Horse Event 2016

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J0anieke

Berichten: 4935
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:17

TessJazz schreef:
Joanieke schreef:
Aaah oke! Duidelijk! Dan ben ik toch wel blij dat wij uiteindelijk de auto in t bos hebben geparkeerd en met de fiets zijn gegaan... :+

Wat betreft Deurne en Ermelo vind ik het zelf niet echt een groot verschil, maar moet ook zeggen dat ik Deurne destijds niet echt mee had gekregen want toen was de keuring van de PRE's daar ook.. :+



Wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad! :D


Jaa echt super dag gehad! M'n merrie is nog jong dus vooral naar clinics voor jonge paarden geweest en enorm veel geleerd.
Ook nog eens een jas gevonden die ik al erg lang wou (collectie van m'n favoriete dekje) maar die was 100-120 op internet en verder überhaupt moeilijk te krijgen, maar nu heb ik m voor €40 :D

debsoleino

Berichten: 2941
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: thuis

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:18

Vorig jaar had ik op het knhs terrein geparkeerd volgens mij. Kan dat kloppen?

Moondust

Berichten: 261
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:28

Kan ik nog iemand blij maken met een vrijkaartje voor morgen? Ik ben er morgen zelf ook, dus kan je bij de ingang ontmoeten om te geven. Graag wel voor 10:00, daarna moet ik reporteren :) Stuur maar een pb!

Edit: vergeven!
Laatst bijgewerkt door Moondust op 10-09-16 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102115
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:32

Vorig jaar was idd parkeren bij het terrein en/of eromheen.

Nikki, ik heb je gezien met Django. Foto's zijn niet geweldig maar ik heb wat geschoten...

Wij zijn halverwege Pignon naar de opstapplaats gelopen en konden zo direct een bus in. :D Logisch als iedereen nog naar de eindshow kijkt...was super rustig!!

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:47

Wij hebben ook een leuke dag gehad, vond de bussen naar ermelo toe een ramp. Maar terug super.

Ben kapot haha, en bijna thuis :')

Foto's volgen ! :D

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:48


Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:49

Ik vond het vandaag echt een aanfluiting!! Ik zit er echt aan te denken een klacht neer te leggen.

Kom je netjes om kwart over 9 aanrijden. Moet je anderhalf uur wachten op een bus!!!
Duurt die rit ook nog een kwartier!! Hetgeen wat ik graag had willen zien was al voorbij hierdoor.
Krijg je ook nog te horen dat 1 van de bussen doormidden is gegaan!
Overal rijen dik dus alleen in de fokkerijpiste iets kunnen zien! Ook echt alleen zien want het geluid van de piste ernaast was zo hard, en het geluid in de fokkerijpiste zo zacht dat ik er niks van heb verstaan!!
Om half 5 al vertrokken omdat ik het gewoon niet leuk vond.

Jaren lang met plezier naar horse event gegaan toen het in Deurne werd gehouden.
Maar hier ga ik geen dubbeltje meer aan besteden!!

debsoleino

Berichten: 2941
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:52

Als die verhalen van vandaag zijn motiverend voor morgen! :')

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:54

Nou idd! Blij dat ik mee mag rijden dus geen bussen of ellende op de parkeerplaats :o

M_aris

Berichten: 545
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:56

Wij gaan morgen,zijn er ook bokkers die De geheimen van Jean Francois Pignon hebben gezien? Zit te twijfelen er is nog iets om die tijd wat ik wel graag wil zien.

Molfre

Berichten: 2647
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:59

Ik heb echt zwaaaaar gebaald!

Ik zou om 11 uur meedoen met de workshop paardenhaar sierraad maken. Om kwart voor 10 reden we langs het event terrein en om kwart over 12 stonden we EINDELIJK hij de ingang van horse event.

Echt zo slecht geregeld, de logistiek. Ik ga toch wel een klacht sturen...

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:00

Ik zou meedoen met de workshop sieraden maken. We waren erg vroeg. Maar uiteindelijk pas om 12.15 op het terrein. Helemaal gemist dus...
Jammer. Heb niet mijn dag erdoor laten verpesten. Niet zoveel gekocht. Verder leuke dag gehad.

Ik heb nog een kaartje over. Was keuze dag. Is een E-ticket. Mag gratis weg

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:03

x_spekkie_x schreef:
ladypaard schreef:
Ik hoor al dat ik morgen ga fietsen :D, Gister met de pendelbus geweest vanaf station ermelo (jaja met meerdere bokkers - tas, en diegene die de tas herkende - en die drie aparte mensen waar je ook even bij dacht "wat moeten die op Horse Event?? " :D ) Maar de chauffeur wilde niet geloven dat er nog zoveel mensen hier naar toe zouden gaan, na de enorm rustige vrijdag. HAHAHAHA Hij zal blij wezen dat ie vrijdags reed

Heb ik jou zomaar gemist :D maar het was vrijdag echt heerlijk rustig!

Ik had vanochtend echt geluk. Wij waren om kwart voor negen op de parkeerplaats in Kootwijk, echt net voor de drukte! Het parkeerterrein op waren er 2 auto's voor ons. Het parkeerterrein af met de bus stonden er al 30 auto's te wachten, later hoorde ik ook over file op de snelweg voor de afrit. Blijkt dat de afrit maar één kilometer van het kruispunt met de Asselseweg af zit (waar iedereen voor moet wachten), dus dat stroopt zo vol.

Terug was ik voor Pignon al weg gegaan en dat ging vrij vlot. Beetje jammer dat die buschauffeur van die kapotte bus (zie foto van Dott) echt als een malloot reed, dus ik snap die kapotte achterkant wel :x




Oh echt?.hoe dat zo dan??

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102115
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:03

Linda, ik heb je zien lopen! :D

De geheimen van Pignon staan morgen ook op mijn programma maar ik ga het overslaan, meer gepraat dan show...

_Bitje_Jarig

Berichten: 12032
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Leeuwarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:05

x_spekkie_x schreef:
_Bitje_ schreef:
Oeh leuk een topic over Horse Event!

Ga dit jaar voor het eerst, als sneltekenaar zaterdag en zondag :D
Voor de liefhebbers om te weten: ik houd ook een loting!

Dus zal waarschijnlijk niet veel zien van die mooie evenementen, maar wens jullie allen veel plezier! *\o/*

Leuk! Ik sprak vandaag de standhouder omdat ik al een tekening wilde laten maken, maar je was er nog niet :D Kom morgen even bij je kijken en hoop dat je dan nog tijd hebt voor een tekening :)


Even reclame maken voor _Bitje_ :)

Afbeelding[/quote]
aw leuke foto zeg :D :D
Ook
Pff niks kunnen zien van alles ondanks een piste voor me. Niet eens kunnen pauzeren :') benieuwd naar morgen

Sjolvir

Berichten: 25297
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:09

@Katja, en bokt, super bedankt voor de SGW clinic, was echt leuk en goed passend bij mijn nog niet veel gesprongen hebbende kleuter. Deze manier van lesgeven geeft je stukje vertrouwen.

Met inrijden was ze in eerst instantie heel druk dus het zandstukje maar even in gegaan totdat ze wat rustiger geworden was, sturen en tempo controle viel niet mee op dat grote weiland met blij paard, ging naarmate tijd vorderde steeds beter worden.
Maar ze heeft super gesprongen, sgw hindernissen had ze nog nooit gezien en denk dat ze afgelopen 2 jaar max. 10 x gesprongen heeft.
Afbeelding

Mocht iemand nog foto's hebben van Heps hou ik me aanbevolen :D :+

Als deelnemer hadden wij nergens een bord deelnemers zuid gezien en zijn vervolgens door de eerste verkeers regelaar die we tegen kwamen verkeerd gestuurd, dus rondje terrein gratis gehad.
Met lange trailers niet echt handig het terrein op te komen.

Verder miste ik op het parkeer terrein waterpunten voor de paarden, ik heb ze niet kunnen ontdekken, was dus ook heel blij dat ik 3 jerrycans met water mee had.

Verder prima geslaagde dag gehad, bijgekletst met bekenden en bokkers nog wat gekocht, nieuwe witte rijbroek voor 10 euro als er al tijden in je andere gat in de knie zit ie niet verkeerd. En nog gewone rijbroeken voor 25 euro, kan ik er paar met gaten weggooien. 8-)

Oh, omdat niet altijd alles goed kan gaan, met inrijden (Waarbij ik moet zeggen dat ze eigenlijk nooit zo hoog springt tot nu toe) hadden we toch nog ergens beetje discussie, ik wou erover, zij erlangs :Y) :+ uiteraard is de discussie uiteraard gesloten met haar erover {:} .
Afbeelding

jacqueline_Y

Berichten: 437
Geregistreerd: 14-10-10
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:10

Wat een aanfluiting vandaag... eerst 1.5 uur file en vervolgens uur op bus moeten wachten... kom je eindelijk op het terrein kan je niks zien omdat het overal ontiegelijk druk was... wij zijn dan ook vroeg weer naar huis gegaan! Dit nooooit meer!!

Bo_Y

Berichten: 4581
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:11

Sjolvir schreef:
@Katja, en bokt, super bedankt voor de SGW clinic, was echt leuk en goed passend bij mijn nog niet veel gesprongen hebbende kleuter. Deze manier van lesgeven geeft je stukje vertrouwen.

Met inrijden was ze in eerst instantie heel druk dus het zandstukje maar even in gegaan totdat ze wat rustiger geworden was, sturen en tempo controle viel niet mee op dat grote weiland met blij paard, ging naarmate tijd vorderde steeds beter worden.
Maar ze heeft super gesprongen, sgw hindernissen had ze nog nooit gezien en denk dat ze afgelopen 2 jaar max. 10 x gesprongen heeft.
[ [url=m/Tk4cmU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mocht iemand nog foto's hebben van Heps hou ik me aanbevolen :D :+

Als deelnemer hadden wij nergens een bord deelnemers zuid gezien en zijn vervolgens door de eerste verkeers regelaar die we tegen kwamen verkeerd gestuurd, dus rondje terrein gratis gehad.
Met lange trailers niet echt handig het terrein op te komen.

Verder miste ik op het parkeer terrein waterpunten voor de paarden, ik heb ze niet kunnen ontdekken, was dus ook heel blij dat ik 3 jerrycans met water mee had.

Verder prima geslaagde dag gehad, bijgekletst met bekenden en bokkers nog wat gekocht, nieuwe witte rijbroek voor 10 euro als er al tijden in je andere gat in de knie zit ie niet verkeerd. En nog gewone rijbroeken voor 25 euro, kan ik er paar met gaten weggooien. 8-)

Oh, omdat niet altijd alles goed kan gaan, met inrijden (Waarbij ik moet zeggen dat ze eigenlijk nooit zo hoog springt tot nu toe) hadden we toch nog ergens beetje discussie, ik wou erover, zij erlangs :Y) :+ uiteraard is de discussie uiteraard gesloten met haar erover {:} .
[ [url=m/gxDok3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb foto's gemaakt van jullie! Vond jullie zo leuk.
Ik heb ze op de camera staan.
Pb je mailadres maar, dan stuur ik ze van de week even..

Bo_Y

Berichten: 4581
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:14

Wij zijn zonder voorbereiding heen gegaan vandaag. Waren om kwart voor 10 bij het knhs terrein en wisten niets van elders parkeren.
Maar alle parkeerwachten lieten ons door we hebben gratis gestaan op 50 meter van de hoofdingang.. Hoorden pas gedurende dag van het elders parkeren en de bussen.....

Wij hebben een super dag gehad

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:16

Bo_Y schreef:
Wij zijn zonder voorbereiding heen gegaan vandaag. Waren om kwart voor 10 bij het knhs terrein en wisten niets van elders parkeren.
Maar alle parkeerwachten lieten ons door we hebben gratis gestaan op 50 meter van de hoofdingang.. Hoorden pas gedurende dag van het elders parkeren en de bussen.....

Wij hebben een super dag gehad

Haha ideaal!! :D

Ik ga morgen pas rond half 12 richting Ermelo, ben er vanaf een uur of 1. Ga niet te vroeg, dan moet mijn paard te lang op de wagen staan en ik vind het clinic aanbod niet zo goed dat ik eerder wil gaan.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:19

Afbeelding
Paard staat gewassen op stal! Morgen nog even knotten en we zijn er klaar voor!

Ladygiroc

Berichten: 5092
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:20

Bo_Y schreef:
Wij zijn zonder voorbereiding heen gegaan vandaag. Waren om kwart voor 10 bij het knhs terrein en wisten niets van elders parkeren.
Maar alle parkeerwachten lieten ons door we hebben gratis gestaan op 50 meter van de hoofdingang.. Hoorden pas gedurende dag van het elders parkeren en de bussen.....

Wij hebben een super dag gehad


:') Ik gok dat deze reactie 'pijn' doet in de ogen van de balende bokkers.

Fotografie91

Berichten: 2448
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:20

Dees schreef:
Even een kritische noot:
Hoezo, onverwachte drukte?!

Die kaarten worden OP DAG verkocht. Het is dus niet zo dat mensen met een voorgekocht kaartje ipv op zondag ineens op zaterdag verschijnen. Ze wisten echt wel hoeveel mensen er vandaag minstens zouden komen en ze zouden moeten weten waar de max capaciteit ligt. Maar hebben kennelijk moeite met 'nee' verkopen aan de poort.

Het excuus vind ik derhalve wel een beetje flauw. Gewoon niet goed gemanaged. Je weet hoeveel mensen er ongeveer gaan komen, je kunt aardig inschatten hoeveel auto's dat zullen zijn en je kan ook heus inschatten dat de meesten aan het begin van de dag gaan komen en aan het eind van de dag zullen weggaan. Het is niet de eerste keer, he? Maar de 15de.
De organisatie had zich beter voor moeten bereiden.

Geboden oplossing vind ik wel een goede. Kraampjes hadden gister ook nog een uurtje open moeten zijn na de laatste (hoofd)act.



Het probleem was dat er heel veel mensen aan de deuren nog kaartjes hebben gekocht!
ze hadden vandaag meer bezoekers als normaal een compleet weekend.
en daardoor konden ze gewoon heel weinig.
er waren later nog extra bussen beschikbaar gesteld.

Het is ook dat ik gratis kon (stand houder het hele weekend) anders ging ik waarschijnlijk ook niet.
Hoewel ik vind dat er heel veel leuke dingen zijn en leuke kortingen, maar het mag allemaal wel iets eerder dicht gedaan worden kwa bezoekers.

Niene87

Berichten: 3406
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:22

Sjolvir leuke fjord heb je! Was echt toffe clinic
Wij hebben er van genoten.
Vanaf de snelweg stond parkeerplaats zuid goed aangegeven dus we waren er eigenlijk ook zo.

De waterpunten heb ik ook even naar moeten zoeken maar zat eigenlijk vlakbij de zandbak waar jij hebt losgereden zeg maar.

Ik vond het geweldig
Iemand foto's van ons ik hoor het natuurlijk graag!
Afbeelding

Selina

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:23

Hepsies roze setje stond haar goed :D Ze deed het braaf. M'n partner-fotograaf heeft er nog foto's van, komen wss nog in ons reportertopic anders xmichxrocky (uit m'n hoofd) pb sturen.
Geldt ook voor Niene :)