Horse Event 2016

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Molfre

Berichten: 2647
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:25

Ladygiroc schreef:
Bo_Y schreef:
Wij zijn zonder voorbereiding heen gegaan vandaag. Waren om kwart voor 10 bij het knhs terrein en wisten niets van elders parkeren.
Maar alle parkeerwachten lieten ons door we hebben gratis gestaan op 50 meter van de hoofdingang.. Hoorden pas gedurende dag van het elders parkeren en de bussen.....

Wij hebben een super dag gehad


:') Ik gok dat deze reactie 'pijn' doet in de ogen van de balende bokkers.

Ja :') ik heb de workshop gemist door t debakel.

Sjolvir

Berichten: 25297
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:26

Oh, jij had zo'n leuke tinker!!! Die deed gewoon echt alles.
Vond het echt leuke clinic.

Ga de fotograven maar even terroriseren voor foto's van het roze zuurstokje, had haar mutsje niet opgedaan, vond ik toch wel echt te warm, ook al had dat haar setje af gemaakt. 8-)

NikkivanOlstJarig

Berichten: 7841
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:26

Ik heb zelf echt helemaal niks meegekregen van alle drukte om het terrein op te komen... We kwamen dan ook pas om 11 uur aankakken met de vrachtwagen en mochten natuurlijk het deelnemers parkeren op.

Vond het wel allemaal top geregeld!
Morgen weer een dag, dan mogen we om 12.15 in de Natural Horsemanship piste :j

Superleuk Marlies, ben wel benieuwd hoor haha :P

Even trots op mn ventje <3

Afbeelding

Hij is zoveel veranderd in zijn manier van doen :j zoveel meer rust, relaxed, applaus doet hem niks meer, maar hij blijft gewoon zijn hilarische zelf :')

Vond vooral de bijna botsing met Rori waar zij weer van schrok en met 4 benen de lucht in sprong hilarisch :=

Athelas

Berichten: 1988
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:27

Pff... wat ben ik blij dat het vanaf hier gewoon te fietsen is. Want wat zag het er druk uit bij gert & wietske. :oo Erg vervelend dat iedereen zo veel vertraging heeft opgelopen. :(

Ik heb iedergeval een hele leuke dag gehad. :)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6691
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:27

Ladygiroc schreef:
Bo_Y schreef:
Wij zijn zonder voorbereiding heen gegaan vandaag. Waren om kwart voor 10 bij het knhs terrein en wisten niets van elders parkeren.
Maar alle parkeerwachten lieten ons door we hebben gratis gestaan op 50 meter van de hoofdingang.. Hoorden pas gedurende dag van het elders parkeren en de bussen.....

Wij hebben een super dag gehad


:') Ik gok dat deze reactie 'pijn' doet in de ogen van de balende bokkers.

Dat niet alleen, het niet weten is niet zo erg, maar overal stond het vol met grote borden P bezoekers en die stuurden je toch echt naar de parkeerplaats verderop. Oftewel: dit lukt alleen als je (imo zeer asociaal) alle borden straal negeert en doet alsof je standhouder/vip/deelnemer oid bent. Want die borden volg je dan... Fijn dat het een leuke dag is geweest, maar NIET bedankt voor het verlengen van de file die ervoor heeft gezorgd dat ik het belangrijkste gemist heb. Hoe meer mensen zulke geintjes flikken, hoe groter de ellende.
Ik ben zo'n baler dus... Om 5.30 opgestaan zodat ik tijd zat had voor zulke ellende (1,5 uur extra gerekend!) want ik wilde Rije graag zien om 9:45. Daar kwam ik eigenlijk vooral voor... En ja hoor, doodleuk gemist dus! Om 9 uur op de parkeerplaats, om 10 uur bij de ingang... Oh wat heb ik staan vloeken!

Edit: laat ik ook even positief doen, verder heb ik echt een leuke dag gehad. Ook al had ik er meer van verwacht. Vooral de veelzijdigheid van de shows vond ik erg geslaagd!
Laatst bijgewerkt door Zwerte op 10-09-16 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Berichten: 25297
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:30

Visebre, toch nog mooi schoon gebleven met zijn pyama!

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:31

Ik heb eigenlijk bijna geen bekenden gezien, dus jou ook niet Marlies!
Was ook zo druk, dus daar eigenlijk niet op gelet.
We zijn na de show van epona naar huis gegaan. Niet zo druk, dus konden gelijk met de bus mee :)

NikkivanOlstJarig

Berichten: 7841
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:31

Sjolvir schreef:
Visebre, toch nog mooi schoon gebleven met zijn pyama!



Ja gelukkig wel := nu zonder pyama op stal, maar we hebben gewoon wasplaatsen daar :):)

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:34

Bo_Y schreef:
Wij zijn zonder voorbereiding heen gegaan vandaag. Waren om kwart voor 10 bij het knhs terrein en wisten niets van elders parkeren.
Maar alle parkeerwachten lieten ons door we hebben gratis gestaan op 50 meter van de hoofdingang.. Hoorden pas gedurende dag van het elders parkeren en de bussen.....

Wij hebben een super dag gehad


Hier hebben wij dat ook zo gedaan. Als ik het zo lees over die bussen...pfff wat vervelend:(
Verder druk maar wel een leuke dag gehad.Er liep daar een ongelofelijke gave bonte hengst.Ben echt verliefd haha
Laatst bijgewerkt door Elmira30 op 10-09-16 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Berichten: 25297
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:34

VisibreTeam schreef:
Sjolvir schreef:
Visebre, toch nog mooi schoon gebleven met zijn pyama!


Ja gelukkig wel := nu zonder pyama op stal, maar we hebben gewoon wasplaatsen daar :):)


Klopt en goede ook, met warm water!

Mijne kwam ook eigenlijk helemaal schoon van de wei af en had wel op de trailer wat op haar hakken gemest, maar was er goed af te krijgen.

NikkivanOlstJarig

Berichten: 7841
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:37

Die van mij kwam schoon onder pyama uit, maar idd wat poepjes op de hakken.... Glassex en een babydoekje en het is weer wit := (nee ik spuit niet heel mn paard onder de glassex en ik haal het er gewoon weer af :') )

Morgen even een warm badje en dan weer wit :j

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13247
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:38

Wat een enorme drukte vandaag. Mega rijen voor wat te eten en drinken.

Zou het niet een idee zijn als ze een zitcompetitie en jurycongres op andere dagen zouden organiseren. Hier komen veel bezoekers op af en zorgt voor nog meer drukte. Aan Horse Event zelf voegt het in feite niet veel toe.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:40

Gelukkig had ik eigen eten en drinken mee.
Heb niet eens een poging gedaan wat lekkers te kopen, veels te druk.
Wel in de rij gestaan om mijn flesje water bij te vullen. Die tappunten waren ook overal op!

Pavo had veel flesjes water, maar wilde me absoluut geen flesje geven.

Bo_Y

Berichten: 4581
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:46

Zwerte schreef:
Bo_Y schreef:
Wij zijn zonder voorbereiding heen gegaan vandaag. Waren om kwart voor 10 bij het knhs terrein en wisten niets van elders parkeren.
Maar alle parkeerwachten lieten ons door we hebben gratis gestaan op 50 meter van de hoofdingang.. Hoorden pas gedurende dag van het elders parkeren en de bussen.....



Dat niet alleen, het niet weten is niet zo erg, maar overal stond het vol met grote borden P bezoekers en die stuurden je toch echt naar de parkeerplaats verderop. Oftewel: dit lukt alleen als je (imo zeer asociaal) alle borden straal negeert en doet alsof je standhouder/vip/deelnemer oid bent. Want die borden volg je dan... Fijn dat het een leuke dag is geweest, maar NIET bedankt voor het verlengen van de file die ervoor heeft gezorgd dat ik het belangrijkste gemist heb. Hoe meer mensen zulke geintjes flikken, hoe groter de ellende.
Ik ben zo'n baler dus... Om 5.30 opgestaan zodat ik tijd zat had voor zulke ellende (1,5 uur extra gerekend!) want ik wilde Rije graag zien om 9:45. Daar kwam ik eigenlijk vooral voor... En ja hoor, doodleuk gemist dus! Om 9 uur op de parkeerplaats, om 10 uur bij de ingang... Oh wat heb ik staan vloeken!

Edit: laat ik ook even positief doen, verder heb ik echt een leuke dag gehad. Ook al had ik er meer van verwacht. Vooral de veelzijdigheid van de shows vond ik erg geslaagd!


Niet negeert. We hebben het aan 2 parkeerwachten gevraagd op 2 plekken of we wel goed zaten en beide zeiden stelling ja. Dus zijn we op hun aanwijzingen doorgereden.
Heel vervelend voor de rest, maar als de parkeerwachten bezoekers gewoon doorlaten, kan ik er niets aan doen..

Ik zag namelijk de borden en dacht, hier moeten we niet zijn. Dus parkeerwacht gevraagd. We zijn bezoeker, waar moeten we heen? Oh gewoon doorrijden en de derde ingang kun je parkeren. Daar toch nog een keer gecheckt, want de borden zeiden echt iets anders, maar ook de 2e meneer zie gewoon doorrijden en aan het einde van het veld parkeren. Dus dat gedaan.

Ik kan er verder niets aan doen dat een en ander met de bussen slecht was geregeld.
Laatst bijgewerkt door Bo_Y op 10-09-16 22:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Wicky
Berichten: 937
Geregistreerd: 17-07-05
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:47

M_aris schreef:
Wij gaan morgen,zijn er ook bokkers die De geheimen van Jean Francois Pignon hebben gezien? Zit te twijfelen er is nog iets om die tijd wat ik wel graag wil zien.


Dat was vandaag vooral een praatje over God, paardentaal is lichaamstaal en als je met paarden wilt praten moet je dat niet in het Japans doen.

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:48

Sjolvir schreef:
@Katja, en bokt, super bedankt voor de SGW clinic, was echt leuk en goed passend bij mijn nog niet veel gesprongen hebbende kleuter. Deze manier van lesgeven geeft je stukje vertrouwen.

Met inrijden was ze in eerst instantie heel druk dus het zandstukje maar even in gegaan totdat ze wat rustiger geworden was, sturen en tempo controle viel niet mee op dat grote weiland met blij paard, ging naarmate tijd vorderde steeds beter worden.
Maar ze heeft super gesprongen, sgw hindernissen had ze nog nooit gezien en denk dat ze afgelopen 2 jaar max. 10 x gesprongen heeft.
[ [url=m/Tk4cmU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mocht iemand nog foto's hebben van Heps hou ik me aanbevolen :D :+

Als deelnemer hadden wij nergens een bord deelnemers zuid gezien en zijn vervolgens door de eerste verkeers regelaar die we tegen kwamen verkeerd gestuurd, dus rondje terrein gratis gehad.
Met lange trailers niet echt handig het terrein op te komen.

Verder miste ik op het parkeer terrein waterpunten voor de paarden, ik heb ze niet kunnen ontdekken, was dus ook heel blij dat ik 3 jerrycans met water mee had.

Verder prima geslaagde dag gehad, bijgekletst met bekenden en bokkers nog wat gekocht, nieuwe witte rijbroek voor 10 euro als er al tijden in je andere gat in de knie zit ie niet verkeerd. En nog gewone rijbroeken voor 25 euro, kan ik er paar met gaten weggooien. 8-)

Oh, omdat niet altijd alles goed kan gaan, met inrijden (Waarbij ik moet zeggen dat ze eigenlijk nooit zo hoog springt tot nu toe) hadden we toch nog ergens beetje discussie, ik wou erover, zij erlangs :Y) :+ uiteraard is de discussie uiteraard gesloten met haar erover {:} .
[ [url=m/gxDok3.jpg]Afbeelding[/url] ]




Ah.. check. Dat waren jullie. Echt top hoor hoe jullie dat deden :) heb er met plezier naar gekeken. Helaas alleen beeldmateriaal van de tinker gemaakt ;)

marshmellow

Berichten: 742
Geregistreerd: 10-01-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:50

Wicky schreef:
M_aris schreef:
Wij gaan morgen,zijn er ook bokkers die De geheimen van Jean Francois Pignon hebben gezien? Zit te twijfelen er is nog iets om die tijd wat ik wel graag wil zien.


Dat was vandaag vooral een praatje over God, paardentaal is lichaamstaal en als je met paarden wilt praten moet je dat niet in het Japans doen.


Huh? Was dat die eind show? Heb ik iets gemist met dat praten dan? Heb m geen woord horen zeggen :+
Vond het een hele gave show!

Sjolvir

Berichten: 25297
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:50

@Dot
He! Je was er ook voor de tinker dus zo raar is dat niet, maar was ook genot om naar de tinker te kijken die ook zoiets had van, baas als jij dat wil, dan doe ik het toch gewoon?

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:50

Ik heb een hele leuke dag gehad ondanks de drukte en werd heel blij van de leuke deelnemers aan "mijn" clinic. Allemaal super stoer gereden en enorm fijn de aanwijzigingen opgepakt.

Mocht ik iemand nog blij kunnen maken met een kaartje. Kun je morgenochtend ophalen in Loosdrecht.

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13247
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:50

marshmellow schreef:
Wicky schreef:
M_aris schreef:
Wij gaan morgen,zijn er ook bokkers die De geheimen van Jean Francois Pignon hebben gezien? Zit te twijfelen er is nog iets om die tijd wat ik wel graag wil zien.


Dat was vandaag vooral een praatje over God, paardentaal is lichaamstaal en als je met paarden wilt praten moet je dat niet in het Japans doen.


Huh? Was dat die eind show? Heb ik iets gemist met dat praten dan? Heb m geen woord horen zeggen :+
Vond het een hele gave show!


Dat was bij zijn andere clinic, de geheimen van Jean Francois Pignon :)

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:55

Sjolvir schreef:
@Dot
He! Je was er ook voor de tinker dus zo raar is dat niet, maar was ook genot om naar de tinker te kijken die ook zoiets had van, baas als jij dat wil, dan doe ik het toch gewoon?


Haha, ja Roosje wel :) is weide genoot van mijn pony. Dus leuk om te zien. Maar ook leuk om nu een beeld bij jou en Heps te hebben. :D

Sjolvir

Berichten: 25297
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:02

Zo jammer dat Heps niet net iets groter, is zucht.....(of ik iets kleiner, was ook goed geweest)

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:02

Oh, voor de mensen met een lichte huid, vergeet niet je zonnebrandcrème mee te nemen.

:= :=

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:04

Sjolvir schreef:
Zo jammer dat Heps niet net iets groter, is zucht.....(of ik iets kleiner, was ook goed geweest)
Ik vond jullie prima bij elkaar passen.

Sjolvir

Berichten: 25297
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:16

Paar cm extra net zoals d'r mams zou wel fijn zijn geweest, wil er ook gewoon mee gaan dressuur rijden echt chique is het niet zo (al zak ik er qua gewicht ook niet door). (voor de wagen staat ze dan wel weer gewoon geweldig!)