzorgpony's heb ik via marktplaats gekregen. later bleken het oneerlijke eigenaren dus maar 3 weken verzorgt. En mijn verzorgpony's van nu(superleuke, mag d'r alles mee, ook zulke lieve mensen) heb ik via bokt zo'nbeetje. Ik had op bokt een advertentie geplaatst, daar heeft Iris(destinietje@bokt) op gereageerd. En die heeft mij een tip gegeven, die mensen heb ik gebeld en toen mocht ik komen.

daNiielle_

Berichten: 7345
Geregistreerd: 21-11-06

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:43

Wow, dat wordt een lang verhaal. Huilen van het lachen

Oke;
Ik was op een verjaardag van mijn tante. De vriendin van mijn tante kende weer een man die een Haflinger had. Daar hebben Nikj & ik toen op gereden. Die haflinger stierf aan een dubbele botbreuk. Toen een tijdje niets meer, en daarna bij dezelfde man begonnen op Farouche.

Toen Farouche 21 jaar was, en ik 10 jaar, kreeg ik Irene. Als Irene ingereden was, zou ik met Farouche stoppen. Toen reed ik een tijd met 2 pony's, en nu is Irene verkocht, Irene was mijn eerste échte eigen pony. Lachen

Op de stal van Irene& Farouche stond een zwarte KWPNer, A perfect match K. Die hebben we gekocht, en nu nog 1.

Dus dankzij een vriendin van mijn tante, ben ik nu nog steeds op die stal. Ja naja, morgen ga ik er weg na 5 jaar, Verdrietig

Jantine_

Berichten: 2991
Geregistreerd: 03-06-07
Woonplaats: Rijsenhout.

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:46

De pony van m'n buren stond er erg verwaarloosd bij, werd nooit schoon water gegeven. Ben als 9 jarig meisje naar m'n moeder gegaan en gezegd dat ik Bartje wou gaan verzorgen. M'n moeder wou het niet omdat hij niet te vertrouwen was. (Steigeren als je eraan komt, aanvallen enz.) Toch ben ik naar de buren gegaan en m'n buurvrouw vond het prima, zei is naar m'n moeder gegaan en uiteindelijk mocht het als ik maar in de wei bleef. Zo gezegd zo gedaan. Meteen de eerste keer dat ik kwam stond die met z'n achterbenen al op m'n schouders. Durfde niet meer maar toch een paar dagen later weer gegaan. Toen ben ik gaan rijden. Lag er meteen al naast. Buurvrouw leek het toch niet zo'n goed idee maar ik had geleerd als je er af viel dat je er weer op moest gaan. Ik zou hem wel even een lesje leren Huilen van het lachen Ben er weer op gegaan en ging voorderest goed. Op dat moment trad ik strenger op en het aanvallen was over. Nu verzorg ik hem 4 (bijna 5) jaar. Ik heb hem maar anderhalf jaar kunnen rijden omdat ik zo snel groeide en dus ook zwaarder werd. Sindsdien ben ik gaan longeren, dat vond ik wat saai dus ben op internet gaan zoeken en nu doe ik ook VD, LL en soms gewoon lekker wandelen.

Bartje was echt een probleem pony, ik ben blij dat ik hem ben gaan verzorgen. Mensen komen naar me toe om te zeggen dat ze me geweldig vinden omdat zonder mij Bartje niet meer zo leven. Nu is min of meer Bartje van mij, eigenaren hebben een fulltime baan eigen bedrijf en geen tijd voor Bartje. Ik kom er nu elke dag.

Rozanne

Berichten: 8160
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 18:31

Ik had een eigen pony, Koska. Op die stal had de eigenaar 7 Tinkers staan. Dus hij zocht 7 verzorgsters! Er waren er al een paar, maar voor Luna nog niet. Want dat was de "wals maar over je heen" Tinker. Tis een hele lieve pony geworden! Lachen

_Elsjuhh

Berichten: 125
Geregistreerd: 10-05-07
Woonplaats: Naarden (Bussum)

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 23:58

Forum! Toevallig een heel klein forum, met IJslanders, maar heeel toevallig was er in de buurt een vrouw met een kruising FjordxArabier en die mocht ik gaan verzorgen! Lachen

ikke20
Berichten: 7441
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: t beste durp

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:00

gingen bij een oom bessen plukken en die had 3 paarden(1 mn pony nu een moeder en een 7dagen oud veulen). die gaan verzorgen andere werden verkocht mn pony ook aan mn opa en oma en toen kreeg ik haar. 2de mn paard. lang aan het zeuren pony werd klein en wat ouder. toen kreeg mn neef een vriendin en die vader fokte friezen daar wezen kijken en op slag verliefd. toen gekocht

Lisanne_

Berichten: 3262
Geregistreerd: 09-12-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 16:54

Me verzorgpony:
Ik was 8 jaar en ging samen met een vriendin stiekem een weiland in waar 3 shetlanders en nog een aantal paarden stonden. en toen werden we betrapt!
Maar toen zij de eigenaresse dat we ze mochten doen.
3 shetlanders, maar daar zijn er 2 van naar hongarije.

Me eigenshet;
Via een vriendin zag een advertentie op marktplaats. van 2 shetlanders. En daar heb ik er nu 1 van.

Farolover

Berichten: 3144
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Friesland

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 16:55

Faro ; Via lesgever
Anouska ; via mensen uit ons dorp
Nimrod ; ook mensen uit ons dorp:P
Rintsje ; ook mensen uit dorp:P ( komt bij het zelfde plek vandaan als nimrod)
Snowy ; Bij een vriendin :d

Marije112

Berichten: 3387
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:02

Ik ben gevraagd ze te komen doen..
Nu zijn ze van mij Lachen

Nicky_

Berichten: 3745
Geregistreerd: 22-12-04

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:12

Via bokt.nl Vork

AP_Art

Berichten: 3102
Geregistreerd: 10-05-06

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:15

via een advertendcie op marktplaats ben ik aan kelly gekomen. ik mocht haar verzorgen. ze is van twee hele oude lieve mensen van 83 jaar.
nu moeten hun hun huisje uit, omdat er daar gebouwd gaat worden. en zou kelly naar iemand anders gaan. maar ik kan niet oznder mijn wijfie, dus ik vroeg: mag ik haar hebben?
en na een week in spanning te hebben gezeten kreeg ik te horen dat dat mag Haha!
dus ik heb binnenkort mijn eigenpony Haha!

M_aartjee
Berichten: 4
Geregistreerd: 26-12-07

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:18

Mijn vriendin kreeg een pony van haar vader en omdat ik toen haar beste vriendin was mocht ik haar verzorgen!! In het begin moest ik nog wel wennen want ik verzorgde toen alleen nog maar shetjes en dan is een pony wel even iets anders Clown Helaas is ze binnen een jaar alweer verkocht omdat mijn vriendin geen tijd meer voor haar had Huilen

lisanne1989

Berichten: 1002
Geregistreerd: 24-01-05
Woonplaats: Helmond

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:26

Toen wij net nieuwe overburen hadden, hielden zij open huis, en mijn ouders zijn er naar toe geweest en vertelden dat de nieuwe buren 2 paarden hadden, en ze hadden nog gevraagd of dat niets voor mij zou zijn, om bijrijdster te worden, en dus hebben mijn ouders een afspraak gemaakt dat ik de volgende avond even langs ging, en toen 2 avonden later wezen 'proefrijden', en de klik was er, en nu ben ik iets meer als een jaar de bijrijdster van Chico.

Fennaa

Berichten: 623
Geregistreerd: 07-01-07

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:28

Via marktplaats Knipoog

Anoniem

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:31

De mijne was naar onze woonplaats verhuisd Clown Ik reed altijd langs en op een dag had ik al mijn moed bij elkaar geraapt en bij ze aangebeld of ik de paarden eens mocht poetsen. En sindsdien ben ik er altijd gekomen, het is nu zelfs zo ver dat ik 1 van de paarden (een superleuke merrie) mijn eigen paard mag noemen Haha!

M_ariskaa

Berichten: 2222
Geregistreerd: 18-11-07

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 17:33

Wow wat een mazzelpikss allemaal XD

Nicky_

Berichten: 3745
Geregistreerd: 22-12-04

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:34

Dat valt wel mee hoor, de klik moet er gewoon zijn.

AP_Art

Berichten: 3102
Geregistreerd: 10-05-06

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:53

M_ariskaa schreef:
Wow wat een mazzelpikss allemaal XD

echt wel Ja ik krijg voor helemaal noppes mijn paardje, met alles erop en eraan Nagelbijten / Gniffelen

Ivanaaa

Berichten: 341
Geregistreerd: 07-04-07
Woonplaats: Roosendaal

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:58

Via Marktplaats

En het klikt gelukkig goed tussen paard en eigenaresse en ben dan ook met beide blij Knipoog

Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:59

ook via bokt maar dan wel met een omweg Knipoog
vriendin van mij had een advertentie geplaatst dat ze opzoek was naar een verzorgpaard.
Iemand van bokt had daar op gereageerd, zo kreeg die vriendin een verzorgpaard. Ik ging vaak met haar mee, toen vroeg de eigenaresse van dat verzorgpaard op ik de pony van haar nichtje wilde verzorgen. En zo ben ik er dus aangekomen, snap je het nog? Tong uitsteken