Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Historisch paardenspektakel - Te Paard!

 
Profiel   

Op 19 & 20 augustus organiseert het Nationaal Militair Museum (NMM) een groot paardenevenement. Naast een show met onder andere Romeinse ruiters, Ridders en het Korps Mariniers is er ook aandacht voor verschillende paardenrassen en zijn er diverse activiteiten voor kinderen.

Het NMM organiseert jaarlijks een groot publieksevenement. Vorig jaar waren het tanks die in de Arena reden, dit jaar zijn het paarden die voor actie zorgen. Tijdens ‘Te Paard!’ ontdekken bezoekers de rol van het paard binnen de krijgsmachten van vroeger en nu. Naast een show in de arena zijn er demonstraties waaronder een obstakelproef, bereden wapenvaardigheid ‘tentpegging’ en polo. Verspreid over het evenemententerrein zijn er diverse activiteiten voor jong en oud waaronder een pony slalom, markt, en ‘pimp my pony’. Ook kunnen bezoekers de vele paarden van dichtbij bekijken.

Nationaal Militair Museum
Het Nationaal Militair Museum (NMM) is hét museum over de betekenis van de krijgsmacht voor Nederland in het heden, verleden en de toekomst. Het museum belicht deze betekenis aan de hand van verhalen, activiteiten en actuele exposities die je bijblijven. Naast zes themadelen waar met moderne museale presentaties het verhaal van de land- en luchtmacht wordt verteld, is er een enorme presentatieruimte waarin veel imposante collectiestukken zoals vliegtuigen, tanks, pantservoertuigen en helikopters zijn te bezichtigen. Kijk voor meer informatie op http://www.nmm.nl of volg ons via Facebook en Twitter. Tickets voor het evenement zijn te koop via NMM.nl/tepaard.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 11:11 



 
Profiel   

Leuk! Ik wil graag een dagje met camera komen, mag ik gewoon vrij fotograferen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 11:21 



 
Profiel   

Ja fotograferen is toegestaan! In het museum mag je niet met flits in donkere ruimtes fotograferen, en ook niet met statief. Verder wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 12:54 



 
Profiel   

Ok mooi, gaat mij dus echt om de paardenactiviteiten en demo's dus gewoon buiten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-17 12:55 



 
Profiel   

Ik heb dit topic net ook in de Evenementenkalender vermeld : [EV] Kalender Evenementen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 08:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen