Tentenkamp 2016

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:53

Ik vond vorige keer minder de andere keren dat ik ben geweest.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 13:37

Irisjeeh1999 schreef:
Heb op 5 mei een paar laarzen gekocht, kwam er later achter dat het twee verschillende maten waren. Maar pasten beide gewoon dus dat was dan maar een foutje van mij. Maar nu, na 2x dragen, gaat er een rits steeds kapot? Het gaat zeg maar uit elkaar aan de onderkant. Kan ik hier een mailtje voor sturen of ze doen ze er niks mee, met tentenkamp producten?


Vandaag gebeld met Drachten, heb door een val geen foto weer kunnen maken (val kwam niet door laarzen hoor ;-) ) Maar helaas, geen garantie op Tentenkamp producten. Dus voor een ieder, onthoud dat er geen garantie op zit. Wel apart dat dat niet gezegd word bij aankoop ofzo..

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 14:18

Geen garantie? Ik hoorde dat als iets kapot is dat je een cadeaubon krijgt... ook raar dat het nergens staat aangegeven, het staat ook niet op hun website... en in de algemene voorwaarden kon ik ook niks vinden dat artikelen uit tentenkamp geen garantie op zit :(:)

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:35

Jadeleigh263 schreef:
Geen garantie? Ik hoorde dat als iets kapot is dat je een cadeaubon krijgt... ook raar dat het nergens staat aangegeven, het staat ook niet op hun website... en in de algemene voorwaarden kon ik ook niks vinden dat artikelen uit tentenkamp geen garantie op zit :(:)

Dus hebje garantie. Het produkt moet bruikbaar zijn.
Ik snapniet dat mensen hun rechten niet kennen.
http://www.dezaak.nl/1028/de-grootste-m ... antie.htm#

Mij schepen ze niet af.net als tegoedbon na een herhaald probleem bij een lekkend onderwaterhuis. Nee, na 3 keer terug geen oplossing isgeld terug. Bij een lek droogpak met 3 keer nieuw pak gehad in 2.5jaar was rechtsbijstand nodig om hetgeschil over 1000 euro op telossen, maarik had wel gelijk. Pak 1 was vanafbeginlek. Pak 2 na12 maanden. Reparatie heeft 6 maanden geduurd en 2 duiken gehouden.Dan geld terug hoor. ( Indit geval 3e pak met zwart op wit opnieuw 5 jaargarantie enna 12 maandenweerlek.

Eline_S_S

Berichten: 3524
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 21:14

Ik heb destijds gewoon kogelbeschermers teruggebracht. Ik kon voor dat bedrag daar iets nieuws uitkiezen :j

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:33

germie schreef:
Jadeleigh263 schreef:
Geen garantie? Ik hoorde dat als iets kapot is dat je een cadeaubon krijgt... ook raar dat het nergens staat aangegeven, het staat ook niet op hun website... en in de algemene voorwaarden kon ik ook niks vinden dat artikelen uit tentenkamp geen garantie op zit :(:)

Dus hebje garantie. Het produkt moet bruikbaar zijn.
Ik snapniet dat mensen hun rechten niet kennen.
http://www.dezaak.nl/1028/de-grootste-m ... antie.htm#

Mij schepen ze niet af.net als tegoedbon na een herhaald probleem bij een lekkend onderwaterhuis. Nee, na 3 keer terug geen oplossing isgeld terug. Bij een lek droogpak met 3 keer nieuw pak gehad in 2.5jaar was rechtsbijstand nodig om hetgeschil over 1000 euro op telossen, maarik had wel gelijk. Pak 1 was vanafbeginlek. Pak 2 na12 maanden. Reparatie heeft 6 maanden geduurd en 2 duiken gehouden.Dan geld terug hoor. ( Indit geval 3e pak met zwart op wit opnieuw 5 jaargarantie enna 12 maandenweerlek.

Je gelijk hebben en je gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen. Ik had een broek van €110 euro gekocht bij een ruitersportzaak. Deze ging na 1 keer wassen en hooguit 5 keer dragen stuk naast de gulp, zat gewoon een groot gat in. Broek terug gebracht en mocht voor het bedrag iets anders uitzoeken. Uitgelegd dat ik mijn geld terug wilde aangezien ze geen vergelijkbaar product hadden maar dat ging er niet in. Ik mocht blij zijn dat ik een nieuwe uit mocht zoeken.. Voor dit soort kleine bedragen kan en wil je geen advocaat inschakelen en is het vaak dus je verlies nemen.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 12:51

lovey_ou schreef:
Voor dit soort kleine bedragen kan en wil je geen advocaat inschakelen en is het vaak dus je verlies nemen.


En dat weten die bedrijven maar al te goed

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:04

antje_vip schreef:
lovey_ou schreef:
Voor dit soort kleine bedragen kan en wil je geen advocaat inschakelen en is het vaak dus je verlies nemen.


En dat weten die bedrijven maar al te goed

Dan ga je ze dat duidelijk vertellen in de winkel waar klanten het absoluut kunnen horen. Ik begin vriendelijk, maar als ze moeilijk doen, dan heb ik een harde stem. Als ze dan nog niet meegaan, dan zeg ik gewoon ok, jullie willen niet, dan zet ik het NU met naam en toenaam op internet, bokt, facebook, en alle andere groepen waar ik maar inzit. Ik zal dat zonder schelden zeggen, maar wel zodanig dat de hele winkel het zal horen. Kassa, Radar, enz. En dat doe ik dan ook he. Gewoon pontificaal waar ze bijzijn. Dat heeft mij toch al een paar keer een netjes gelijk opgeleverd. :D :D :D :D :D :D Verder dan wat harder praten zodat klanten het horen ben ik in winkels nog niet hoeven gaan overigens.

1 keer met een zadelmaker gehad, nieuw zadel. Die paste echt niet, paard kreeg wondjes op de schoft. Na 4 maanden was het nog niet goed, kreeg paard de schuld en moest ik maar betalen voor nogmaals komen. Dus heb ik gezegd, dan gaat het nu met naam en toenaam op bokt. Doe maar zei hij. Dat heb ik gedaan. Direct topic geopend (is al tijd terug, facebook was er nog niet, je had nog Hyves). Nog geen 20 minuten later belde hij terug of ik het wilde verwijderen en dan kon ik mijn geld terugkrijgen. Dus netjes verwijderd. En mijn geld teruggehad. Zo hoort het dan.

Ik blijf erg lang netjes, maar ik ken ook mijn rechten en plichten.

Ik heb bij EJ nog geen problemen gehad overigens, leuke winkel.

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:34

Heb toch wel erg duidelijk gepraat maar goed volgens mij was der ook geen mens in de winkel. Op social media zetten had inderdaad gekund maar zie nu dat ze meerdere slechte recensies op hun Facebook hebben waar ze ook niet op hebben gereageerd dus denk dat dat toch niet veel nut had gehad :') Maar goed ik heb het maar laten gaan al vond ik het wel echt jammer want was een super fijne broek. Ze zeiden tegen mij dat Eurostar had gezegd dat het slijtage was maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen reet van..

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 06:11

Dan geldt de kracht van herhaling. Elke dag herhalen. Overal. Bel ze elke dag op. Echt, je staat in je recht.

Ps. Facebook heeft best weinig klachten. En ze reageren wel.

lovey_ou

Berichten: 5532
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:13

Hoe weet jij dat ze reageren? Heb namelijk nergens gezegd om welke ruitersportzaak het ging. Ging namelijk niet om de EJ mocht je dat denken ;)

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:18

lovey_ou schreef:
Hoe weet jij dat ze reageren? Heb namelijk nergens gezegd om welke ruitersportzaak het ging. Ging namelijk niet om de EJ mocht je dat denken ;)

Ja dat dacht ik. En dan ziet het erop facebook ook bij klachten netjes uit. Dus sorrydan.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:38

Hebben zw daar ook Eskadron?
Vroeg me af, krijg je alles wat je koopt in de tentenkamp nog eens 25% korting?

Wil misschien wel eens gaan om te kijken. Kom wel helemaal vanuit het zuiden. :P

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:41

Helaaasch! Geen eskadron in tentenkamp.
Overigens vorige week weer geweest. Viel wel tegen er is steeds minder. Wel een gaaf vest en 2 shirts gescoord. :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:48

Ja twijfel nog een beetje.. Weet het niet zo goed wat ik er echt goed kan verwachten zeg maar.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:11

Stamper schreef:
Ja twijfel nog een beetje.. Weet het niet zo goed wat ik er echt goed kan verwachten zeg maar.

Het is leuk als je wat kleine merkloze dingetjes nodig hebt maar er ligt niks speciaals meer helaas.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:25

Ik ga morgen heen, hoop toch wat te scoren. Ga sowieso kijken voor een vliegendeken, in mei waren hiervan nog genoeg.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:38

De mooie zijn wel weg vond ik. Maar verder nog wel een aantal

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:24

Jammer dat er (bijna) niks leuks meer is, anders had ik nog wel even willen loeren...

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:33

antje_vip schreef:
Jammer dat er (bijna) niks leuks meer is, anders had ik nog wel even willen loeren...

Ze hadden wel dekjes nog maar meer pony maten dan full bijvoorbeeld.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:44

Net thuis, twee shirts van HV Polo gevonden maar geen vliegendekens meer in de goede maat..

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:48

misschien dat ik wel in augustus eens in Drachten ga kijken (ze zullen raar opkijken als er een belg staat :P )
vriendin van me woont in Sneek en zou haar een bezoekje gaan brengen dus dan kan ik misschien wel ineesn eens naar drachten rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 20:41

ik ben vandaag gegaan en vond het toch nog meevallen, ben toch goed geslaagt (was uiteindelijk €140 ongeveer kwijt)
vliegen en uitrijdeken voor het paard van mijn moeder (15 & 10)
Afbeelding

exzeemdeken voor mijn eigen paard (was 50€ en op de gok gekocht, stond geen maat op, wel even tegen een ander deken van de juiste maat gehouden en ja hoor hij past
Afbeelding

2 mutsjes:
Afbeelding

hoodstel (20) en frontriem (7.5)
Afbeelding

been bescherming:
Afbeelding

en dit aan ruiterspullen (de lichte rijbroek is voor mijn verzorgster & de andere waren voor mij bedoelt maar ik ben niet gaan passen & had de maat verkeerd bekeken (dacht dat het de juiste lengtemaat was maar is hij dus niet) maar ik vind er wel iemand voor
Afbeelding

Lightielight

Berichten: 756
Geregistreerd: 31-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 07:36

Ik was al tijden op zoek naar bv een hoodie/sweater of bodywarmer voor de mensen die ons altijd helpen tijdens de onderlinge wedstrijden etc. Het is altijd makkelijk als je de "medewerkers" meteen herkent aan bv hetzelfde t shirt of. Ben zelf dan niet zo weg van t-shirts dus een bodywarmer leek me het makkelijkste.Mag natuurlijk niet te veel kosten...
Gisteren even naar het Tentenkamp in Drachten geweest en wat vind ik daar... een jas..mouwen kunnen er af zodat je ook nog een bodywarmer hebt, en een kleur, waarop we ons eigen logo makkelijk kunnen afdrukken...... en dat voor maar € 7,50 per stuk. Helemaal blij. Meteen acht ingeslagen :). Kreeg toen nog een trui gratis ook.


Afbeelding

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 18:29

Wat voor maat was de vliegendeken op de bovenste foto? Waren er weer groter dan 185?