Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Foto4u

 
Profiel   

:wave:

Op 6 december ben ik gestart op het Kerstconcours in Kootwijkerbroek waar Foto4u aanwezig was om foto's te maken.

7 december heb ik gelijk alle gemaakte foto's besteld en betaald en een bevestiging ontvangen van de mail en het geld is ook afgeschreven.

Inmiddels is het 21 december en heb ik nog geen enkele reactie gehad of mijn foto's ontvangen. Heb gemaild, gebeld en een whatsapp bericht gestuurd maar ik krijg geen enkele reactie.

Weet hier iemand of ee misschien wat met de fotograaf aan de hand is of hoe ik hem op een andere manier kan contacten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-16 19:09 



 
Profiel   

Ik heb geen problemen met hen gehad.
Ik vind het wel erg vreemd. Hopelijk krijg je snel je foto's :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-16 19:28 



 
Profiel   

Hier ook nooit problemen, altijd snelle reactie+levering. Heb je toevallig facebook, daar is hij ook te vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-16 20:49 



 
Profiel   

Dat is wel heel vreemd (en vervelend)
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met hem. Kan je helaas niet helpen aan andere contact gegevens (anders dan de al genoemde facebook).
Op FB is wel recent nog een nieuwe foto update geplaatst, dus het is niet zo dat er iets speelt waardoor het werk overduidelijk even stil ligt.


Laatst bijgewerkt door Noukie op 21-12-16 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-16 20:55 



 
Profiel   

Ik ken de beste man persoonlijk, hij is er professioneel met zijn vak.
Heb je hem gecontacteerd op facebook ?
Ik zal hem deze link even sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-16 21:00 



 
Profiel   

Nee niet via FB, wel via whatsapp, mail en voicemail ingesproken

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-16 22:04 



 
Profiel   

Pfffff... alle bestellingen zijn afgewerkt, klopt het niet? Stuur dan een email met je vraag, ipv val alles te lopen roeptoeteren. En vooral ook lekker met een onbekende naam hi er reageren, erg volwassen. Nogmaals stuur een email naar info@foto4u.nl dat werkt beste. Ik heb, je gelooft het niet, niet de de hele dag de tijd om te WhatsApp etc etc bedankt weer

En als je iets toegestuurd krijgt via wetransfer, wil het nog wel eens helpen om ook even je spambox te checken! Daar komt de link nogal eens in terecht. Maar misschien durf je me wel even te bellen, werkt sneller.

Reageer even, zoals gezegd via de email, en alles wordt opgelost jullie ook fijne Kerstdagen gewenst.



Laatst bijgewerkt door SayaJones op 22-12-16 14:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Berichten samengevoegd


Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-16 12:18 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Ik heb alle reacties die niet aan de eisen van [ED] Ervaringen en diensten voldoen verwijderd. Belangrijk hierin is dat ervaringen uit eerste hand moeten zijn. De regels lees je hier: [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-16 14:38 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels mijn foto's ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-16 21:18 



 
Profiel   

De ervaringen die ik met hem heb zijn zoals zijn berichtje hier. Onprofessioneel en niet bepaald netjes wat communicatie betreft.

Fijn dat je inmiddels de foto's hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-17 21:08 



 
Profiel   

Ook hier slechte ervaringen met dit bedrijfje, meneer is erg agressief komt zijn afspraken niet na,en heb diverse bedreigingen gehad van deze man. Een zeer onproffesionele man.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 01:16 



 
Profiel   

Dogz,
Misschien even een toelichting ? Ik kan mij niet voorstellen als iemand zijn brood uit alleen foto's moet halen dat hij zo gaat doen.
Je naam in de foto wereld is zo verpest namelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:44 



 
Profiel   

Helaas is het toch echt zo, heb ook getuigen. heb toen ook melding gedaan bij de politie. een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik wil niet uitweiden wat er precies is voorgevallen, dit om ellende te voorkomen, maar wil wel kenbaar maken dat deze persoon niet altijd netjes handelt in de communicatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 09:34 



 

@Dogz, heb je alleen een account op Bokt gemaakt om een negatieve reactie te plaatsen?
Ik ken foto4U niet maar het verbaasd mij wel dat je je net hebt aangemeld en meteen een nare reactie plaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 09:39 



 
Profiel   

Nee hoor puur toeval zag deze rubriek en kon daar gelijk op reageren, zag dat andere mensen ook niet helemaal tevreden waren en reageer daarop., dat mag toch @Grobbebol?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 11:23 



 

Ik geloof je niet aangezien je alleen hier hebt reageert en daarna een aantal dagen al niet online bent gekomen.
Dus denk ik dat je alleen je hebt aangegmeld om hier je gal te spuien over deze fotograaf. En dat is niet zo netjes, vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:24 



 
Profiel   

Als het echt zo is lijkt het me niet zo gek. Als je een vervelende ervaring hebt met een bedrijf en je gaat googelen kom je hier gewoon uit en dan is het niet zo gek dat je zelf ook een reactie plaatst.
Als ik googel is een ander topic van bokt dat bovenaan staat. Niet zo gek dat je dan verder kijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 23:41 



 
Profiel   

Sorry, maar:

"Ik heb, je gelooft het niet, niet de de hele dag de tijd om te WhatsApp etc etc bedankt weer"

"Maar misschien durf je me wel even te bellen, werkt sneller."

Noem dit niet professioneel. TS gaf aan al gebeld te hebben en sinds haar bestelling al dagen niks meer vernomen te hebben, wel de voicemail ingesproken te hebben en te hebben gemaild. Dus niet de hele dag op WhatsApp is natuurlijk ook een slap excuus. Even een berichtje met "ik kom zsm hierop terug" kost maar een minuutje.. :+

Maar goed, een positieve of negative ervaring: beide mogen gedeeld worden toch? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 23:55 



 
Profiel   

Ook ik heb slechte ervaring met hem.
Voorheen was het goed, shoot gehad foto's gehad, wedstrijd foto's een x besteld ook goed gegaan. Maar nu is ben ik echt boos op hem. Sinds vorig jaar sept 2016 is mijn paard overwachts dood gegaan. Ik heb zn as thuis en heb een speciaal hoekje voor hem. Nu wou ik daar een foto bij van een fotoshoot alleen ik kan nergens die cdrom meer vinden dus heb ik Ton van foto4u een bericht gestuurd een sms gebeld een email zelfs mn moeder heeft gemaild. Maar de 1ste x heeft hij dus meerdere malen goed advies gekregen over welke shoot t ging,en welke foto's locatie enz. Maar hij heeft t allemaal druk en zou na t weekend kijken werd er gezegd. Nu ruim jaar verder en die gast laat nog niks weten, geappt gebeld gesmst helemaal geen reactie. Terwijl tie wel dagelijks online komt. Denk toch echt bij me eigen wil je geld verdienen of? Maar ik laat het er zeker niet bij zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 09:29 



 
Profiel   

MenM maar even realistisch, jij bent de Cdrom kwijt, hij niet?
Je kunt de foto's misschien opnieuw bestellen en betalen?
Een bedrijf wil inderdaad geld verdienen...

(Hier gelukkig nog geen slechte ervaringen, alleen maar práchtige foto's)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:05 



 
Profiel   

Nibbit schreef
MenM maar even realistisch, jij bent de Cdrom kwijt, hij niet?
Je kunt de foto's misschien opnieuw bestellen en betalen?
Een bedrijf wil inderdaad geld verdienen...

(Hier gelukkig nog geen slechte ervaringen, alleen maar práchtige foto's)


Ze zegt toch ook niet dat het voor niets moet? Hij kan het toch even opzoeken en doorgeven dat hij de betreffende foto's gevonden heeft en daarbij de prijs die hij vraagt voor de foto. Hij moet het niet maar dat is wel service natuurlijk dat je ook nadien nog wat voor je klanten wil doen.
En als hij dat niet wil kan die dat ook zeggen. Iemand al een jaar aan het lijntje houden gaat je bedrijf ook niet helpen. Want die komt sowieso niet terug en vrienden en kennis zullen zich ook 2x bedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:29 



 
Profiel   

Nibbit, ik lees niet dat MenM geen geld wil betalen, enkel dat ze 0,0 contact krijgt met hem na het begin. :)
Hoe kan ze dan die foto('s) bestellen als hij nergens op reageert?
Er vanuitgaand dat ze niet op zijn site staan iig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:37 



 
Profiel   

Ik heb het idd verkeerd gelezen, dat van wil je geld verdienen las ik verkeerd, sorry B-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen