Paardenmarkt Elst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 19:21

Hee wat leuk, ik geef net commentaar op je reactie op fb bij de foto hahaha!

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 19:23

BarbaLala schreef:
Hee wat leuk, ik geef net commentaar op je reactie op fb bij de foto hahaha!

Hahah wat een toeval! :D

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 19:49

Wat een leukerd, ook best groot rond de meter ?

Arme dwerg is zo te zien ook mee gesleept naar de markt, staat ook op marktplaats voor 2000 euro onder de noemer kleinste van nederland :(

Afbeelding

Staat ook een fries tussen met dwerggroei

StalNollie

Berichten: 9111
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:58

Die fries heb ik ook gezien idd enkeltje slager

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:14

Niks gekocht. Ik vond het ook erg netjes wat betreft dierenwelzijn. Wel een stuk of 3 héle magere. Ik vond echt dat de dierenarts dit niet toe had moeten laten. Commissie had zo goed zn best gedaan en dit soort dingen zetten de hele markt weer in een negatief daglicht. En in de vrachtwagen van Stal Koekkoek ging het me toch tekeer. Je zag de zijwanden naar buiten gewoon bewegen, leek wel of hij er zo doorheen zou trappen. Wij hebben nog geholpen shetland veulens te laden in de wagen van Busser voor Italië.
Afbeelding
Als de schimmel 3 weken terug in Bemmel stond hadden we m misschien wel meegenomen
Afbeelding

stalnijmegen

Berichten: 4562
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: schijnbaar niet verweg genoeg van het gezeur

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:20

Was die v andre?

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:21

Weet iemand waar deze merrie naar toe is gegaan, zag haar net tussen de foto's die gedeeld zijn..
Afbeelding

mvdbijl

Berichten: 3674
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:22

Vind dat dwergje echt schandalig, wat verschrikkelijk sneu zoiets..

En dan komt omroep Gelderland met een filmpje hoe schattig en bijzonder, zucht!

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:23

stalnijmegen schreef:
Was die v andre?


Ja volgens mij maar weet niet zeker of hij degene was die m als laatst mee naar huis nam. 6 jaar oud €2800 vraagprijs maar ben er verder niet op door gegaan

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:35

BarbaLala schreef:
Voor een impressie van de markt kan je op het facebook evenement kijken, daar staan 50 foto's en een live verslag; https://www.facebook.com/events/259303957875555/

Vond het de prettigste editie tot nu toe moet ik zeggen. Paarden werden goed verzorgd en stonden er netjes bij, ik heb maar 2 mannen zich niet geheel correct zien gedragen naar de paarden maar dat was vlot over. Op naar Zuid Laren en Hedel!


Die stippel is erug gaaf zeg!
Hengst?

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:37

Die schimmel hierboven heb ik ook gezien. Schoonmams vond het een knap ding.

Dwergje vond ik zielig. Heb schoonpa wel in het omroep gld filmpje getagd.

Dat magere beestje heb ik niet gezien.

Denisejazz

Berichten: 297
Geregistreerd: 01-02-15

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:50

Deze kleine baby had mijn hart gestolen, het is dat ik hem niet kon kopen Afbeelding

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:01

sanso schreef:
BarbaLala schreef:
Voor een impressie van de markt kan je op het facebook evenement kijken, daar staan 50 foto's en een live verslag; https://www.facebook.com/events/259303957875555/

Vond het de prettigste editie tot nu toe moet ik zeggen. Paarden werden goed verzorgd en stonden er netjes bij, ik heb maar 2 mannen zich niet geheel correct zien gedragen naar de paarden maar dat was vlot over. Op naar Zuid Laren en Hedel!


Die stippel is erug gaaf zeg!
Hengst?


Jup!

Jolene85

Berichten: 565
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:20

Leuke fotos en film inpressie gezien op FB. Zelf helaas niet kunnen gaan maar zo is het dan toch wel leuk! Beetje meekijken met jullie foto's haha
Zag op n filmpje een erg knappe PRE valk, las dat hij verkocht is naar het buitenland..
wat n plaaatje was dat zeg!
Heeft iemand er nog n foto van?

pvdbosch
Berichten: 491
Geregistreerd: 22-11-05

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-17 22:26

Die ontzettend gave valk Pre was een ruin van 6, had geen stamboom verder en is verkocht aan een stel hele aardige duitsers. Voor hen was het de eerste keer dat ze iets kochten op de markt maar waren compleet verkocht. Heb een praatje met hen gemaakt toen we er langs liepen, stonden al heel lang te wachten op de handelaar dus dacht dat het hen wel niet zou lukken. Opeens kwam ik hen tegen toen ze op weg waren naar de export.

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:42

Jezus vertel ik mn vader net waarvoor die schimmel verkocht is... zegt hij: "Ik had m veel duurder geschat. Als ik dat wist had ik hem misschien wel gekocht". Hahaha ugh

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:05

sanso schreef:
BarbaLala schreef:
Voor een impressie van de markt kan je op het facebook evenement kijken, daar staan 50 foto's en een live verslag; https://www.facebook.com/events/259303957875555/

Vond het de prettigste editie tot nu toe moet ik zeggen. Paarden werden goed verzorgd en stonden er netjes bij, ik heb maar 2 mannen zich niet geheel correct zien gedragen naar de paarden maar dat was vlot over. Op naar Zuid Laren en Hedel!


Die stippel is erug gaaf zeg!
Hengst?


Doet me denken aan deze advertentie:
http://link.marktplaats.nl/m1194880982? ... nt=app_ios
Ad

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:52

Schimmel was van André, is verkocht op de markt.
Hij heeft alles verkocht wat die mee had op 1 na. Of die ook gekocht heeft weet ik niet.
Maar André koopt alles met goed papier vaak op, dus de leuke ponys en paarden staan dan bij hem. En daardoor is hij ook wat duurder dan een gemiddelde markt pony.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 00:06

Prosecco schreef:
Weet iemand waar deze merrie naar toe is gegaan, zag haar net tussen de foto's die gedeeld zijn..
[ Afbeelding ]


Niemand die het weet? Zou graag weten waar ze naar toe is gegaan.

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:06

Als iemand weet waar de schimmel heen is hoor ik het graag. Heb toch wel spijt haha. Meer informatie is natuurlijk ook welkom indien iemand die eigenaar niet weet, maar het paard wel...

Afbeelding

StalNollie

Berichten: 9111
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:32

Stond deze ook niet op bemmel.?

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:18

StalNollie schreef:
Stond deze ook niet op bemmel.?


Volgens mij was dat een andere schimmel. Heb inmiddels via via meer info over deze en ik laat 'm gaan. Hij is sowieso alweer doorverkocht na de markt, dus was toch al niks meer geworden. Achteraf niet meer zo erg.

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Re: Paardenmarkt Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:51

Iemand bekend met de markt reusel as zaterdag? De aanvoer verschilt lees ik. Op internet 200/300 aanvoer en volgens mijn boekje 150

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:56

Spaansepony schreef:
Iemand bekend met de markt reusel as zaterdag? De aanvoer verschilt lees ik. Op internet 200/300 aanvoer en volgens mijn boekje 150



Wij gaan ieder jaar ook naar Reusel. Het verschilt inderdaad met de aanvoer daar. Vind het persoonlijk altijd wel een leuke markt, maar is niet te vergelijken met Bemmel of Elst

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:27

Ik moest even zoeken voor het topic maar vind het altijd leuk om te lezen waar bokkers mee zijn thuis gekomen. Ik ben er ook geweest, en zonder paard terug gekomen.

pvdbosch schreef:
Die ontzettend gave valk Pre was een ruin van 6, had geen stamboom verder en is verkocht aan een stel hele aardige duitsers. Voor hen was het de eerste keer dat ze iets kochten op de markt maar waren compleet verkocht. Heb een praatje met hen gemaakt toen we er langs liepen, stonden al heel lang te wachten op de handelaar dus dacht dat het hen wel niet zou lukken. Opeens kwam ik hen tegen toen ze op weg waren naar de export.

Die zagen wij de markt oplopen 's ochtends samen met die vos die ernaast stond. Daar was ik vooral benieuwd naar, of die verkocht is. Vraag me toch altijd erg af wat zulke paarden op de markt doen..

Er stond ook echt een joekel van een paard tussen allemaal shetlanders, echt een schat van een dier. Een donkerbruine, maar hij ging een pasje naar achteren en dat zag er alles behalve soepel uit..

We hebben nog wel staan kijken bij een schimmel welsh A/B'tje. Heel lang bij blijven staan, geen handelaar gevonden.