Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenmarkt Bemmel 2017

 
Profiel   

Hey bokkies!

Gister ineens het besef dat het over 2 weken al weer paardenmarkt Bemmel is! (14 aug.)
Nemen jullie iets mee? Of waar gaan jullie naar op zoek?
Ik neem voor het tweede jaar de trailer mee. Vorig jaar met een grote shetlandmerrie terug gekomen, dit jaar staan alle opties nog open :p

Wie weet tot dan!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 09:34 



 
Profiel   

EV-ITP –> EV

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 22:14 



 
Profiel   

We kijken er naar uit en het is in ons eigen dorp. Altijd een gezellige dag.dit jaar is ook mijn zus en haar dochter van de partij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 22:30 



 
Profiel   

Ik ga even proberen te ruilen op het werk(ik moet namelijk van 7 tot 1 werken die dag) lijkt me leuk om eens te gaan kijken. Ik zal niks kopen hoor, maar kijken kan geen kwaad :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 22:32 



 
Profiel   

Ennasil92 schreef
Ik ga even proberen te ruilen op het werk(ik moet namelijk van 7 tot 1 werken die dag) lijkt me leuk om eens te gaan kijken. Ik zal niks kopen hoor, maar kijken kan geen kwaad :p


In mijn ogen de moeite waard!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 15:00 



 
Profiel   

Ik ga sws even kijken want het is dicht bij. Misschien neem ook iets mee heen en wellicht ook terug. Moet alleen even kijken hoe ik zit met vervoer voor de pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 15:31 



 
Profiel   

Net een pony gekocht maar aangezien het in de buurt is... ach waarom niet haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 15:34 



 
Profiel   

Melissa1996 schreef
Ik ga sws even kijken want het is dicht bij. Misschien neem ook iets mee heen en wellicht ook terug. Moet alleen even kijken hoe ik zit met vervoer voor de pony.


Waar woon je als ik vragen mag? Transport naar of van markt Bemmel hebben we vaker gedaan. Dus mocht je interesse hebben pb me maar :)
Edit ik zie al dat je in Oss woont

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 16:58 



 
Profiel   

Ik ga zeker ook!
3 jaar geleden n minihengst gekocht waar ik nog erg blij mee ben. Wie weet wat ik dit jaar zie!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 18:29 



 
Profiel   

Ik ben nog in twijfel. Ik heb plek voor een projectje/opknapper.
Maar om alleen op en neer te rijden zie ik niet zitten. En er komen nog zo veel markten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 19:26 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
Melissa1996 schreef
Ik ga sws even kijken want het is dicht bij. Misschien neem ook iets mee heen en wellicht ook terug. Moet alleen even kijken hoe ik zit met vervoer voor de pony.


Waar woon je als ik vragen mag? Transport naar of van markt Bemmel hebben we vaker gedaan. Dus mocht je interesse hebben pb me maar :)
Edit ik zie al dat je in Oss woont

De pony die ze zou mee willen nemen is zojuist verkocht en opgehaald!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 19:36 



 
Profiel   

WendyLotte schreef
SaraViavia schreef
Ik ga sws even kijken want het is dicht bij. Misschien neem ook iets mee heen en wellicht ook terug. Moet alleen even kijken hoe ik zit met vervoer voor de pony.


Waar woon je als ik vragen mag? Transport naar of van markt Bemmel hebben we vaker gedaan. Dus mocht je interesse hebben pb me maar :)
Edit ik zie al dat je in Oss woont

De pony die ze zou mee willen nemen is zojuist verkocht en opgehaald![/quote]

Hihi klopt!

Dus nu ga ik lekker snuffelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 21:40 



 
Profiel   

xjamilla schreef
Ik ben nog in twijfel. Ik heb plek voor een projectje/opknapper.
Maar om alleen op en neer te rijden zie ik niet zitten. En er komen nog zo veel markten. :')


Haha toevallig dat ik je hier tegenkom. Je hebt Melissa bij ons laten dekken met Harm. Wie weet zie ik je in bemmel wel weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-17 13:07 



 
Profiel   

Is deze markt de hele dag? of is het alleen de moeite waard qua paarden/pony's als je er s"morgens bent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 08:36 



 
Profiel   

Ik denk dat ik er ook bij ben! Moet nog even iemand mee zien te krijgen erheen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 08:49 



 
Profiel   

wij gaan ook, waarschijnlijk met pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 09:40 



 
Profiel   

Ik kom ook . Wel vanaf s, ochtend vroeg anders is er al veel verkocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 10:42 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Is deze markt de hele dag? of is het alleen de moeite waard qua paarden/pony's als je er s"morgens bent?


Vooral de ochtend. Wij gaan zelf vaak al rond 02u45. Het is wel tot een uur of 13 hoor. Maar als je om 14 uur komt is het meeste wel opgeladen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 22:06 



 
Profiel   

StalNollie schreef
wij gaan ook, waarschijnlijk met pony.


Wat neem je mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 22:06 



 
Profiel   

Drie jarige super braaf beleerde pony ruin van 1.25 ( mits die niet al verkocht is). Afstammeling onbekend op papieraar is een exmoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 22:56 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
Elisa2 schreef
Is deze markt de hele dag? of is het alleen de moeite waard qua paarden/pony's als je er s"morgens bent?


Vooral de ochtend. Wij gaan zelf vaak al rond 02u45. Het is wel tot een uur of 13 hoor. Maar als je om 14 uur komt is het meeste wel opgeladen.


Ah, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 07:57 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Drie jarige super braaf beleerde pony ruin van 1.25 ( mits die niet al verkocht is). Afstammeling onbekend op papieraar is een exmoor


Oh leuk! Als ik iets koop zal het een 3-7 jarige zijn met een stokmaat tot 1m25. Als je wil mag je wel een foto sturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 09:46 



 
Profiel   

Nog iemand die iets meeneemt of op zoek gaat naar iets? Ik ga waarschijnlijk met een lege trailer heen en terug is altijd maar de vraag, maar ik twijfel wel. Heb de stallen voor de winter vol en dus zou het een projectje worden die vrij snel ook weer weg moet.. Vorig jaar had ik 1 plek over en dan ligt er iets minder druk op de verkoop. Heb ook wel eens gekocht en direct kwartier later op de markt weer verkocht, maar die garantie heb je ook niet :p Dus twijfel twijfel

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 09:48 



 
Profiel   

Heb je pb gedaan met link

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 11:57 



 
Profiel   

Leuk, ik zou ook wel even willen gaan kijken, maar moet ook nog van 2 tot sluit werken die dag, dus weet niet of het verstandig is :').
Ik zat ook te denken aan de markt in Loenen, is iemand van jullie daar wel eens geweest? Die is maandag
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-17 12:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen