Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 300 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

[EV] Paardenmarkt Hedel 7nov.

 
Profiel   

Je zit nu in het topic van Hedel... misschien scheelt dat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 12:51 



 
Profiel   

Hallo allemaal,
Toch even een vraag hier neer plotten, kent iemand van jullie de heer Jan Wilemsen uit Emmen.
Hij heeft me een B pony verkocht die 13 zou zijn, na controle vorige week blijkt ze 21 te zijn.
Hij gaf me bij verkoop zijn telefoonnummer onder het mom: als iets niet goed is bel maar.
En na direct gebeld te hebben vorige week dinsdag zou hij hem op komen halen afgelopen weekend.

sinds dien spoorloos, ik heb hem nagenoeg gestalkt vanaf dit weekend maar hij reageert niet meer op mijn app (hij heeft me geblokkeerd) en ook met andere nummers niet meer te bereiken.

Ik ben helemaal niet van slechte praat maar ik vind dit zo laag. Hij verkoopt vaker ponys want kom hem vaker tegen, wie weet kan iemand mij een ander nummer geven. mag uiteraard in PB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 14:05 



 
Profiel   

keona schreef
Foto


[ img ]

Dit is van toen ze jaarling was, ze is nu 3.. Heb gehoord dat als ze gister niet nog een keer doorverkocht zou worden ze naar Roden (Groningen) zou gaan. Iemand een idee??

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 14:37 



 
Profiel   

Caesar schreef
Je zit nu in het topic van Hedel... misschien scheelt dat?


Ja klopt, maar er is geen topic over markt Lottum en ik dacht misschien mensen die naar Hedel zijn geweest komen ook op Lottum :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 14:38 



 
Profiel   

lrm schreef
Hallo allemaal,
Toch even een vraag hier neer plotten, kent iemand van jullie de heer Jan Wilemsen uit Emmen.
Hij heeft me een B pony verkocht die 13 zou zijn, na controle vorige week blijkt ze 21 te zijn.
Hij gaf me bij verkoop zijn telefoonnummer onder het mom: als iets niet goed is bel maar.
En na direct gebeld te hebben vorige week dinsdag zou hij hem op komen halen afgelopen weekend.

sinds dien spoorloos, ik heb hem nagenoeg gestalkt vanaf dit weekend maar hij reageert niet meer op mijn app (hij heeft me geblokkeerd) en ook met andere nummers niet meer te bereiken.

Ik ben helemaal niet van slechte praat maar ik vind dit zo laag. Hij verkoopt vaker ponys want kom hem vaker tegen, wie weet kan iemand mij een ander nummer geven. mag uiteraard in PB!


Dat is het nadeel vd markt. Je koopt wat je ziet. Als ze later gechipt is kun je dat zien in het paspoort en blijft een gok dus ook tandjes kijken blijft belangrijk. Ik kan meestal wel schatten of een pony 13 of 21 is inde mond ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 15:37 



 
Profiel   

Ik woon vlak naast emmen maar nooit van deze man gehoord

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 17:55 



 
Profiel   

Mijn hedel paardje is verkocht dit weekend. Is naar een super particulier gegaan die van vrienden nog een paardje heeft staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 18:43 



 
Profiel   

Ik heb vandaag even een paar foto's gemaakt van onze nieuwe aanwinst op de hedelse markt dus ik dacht misschien is het ook leuk ze hier even te delen.

Lady is 3 jaar oud en we gaan haar nu rustig aan trainen en daarna zal ze weer verkocht worden.


[ img ]



[ img ]



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-16 22:53 



 
Profiel   

saga schreef
Ik heb vandaag even een paar foto's gemaakt van onze nieuwe aanwinst op de hedelse markt dus ik dacht misschien is het ook leuk ze hier even te delen.

Lady is 3 jaar oud en we gaan haar nu rustig aan trainen en daarna zal ze weer verkocht worden.


[ [url=m/sVRHur.jpg]Afbeelding[/url] ]



[ [url=m/qTwaMH.jpg]Afbeelding[/url] ]



[ [url=m/BNNIvl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat leuk succes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-16 23:11 



 
Profiel   

Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-16 23:26 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Hoe groot is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-16 23:47 



 
Profiel   

Ze is 1.47m dus grote D pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-16 06:00 



 
Profiel   

Dat gaat een kleine e pony worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-16 18:51 



 
Profiel   

Ja het zal een twijfelgeval zijn, maargoed we gaan het zien.
We hebben haar nu een paar keer gelogeerd en dat doet ze echt super goed, als ze een beetje spieren heeft opgebouwd dan gaan we er ook op, benieuwd hoe ze dat zal doen. Ik denk dat het echt een fijne sportpony gaat worden. Lekker nuchter, goede uitstraling en super fijn bewegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 07:30 



 
Profiel   

Zeker geen twijfel geval pony gaat echt op 3jr meer dan 1cm groeien

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 13:10 



 
Profiel   

Maakt niet uit toch, wordt het een E pony, geen probleem.
wat is je punt dat je zo fel reageert? D of E pony het maakt niet uit, voor ze weer verkocht wordt, wordt ze nog een keer gemeten en dan kunnen mensen zelf bedenken of ze interesse hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 13:40 



 
Profiel   

Wat ik merk in de handel is dat een grote D pony meer geliefd is dan een kleine E.
Wij hebben regelmatig E pony's gehad maar die blijken moeilijker te verkopen.
Zo'n felle reactie hoeft misschien niet maar voor de verkoop is een D pony gewoon makkelijker, al is dit onze ervaring natuurlijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 13:46 



 
Profiel   

Maar dat is bij elke maat zo, alles bovenin de maat is aantrekkelijker dan onderin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 14:02 



 
Profiel   

EllyC schreef
Maar dat is bij elke maat zo, alles bovenin de maat is aantrekkelijker dan onderin.


Is dit serieus zo...ik heb daar nooit bij stil gestaan. Gelukkig is die van mij 1.47 hahha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 14:03 



 
Profiel   

Een kleine E laten ze vaak gewoon doorgaan voor een D bij officiƫle meting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 14:04 



 
Profiel   

Vooral in de springsport is een grote D aantrekkelijker dan een kleine E. Daar stellen ze de hindernissen op af :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 14:28 



 
Profiel   

Ja dat begrijp ik en daar ben ik me ook bewust van, maar kan de maat niet veranderen en ben van mening dat het echt een leuke pony is en met name voor de dressuur. ( Voor de springsport is maat inderdaad vaker een struikelblok)
Ik heb overigens ook geen haast met de verkoop dus dat scheelt.
Als het overigens een pony met een bemerking of een pony die super kan bewegen, dan zou ik deze maat wel echt laten staan, dan zou ik er ook geen handel in zien dus in dat opzicht ben ik het zeker met je eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-16 15:23 



 
Profiel   

Was niet bod bedoelt.maar een 3jr gaat echt nog wel groeien.dus zal geen d pony blijven.en inderdaad een grote d is gewilder,dacht ook dat je er daarom d pony bij zet

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-16 19:00 



 
Profiel   

Is er alweer een nieuw topic ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 12:02 



 
Profiel   

Volgens mij nie...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 300 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen