Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
niezzuh

Berichten: 83
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 18:56

via Marktplaats! :j

Tesssie14
Berichten: 1392
Geregistreerd: 13-04-10

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:08

me eerste verzorgpony had ik gekregen omdat ik 1 keer naar de pensioen stal naast de manege was wezen kijken die werd na 3 weken verkocht. toen ben ik joey gaan verzorgen.die is na een half jaar van mij geworden. toen werd die te klein, kreeg ik een andere pony aangeboden van iemand op stal. en de verzorgpony van mijn moeder doe ik ook heel vaak. en ik verzorg nu ook nog een paard van 1,72. dus heb nu 1 eigen en 3 verzorg:)

Lauraaxx

Berichten: 660
Geregistreerd: 29-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:00

Ik heb nu een vast verzorgpaardje en een haffie die ik nu conditiertraining geef :P omdat hij droes had.
Hoe ik me verzorgpaardje Myrna heb gekregen? Het is er een beetje ingerold en toen hebben we wat afspraken gemaakt:)
En de haf Aldous was ik al helemaal verliefd op en vroegen ze of ik hem wou verzorgen en trainen tot hij weer beter is.. maar dan ga ik gewoon nog lekker door met rijden:P alleen rijd ie dan ook in de lessen.:(

xDirkje

Berichten: 106
Geregistreerd: 20-05-11

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 07:31

De eigenaresse van mijn verzorgpaard kreeg een ongeluk met een ander paard. Ze belandde in het ziekenhuis en sindsdien rijd ik haar paard.

Blabla1980

Berichten: 2054
Geregistreerd: 12-11-09

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:18

Ik heb een mijn instructrice gemeld dat ik een paard zocht die ik ook buiten de lessen om mocht rijden en dus heeft ze een van de eigenaren van een pensionpaard gevraagd of die het zag zitten omdat ze zelf weinig op stal kwamen. En die vonden het goed!!
Dus vanaf vandaag heb ik ook een verzorgpaard :D

sterre91
Berichten: 30
Geregistreerd: 04-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:35


SaraSindy

Berichten: 806
Geregistreerd: 05-07-10
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 11:57

Ik verzorg nu bij 2 mensen paarden.

De 1e kreeg ik 3 jaar geleden.
Een meisje dat ik wel kende had zelf een paard en de vriend van haar moeder nog meer.
Op de schriktraining kwam ik haar tegen en vroeg ze of ik mee wilde naar haar pony's.
En sinds dien verzorg ik die :D

Via die mensen ben ik ook lid geworden van een menvereniging.
Vorig jaar ging ik tijdens de zomer competitie een paar keer bij een man met 2 haflinger achterop staan omdat hij geen groom had. De laatste keer vroeg hij of ik wou groomen en zijn paarden wou verzorgen! Natuulijk wou ik dit! Bij die man verzorg ik nu 2 haflingers, 2 Haflinger x KWPN en 1 3/4 haflinger x 1/4 KWPN

Ben met alle verzorg paardjes super blij!

paardengek_8
Berichten: 136
Geregistreerd: 28-01-11

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 11:20

mijn eerste verzorgpaard was via kapaza, en daarachter ben ik altijd gevraagd door mensen :). Soms wordt ik nog gevraagd, maar ik ben niet iemand die dan gelijk wegloopt van haar paardje.

Cocodox

Berichten: 1089
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:01

Ik verzorg nu 5 pony's van 1 eigenaresse.
Het is allemaal echt zo grappig en met veel geluk gebeurd!

Punt 1: Ik heb pas twee keer op een paard gereden van 1.75 m met mijn toen nog 1.35 m.
ik vond het heel leuk en paarden spraken me heel mn leven al aan, alleen op les mocht ik niet; dat was mn pappie toch iets te duur af! :( Ervaring had ik dus totaal niet, ookal wou ik die al op mn .. 7e?

Punt 2: Het gebeurde allemaal in de ACTION!!?? What the... haha. M'n paps vraagt wat Suzanne nog wilt hebben, aangezien ik de benodigde pennen al had en verder niks nodig had behalve paardrijles ofzo, zei ik dus heel flauw: "Een paard, doh!" (dat was in april 2010, toen was ik dus nog 13). Opeens hoor ik het meisje achter de kassa tegen ons praten, "Mijn zus heeft pony's thuis, misschien mag je wel komen rijden! :)", ik stond dar echt zo van oh my god wat moet ik zeggen? "Wauw.." dat was het enigste wat ik kon zeggen, totdat ik me bedacht dat ik even slim moest antwoorden xD: "Maar ik heb geen ervaring..." maar dat maakte niets uit! Bleek dus dat haar zus in zo'n burnout zat ofzo, en wel wat gezelligheid kon gebruiken. Nou goed, ik durfde niks te zeggen, was veels te verlegen en mn vader maar pushen dat ik mn nummer moest geven en alles. :') nou, niet gedaan dus, veels te verlegen. Eenmaal thuis helemaal boos op mezelf, waaaaarom had ik die kans in vredesnaam niet aangenomen? :(:)

En toen... ik dat bonnetje pakken, naam zoeken, niemand kunnen vinden op hyves of ergens anders op internet. Die week daarop, dezelfde dag, terug gegaan en ja hoor het meisje zat er weer. Nou, deze keer wel mn gegevens geven en ze zou me bellen die dag erna. Zo gezegd zo gedaan, kon meteen die vrijdag daarop komen en ik mocht daar elke week komen voor niks. Ik mocht meteen kennismaken met de toen nog 3 pony's! _/-\o_

Ik heb toen in een half jaar tijd veel ervaring opgedaan en nu kan ik in mn eentje op een 4jarige pony rijden zonder zadel. Dit heb ik allemaal bereikt door de eigenaresse die mij hier in les gaf!

Echt super, hierbij wil ik ze natuurlijk ook allemaal daar in huis bedanken want ik mag daar heel vaak mee eten en alles en ik voel me daar ook welkom thuis *D
Dat is echt het geweldigste wat me ooit is overkomen in mn leven!

En poeh wat een lang verhaal, als je dit helemaal hebt gelezen - RESPECT *\o/*

Evita45
Berichten: 3
Geregistreerd: 11-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 14:37

hey,
ik heb geen verzorg pony hoor maar wat ik doe is:
-op een manage vragen
-op marktplaats.nl
-op bokt XD
-en briefjes hangen in een supermarkt!
/3 *\o/* suc6 met het zoek :)

Racheel

Berichten: 2245
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Dordrecht

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:59

Ik ben voor ze allemaal gevraagd.. :P
Shetlandertje is van een vriendin en daar kwam ik al heel vaak en toen hebben ze me gevraagd of ik dr vast wou komen doen,
Tinker had ik daarvoor al hun oude pony gedaan en dat beviel hun goed dus ik mocht deze ook gaan doen,
En Quarter, waarom ze me heeft gevraagd; ik heb geen idee :')

landinwaarts
Berichten: 27
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:20

marktplaats inderdaad, maar ook vaak werkt is gewoon bij stallingen langsgaan en een briefje ophangen

Evita45
Berichten: 3
Geregistreerd: 11-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:08

Hoi,
Ik ben gan zoeken op marktplaats en nu heb ik een verzorgpony *\o/* :){ <:) /3 :j
Suc6 :(:)

iilovemc

Berichten: 229
Geregistreerd: 23-11-11

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:44

Ik krijg ze eigenlijk altijd gewoon aangeboden, wel heel handig :D

LauSs

Berichten: 7
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:59

Puur toeval!!
Een vriendin van me zocht een verzorgpaard, ze vond er uiteindelijk 1 op marktplaats. De eigenaresse van haar verzorgpaard reed veel met de buurvrouw, de buurvrouw zocht een verzorgsters voor haar haflinger. Voila! :)

Voor mij is het maar 1,5 km verderop, m'n vriendin woonde toen ongeveer 20 km verderop.

Nu 2 jaar geleden :D

EsratJ
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:08

Mijn eerste verzorgpony heb ik gekregen doordat mn moeder een vriendin mn kamer had laten zien. Ze kende haar net van de cursus en toen ze mijn kamer zag vroeg ze of ik een verzorgpony zoek.

Nu heb ik 3 verzorgpaarden sinds kort. Die hebben ik en een vriendin gevonden door een advertentie te plaatsen op marktplaats :D

ukje
Berichten: 3794
Geregistreerd: 30-03-06

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:10

Via bokt. en via marktplaats

bal13
Berichten: 41
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:21

ik heb mijn verzorgpaard gekregen via marktplaats :D

Kelszz_
Berichten: 1887
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:17

Pure toeval!

Een 'vriendin' van me had 2 paarden aan huis staan en ging op vakantie toen ik ponykampleiding was bij ons op stal. We raakte aan de babbel aangezien we elkaar al kenden en al snel kwam de vraag of ik ze alle twee wel op het land wilde zetten als ze op de manege stonden en ze op vakantie was. Geen probleem natuurlijk. Van het een kwam het ander, ze belde me op of ik de jongste van het stel wel eens wilde rijden om te kijken of het klikte zodat ik die week haar kon rijden. Het klikte en het ging goed. Dit is nu al een halfjaar geleden en ik rij madam nu zowiezo 1x in de week, soms meer. De eigenaresse en ik zijn dikke maatjes geworden en we rijden dan ook vaak samen, en we zijn van plan om lekker met de paardjes op vakantie te gaan in het voorjaar.

Zo zie je maar weer (:

mudi
Berichten: 23
Geregistreerd: 29-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 21:11

Ik heb echt super veel geprobeert zoals marktplaats enzo. Maar uit eindelijk ben ik langs de deur gegaan en ik heb nu super lieve verzorg paardjes :)

lisaislisa

Berichten: 4748
Geregistreerd: 23-08-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 21:11

sporthorses & marktplaats

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 21:15

mijn verzorgpaardjes staan bij ezelkunsten, dat is een bedrijf die allemaal ezels heeft en toen ging ik vragen of ik een ezel mocht borstelen, nou toen was ik klaar en toen ging de eigenaar praten over wat ze allemaal hadden en dat waren dus ook nog 4 tinkers! ik zo van o zoeken jullie daar nog verzorgsters voor? ja hoor! afspraak gemaakt en op mn profiel zie je hoelang ik ze al heb op zo'n pitapata plaatje

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:29

Dat was eigenlijk heel toevallig. Ik had namelijk gewoon nog een verzorgpaard. En het begon me wel een klein beetje te vervelen, omdat ik er niet veel mee leerde. Overigens had ik wel echt veel plezier en was ook super blij, maar ik miste wat. Toen op een woensdag kreeg ik een smsje van iemand van stal die daar werkte van, hey mistral gaat van stal veranderen. Ik dach huh hoezo en vroeg verder, maargoed ik had de eigenaresse nog niet gesproken en ik wist dus nog niks zeker. Maar het kwam van zo'n betrouwbare bron, dat het haast wel zo moest zijn. Beetje met een knoop in me maag ging ik die avond naar stal. Mistral gereden etc. en toen ik nog een beetje aan het kijken was in de bak, ik wachte totdat ik werd opgehaald. Vroeg er een vrouw aan mij, hoe ik aan Mistral gekomen was. Ik uitgelegd dat ik op een advertentie van marktplaats had gereageerd etc. Toen zei ze van, oh oke, ja want ik begin met en studie en ben dus opzoek naar een bijrijdster en dat was haar eerste keer dat ze zo iets deed en vond het dus eignelijk niks en vroeg of ik misschien zin had om te kijken of ik een klik had met het paard. Naja ik toen verteld van dat Mistral weg ging etc, maar dat ik het verder nog niet 100% zeker wist. En toen zei ze, van oh dat moet je maar zeggen wanneer je het wel zeker weet want dan mag je wel kijken of je een klik met haar had. En het is echt perfect. ben haar nog steeds zo dankbaar. Ze helpt en me super veel.. Echt het had zo moeten wezen lijkt het wel. En ik krijg er ook een hele mooie vriendshcap bij met de eigenaresse. Ik zag haar altijd wel vaak rijden enzo en ik zei wel eens hooi, maar verder niet veel. En het is gewoon perfect.

Anoniem

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 00:45

Via Bokt :j

KRLMA
Berichten: 77
Geregistreerd: 01-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:27

- 1ste via Kapaza ( een welsje super beestje was het! )
- 2de via de manege ( een kruising tussen een fries en nog iets c': )
- daarna op de wandel zag ik 2 van die overschattige shetlanders * had ik ineens 2 pony's in één klap! *
waar ze op stal staan was er nog een arabier, die heb 'k ook even verzorgd. ( helaas niet lang vanwege de eigenaar .. )
en nog een jaarling ( kruising tussen arabier en een lipizaner! )

totaal 3 verzorgpaardjes _/-\o_