Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenmarkt Bemmel 2017

 
Profiel   

pvdbosch schreef
Ik had een nieuw topic geopend over de markt in Elst maar krijg geen reacties, daarom probeer ik het hier even omdat er hier ook gesproken wordt over de markt in Elst.

Wie kent deze markt?
Wie weet waar je met een trailer het beste kunt parkeren en of er veel shetlanders/mini's zijn en hoe laat je het best aanwezig kunt zijn?
Ik las ergens dat het al om 04.00 uur begint?

Elst vind ik een leuke markt. Gaan nu voor de 4de x. In elst kun je vaak dichtbij parkeren. Het is een weiland naast de markt maar daar betaal je wel parkeerkosten. Waarschijnlijk als je meer het dorp in gaat kun je gratis parkeren. Wij hebben vorige keer gewoon betaald, was prima geregeld.

Elke markt staat bom vol met kleintjes. Veulens en volwassen. (Letop. Merries vaak dragend. Uiteraard niet altijd). Wat zoek je voor iets?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 09:45 



 
Profiel   

Ik zal er zijn met 2 nmprs hengst veulentjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 11:04 



 
Profiel   

Melissa1996 Staat er aangegeven waar dat betaald parkeren dan is? Vind ik ook prima dan sta ik tenminste goed.

Zoek shetlanders, merrie (dragend vind ik prima) met of zonder veulen en/of merrieveulen(s).
Ik heb er nu 4 en wil er nog wat bij, ik heb 1 shetlander, 1 mini paardje van Sebastopol (wil ik eigenlijk wel verkopen) en 2 merrieveulentjes.

Hoe laat moet je er zijn?


Ik ben ook geweest naar de markt in Scheerwolde maar daar stonden er maar een stuk of 30, dat is 10 min. bij mij vandaan maar Elst is wel 1 1/2 uur dus vandaar dat ik even wilde weten of het wel de moeite is.


Laatst bijgewerkt door pvdbosch op 31-08-17 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 12:36 



 
Profiel   

pvdbosch schreef
Staat er aangegeven waar dat betaald parkeren dan is? Vind ik ook prima.

Zoek shetlanders, merrie (dragend vind ik prima) met of zonder veulen en/of merrieveulen(s).
Ik heb er nu 4 en wil er nog wat bij, ik heb 1 shetlander, 1 mini paardje van Sebastopol (wil ik eigenlijk wel verkopen) en 2 merrieveulentjes.

Hoe laat moet je er zijn?

De parkeerplaats was al ik het goed heb. Aangegeven maar ook niet te missen. Je rijd er zo opaf.

Rond half 5/5 is denk ik wel een mooie tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 12:38 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Ik zal er zijn met 2 nmprs hengst veulentjes.

Wat neem je mee ?


Scheerwolde was vorig jaar bar slecht kwa aanvoer, dat ik het dit jaar niet de moeite vond om vroeg mijn bed er voor uit te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 21:31 



 
Profiel   

Heb je niets gemist.... stond niet veel soeps bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 23:46 



 
Profiel   

Happinez schreef
Dustinlover schreef
Ik zal er zijn met 2 nmprs hengst veulentjes.

Wat neem je mee ?


Scheerwolde was vorig jaar bar slecht kwa aanvoer, dat ik het dit jaar niet de moeite vond om vroeg mijn bed er voor uit te gaan.


1 van midzomer piccaso en 1 van theodorus x mon ami.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 00:05 



 
Profiel   

Omdat het al een tijd geleden is. Ben ik benieuwd hoe het nu gaat met alle aankopen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-17 19:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen