gezocht stalling omgeving Nieuw Vossemeer voor 2 haflingers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_merel_

Berichten: 1844
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

gezocht stalling omgeving Nieuw Vossemeer voor 2 haflingers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 23:14

Gezocht:

Een kleine stalling of een weide in de omgeving van De Heen / Nieuw Vossemeer waar wij onze 2 haflingers kunnen stallen. Wij zijn onlangs op de Heense molen komen wonen en zoeken voor mijn paarden een plaatsje dichterbij huis. De paarden staan nu in Zegge en dat is voor ons vrijwel niet aan te rijden.

Wij willen erg graag voor een groot deel zelf voor onze paardjes zorgen daarom zoeken wij een plekje voor de paarden in de omgeving van Nieuw Vossemeer. Evt kunnen wij als tegemoetkoming in de kosten op het moment dat wij onze paarden verzorgen ook uw paarden gelijk mee verzorgen.

Ik heb een haflingermerrie, Nady, van 8 jaar oud. Met haar ga ik graag naar buiten of train ik rustig in de bak. Daarnaast heb ik een haflingerruintje, Noah, van bijna 3 jaar. Deze mag nog een jaartje op de wei blijven om verder te groeien en te puberen. Ik ben voorlopig niet van plan hem zadelmak te maken. Mijn paarden zijn sociaal naar andere paarden. Ze staan nu in een kudde met nog 4 andere paarden.

Ik vind het belangrijk dat mijn paarden in een schuilstal kunnen schuilen. Dus een weiland met een schuilstal of een waar ik zelf een schuilstal op mag bouwen is prima. Als Nady 's nachts gewoon op stal zou kunnen zou dat helemaal super zijn. Mijn paardjes moeten dagelijks meerdere uren buiten kunnen zijn, als dit swinters op een paddock moet is dat natuurlijk prima.

Wanneer ik mijn paardjes binnen een straal van 2 a 3 km weg kan zetten kunnen mijn vriend en ik ze volledig zelf verzorgen. Daarmee bedoel ik, voeren, mesten, buiten en binnen zetten. Voor hooi, stro en voer kan ik zelf zorgen. Een stalling verderop is natuurlijk ook prima, maar dan kunnen wij minder zelf doen ivm werk en samen 1 auto.
Heeft u voor een redelijke prijs plaats voor mijn pony's en kunt u hulp gebruiken bij de verzorging van uw eigen paarden of heeft u nog vragen, dan hoor ik dat graag van u!

MVG Merel

SulJinty

Berichten: 340
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Sint Philipsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:29

Wat wil je ervoor uitgeven. Een weiland huren is waarschijnljik een stuk goedkoper dan een (kleinschalige) stalling.

_merel_

Berichten: 1844
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Re: gezocht stalling omgeving Nieuw Vossemeer voor 2 haflingers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 00:25

ik heb gewoon in pension gestaan en weet wat dit kost.... Nu wil ik het aanbod en de mogelijkheden bekijken, de voor en nadelen afwegen en dan beslissen, de kosten zijn dan in overleg!

_merel_

Berichten: 1844
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Re: gezocht stalling omgeving Nieuw Vossemeer voor 2 haflingers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 14:05

Ik ben nog steeds opzoek! Kan iemand mij helpen?