Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paradisex
Berichten: 184
Geregistreerd: 19-10-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 10:36

Een vriendin van mij heeft 7 verzorgponys en in de weide naast haar verzorgponys staan er ook nog 2 ponys , maar ze heeft er geen tijd voor hen vanwege haar eigen paarden en de 7 verzorgponys :o dus heeft ze mij gevraagt ( nadat ik heeeeeeel lang op zoek was een een verzorgponytje :) ) en de eigenaar was ook al lang op zoek naar een verzorger omdat er bijna nooit iets met de ponys word gedaan -O-

Nespri

Berichten: 77
Geregistreerd: 13-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 16:18

Mijn opa's vriend heeft een pensionstalletje, daar gingen wij een keer heen en ik kreeg het telefoonnummer van mensen met een dravertje, Zoey. We zijn een keer bij die mensen thuis geweest en tadaaa. Nu heb ik Zoey al bijna een jaar denk ik....

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:17

De oom en tante van mijn moeder kennen iemand met een boederij die heeft 17 paarden daar help ik nu een week ben er 2 keer geweest

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:58

Eerste verzorgponytje door een briefje op de pensionstal in de buurt op te hangen. Daarna eigenlijk via via daar op stal :)

Later via marktplaats en bokt.

Annelove16x

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:58

gevraagd

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:00

Erf op, aanbellen en vragen :+
Doodsbenauwd, maar bokker Doxlover heeft me overtuigd het gewoon te doen, en nu hebben we al weer een poos super geweldige paarden om te verzorgen <3

MartyMcfly
Berichten: 261
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Helmond

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:16

Ik heb eerst een verzorgpony gehad, Zef, maar ik mocht niks.. Zelfs als ik een zweep in mijn hand had, mocht ik het niet gebruiken waarneer het nodig was, zef heb ik gevonden via Marktplaats.. het werd niks en ik ben erna óók nog eens van manege verhuisd, daar leerde ik een heel aardig persoon kennen, en ik mocht een keer op haar pony rijden.. Sinsdien rijd ik er 3 tot 4 keer per week op (mag zo vaak als ik wil!)

alissa_12
Berichten: 13
Geregistreerd: 07-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:25

ik heb toe ik net 12 was heb ik een advertentie geplaatst op Marktplaats.En toe e-mailde iemand mijn over een A welsh pony (Jesse /3 ). op een dag mocht ik komen kijken ik was gelijk verliefd op hem en ik heb hem nog steeds alleen wordt ik er te groot voor. nu in september ongeveer hebben ze een B pony gekocht (Sylvester /3 ) ik was gelijk verliefd op hem. daar ga ik straks op rijden. hij moet nu eerst goed onder het zadel want hij is verwaarloos geweest. er was iets met zijn achterwerk. maar het gaat een stuk beter met hem. SUPER!!!


Ik ben SUPER blij dat ik Jesse en Sylvester heb als verzorgpony s!!!

en Nemon en Jaive ook!!!

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:36

via via via heb ik een super super super super super SUPER lieve verzorgpoown gevonden na 2 jaar!! wel veel tegenslagen maar nooit opgegeven!

hier is een foto van mijn liefste:
Afbeelding

sorry dat hij zo groot is :=
ze staat op een boederij met 17 andere paarden ik kan komen wanneer ik wil en er is altijd wel wat te doen en het is gratis dus daarom kon ik bij de manege blijven rijden

ik ben het baasje eeuwig dankbaar dat ik ciska mag verzorgen _/-\o_

nooit opgeven

nabaa
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:36

nou ik was net uit school gekomen en zag een mevrouw met een oude pony lopen
toen vroeg ik aan haar waar ik een verzorgpony kon vinden en ze zei dat ik misschien bij der opa kon gaan kijken wat denken jullie gaat dat lukken ik heb er nog nooit 1 eentje gehad dus wat is jullie mening

Don2000
Berichten: 38
Geregistreerd: 18-10-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:43

de eerste aangebeld en gevraagt, de tweede via marktplaats, en waar ik nu rijd heb ik gevonden via mijn oma die goed bevriend is met de eigenaar van de stal :)

juliettelevi
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 16:51

Ik zag ze een keer 2 super lieve fjorden die er een beetje vies uit zagen ik ging elke dag naar ze toeze vonden mij lief en ik hun. Ik had het vertelt aan mijn vader en moeder en zij belde een boer die er vlakbij woont en zij dat ie van zijn buurman waren. Die zaterdag gingen we heen en het mocht in middels zijn het er nu drie paarden geworden. Dus gewoon aan bellen en altijd samen met een ouder.

isawessels00
Berichten: 952
Geregistreerd: 30-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 17:26

Boerderijen af en vragen :)

Chivanah
Berichten: 224
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:22

Mijn vriendin kreeg bericht op bokt voor een vzpony (daarvoor waren we haast elke dag op de manege als echte penny's haha) en daarmee mocht ik ook helpen van de eigenaren, toen was er iemand aan mijn nummer gekomen via de eigenaar van die pony dus en die vroeg of ik haar paard kon doen in de vakantie en later was dat voor altijd om dat de verzorgster gestopt was! dus toen hadden we er twee(helaas verzorg ik die nu niet meer:() en toen kwam er nog iemand op stal naar ons toe om te vragen of we haar pony wilde longeren af en toe en stappen enz. :) zo dus :P

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:40

Op marktplaats stond een advertentie oer een stichting waar super leuke pownies staan :)

Didoe

Berichten: 630
Geregistreerd: 14-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:11

Naja ik heb nu niet echt meer een verzorgpony maar degene die ik verzorgt had kwamen via een advertentie die ik hier geplaatst had . En iemand die ik hier leerde kennen via een topic wist iemand voor me en daar heb ik toen nog een verzorgpony aangeboden gekregen. Maar dat was ook echt verzorging niet rijden :)

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:49

ongeveer 5 jaar geleden heb ik gevraagd of ik zijn ponys een keer mocht verzorgen haha. toen had ik misty nog niet (heb ik nu) elk jaar kregen we veulens en ik vroeg hoeveel een veulen bij hem zou kosten. niks zei hij! :O ik heb mijn meisje gewoon gekregen:D ik ben geert (eigenaar) zo erg dankbaar dat ik er nu al 5 jaar loop samen met nog 3 andere meiden met wie ik heel goed kan opscieten!

Judigno

Berichten: 618
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Onder een meeleessteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:18

Ik werd gevraagd :) Vera was een wat pittiger paardje, dus ze hadden iemand nodig die haar aan kon. Halverwege vroegen ze me of ik ook Chief erbij wilde pakken, omdat er een soort klik was ontstaan tussen ons. Inmiddels is Vera overleden, en doe ik nu Dancer erbij :)

jampie1

Berichten: 53
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 18:29

al hele tijd op zoek zonder succes

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:38

jampie1 ja had ik ook uiteindelijk 2 jaar gezocht

jampie1

Berichten: 53
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:58

lienieminie oh dat is echt lang

jampie1

Berichten: 53
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:58

lienieminie en hoe heb je er uiteindelijk 1 gevonden ?

Paarddopette

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-12-11

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:33

Ik heb ooit gewoon is met mijn vriendin briefjes gemaakt en door de brievenbus gestopt :+ We hebben er wel antwoord opgehad en zo heb ik heel lang een vezorgfries gehad, en mijn vriendin een haflinger! :D

XRaantjeX
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 17:09

Hallo iedereen!!
Ik vraag mij af hoe jullie een verzorgpony/paard hebben gekregen. Zelf krijg ik geen pony maar ik wil wel heel graag een verzorgpony. Kom maar op met ideeen!!
Xxx R
/3 /3 /3 /3 :D :D :D

jampie1

Berichten: 53
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 18:57

Ik ben aan gaan bellen em gevraagd verzorg nu al een tijdje een schimmel maar het is een paard die heel anders kan zijn als je bij hem in t land komt of ervoor staaykomt ze op je af bijt en schopt zodra je haar te pakken hebt is t goed als ze in de stal staat is ze soms bijterig en schopperig maar als ze vast staat niet heel erg als je met haar loopr erop of ernaast wil ze alleen maar draven en als je op wilt stappen wil ze ook schoppen en ze steigert heel veel en steeds hoofd omhoog nu ik haar tijdje heb is t bij mij al wel beter maar nkg steeds doetE het wie weey hoe ik dit kan oplossen of wat het is ? Ik was trouwens gestopt haar te verzorgen maar ik ben sinds vandaag toch weer begonnen bij haar