horseman days

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 08:23

Je kunt bij veel standjes pinnen, ik heb alleen nog maar gepind. Ik ben gisteren geweest.

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Re: horseman days

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 08:37

Ben gisteren geweest, vond het best oke, een hoop leuke dingen gezien. Maar er was een ras voorstelling van de pre. Wat was dat tenenkrommend slecht. kon er niet naar kijken. zo zo zo zo slecht gereden.

_black_rose_

Berichten: 730
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: zuid-limburg

Re: horseman days

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:27

Ben gisteren geweest. Ben weer goed geslaagd met lange chaps, jodphur rijbroek, touwhalstertjes.

Jammer dat fra niet die uitgebreide stand had zoals vorig jaar en eigenlijk had ik ook gehoopt op wat meer vertegenwoordigers van boomloze zadels.

Avondshow was weer leuk hoewel ik het idee had dat ie vorig jaar iets beter in elkaar zat.

Volgend jaar gaan we weer

cissy

Berichten: 19862
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:09

riegje schreef:
Ben gisteren geweest, vond het best oke, een hoop leuke dingen gezien. Maar er was een ras voorstelling van de pre. Wat was dat tenenkrommend slecht. kon er niet naar kijken. zo zo zo zo slecht gereden.


Oh dan ben ik niet de enige die dat vond. Die bruine liep het meest beroerd. Ik vond het een beetje een aanfluiting qua demo eerlijk gezegd en doodsaai ook.

Verder was het overal erg Duits, had ik niet verwacht in NL maar is Duitse organisator dus begrijpelijk.
We hebben heerlijk geshopt en de entourage was meer dan ok. Jammer van de stortbui sochtends maar verder was het prima te doen.

Was jij dat speurneus die op een bonte reed en bovenop een zeiknat zadelbontje ging zitten?

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Re: horseman days

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:54

Ik ben gisteren geweest. Ik vond het jammer dat zoveel interessante demo's in het Duits waren. Het is begrijpelijk maar jammer.

Ik vond dat er heel veel leuke spullen te koop waren en dat iedereen die western of natural horsemanship spullen nodig heeft (of uberhaubt gewoon paardrijspullen)zeker een kijkje kan nemen.

jannico
Berichten: 486
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:22

Was er ook gister voor de eerste keer. Ik vond de opzet prima goede mix van wedstrijden met entertainment value en demonstraties met inhoud die je in Nederland en Belgie eigenlijk niet ziet zoals Erich Busch en Ernst Peter Frey. Heb het al met al wel naar mijn zin gehad ook al was het lang tuffen voor een paar namen die ik is aan het werk wou zien.

Twee minpunten: Veel standjes zijn leuk, maar de kwaliteit was imo bedroevend. Ik heb liever minder standjes met goede kwaliteit (die er wel degelijk waren) en wat ruimte voor instructeur stands.
Het geluid was overal goed, maar bij de binnen hal voor demonstraties werkelijk bedroevend omdat het geluid uit de wedstrijd ring er vol overheen kwam.

Als ik het weer kan combineren met andere sociale aangelegenheden zoals ik het dit jaar kon doen denk ik dat ik wel weer ga.

_black_rose_

Berichten: 730
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:28

Dat er veel in het Duits gesproken wordt, is met de van oorsprong Duitse organisator wel logisch.

Ik weet dat ze in de demo's wel proberen om zaken 2talig te doen maar dat is vaak nog slechter te volgen dan het Duits.

Onder de standHouders vond ik dan wel dat er veel Nederlanders tussen zaten.

hiphorse

Berichten: 1034
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Re: horseman days

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:13

Ik ben vrijdag naar de avondshow geweest en zaterdag overdag.
De avondshow was echt leuk !
Overdag vielen mij de shows wat tegen misschien omdat mijn duits niet zo goed is en ik hierdoor de uitleg niet kon volgen...

Wel heerlijk in de kraampjes rondgesnuffeld

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Re: horseman days

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:22

Ik ben het met Jannico eens dat de vertaling in het Nederlands soms echt R.. was.
In het Duits was het beter te volgen.
En ik was er nog nooit geweest maar wat een schitterend locatie.

speurneusc

Berichten: 5430
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:41

cissy schreef:
riegje schreef:
Ben gisteren geweest, vond het best oke, een hoop leuke dingen gezien. Maar er was een ras voorstelling van de pre. Wat was dat tenenkrommend slecht. kon er niet naar kijken. zo zo zo zo slecht gereden.


Oh dan ben ik niet de enige die dat vond. Die bruine liep het meest beroerd. Ik vond het een beetje een aanfluiting qua demo eerlijk gezegd en doodsaai ook.

Verder was het overal erg Duits, had ik niet verwacht in NL maar is Duitse organisator dus begrijpelijk.
We hebben heerlijk geshopt en de entourage was meer dan ok. Jammer van de stortbui sochtends maar verder was het prima te doen.

Was jij dat speurneus die op een bonte reed en bovenop een zeiknat zadelbontje ging zitten?



yep...

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Re: horseman days

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:39

Ik ben er ook geweest, zeker voor herhaling vatbaar. Mijn Duits is niet zo denderend dus clinics heb ik niet bezocht, maar verder echt kunnen genieten van alle paarden en ook veel gekocht (met name bij Arthur, daar slaag ik altijd haha).

cissy

Berichten: 19862
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:44

speurneusc schreef:
cissy schreef:
Was jij dat speurneus die op een bonte reed en bovenop een zeiknat zadelbontje ging zitten?



yep...


Dat was eigenlijk best grappig eerlijk gezegd, sorry! :+ :(:)
Ik snapte al niet waarom je niet op je regenjas ging zitten...

speurneusc

Berichten: 5430
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:57

Omdat ik al zat en daar al nat was. Ging zo snel. Maar andere dagen waren weer zo heet...