GZ: Stal omgeving Nijmegen, Malden, Groesbeek, Mook, Wijchen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zarahh
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-03-11

GZ: Stal omgeving Nijmegen, Malden, Groesbeek, Mook, Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 13:47

Hallo Allemaal,

Voor mijn lieve merrie ben ik op zoek naar een leuke pensionstal omgeving Nijmegen (mag dus zijn...Malden, Heumen, Mook, Molenhoek, Wijchen, Alverna, Groesbeek, Beuningen..)
Dit zijn mijn eisen:

- Veel weidegang! (dus ook in de winter zo veel mogelijk naar buiten en mag in de lente/zomer 24 u per dag zijn(hoeft niet!))
- Goede uitrijmogelijkheden (zo dicht mogelijk bij het bos)
- Minimaal verlichte buitenbak (die ook in de winter redelijk te rijden is)
- Stalgeld: rond de €200.. (ligt ook aan de voorzieningen wat ik ervoor over heb :o )

Verder zoek ik iets waar ze gevoerd worden, binnen en buiten worden gezet en waar de stallen in ieder geval dagelijks opgestrooid worden (1/2x in de week leeg scheppen kan ik zelf nog wel doen :D ). En ik zou het ook wel leuk vinden als er mensen staan die regelmatig naar buiten gaan waar ik dan mee samen kan rijden!

Ik hoop dat iemand iets weet want ben zelf een beetje vastgelopen!

(Als je iets leuks weet..maar er is op dit moment geen plaats dan hoor ik het toch graag! Heb niet perse haast met verhuizen :) )

2001345
Berichten: 175
Geregistreerd: 10-11-10

Re: GZ: Stal omgeving Nijmegen, Malden, Groesbeek, Mook, Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 22:44


Rinke18

Berichten: 7
Geregistreerd: 06-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Re: GZ: Stal omgeving Nijmegen, Malden, Groesbeek, Mook, Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 18:30

De Flierenberg is een erg leuke stal in Groesbeek (ligt ongeveer bij de grens van Berg en dal naar Groesbeek). Vanaf Nijmegen (centrum) is het ongeveer 20-25 minuten fietsen...
Veel weidegang, het ligt direct bij het bos, verlichte buitenbak en er wordt dagelijks gemest!
Is zeker de moeite waard om even te bekijken: www.deflierenberg.nl

Succes!

Gwen09

Berichten: 853
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Nijmegen

Re: GZ: Stal omgeving Nijmegen, Malden, Groesbeek, Mook, Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:48

Ik zou bij Lage Wald gaan kijken, echt een TOP stalling. Ben er vandaag nog geweest! :D Alles is mogelijk en alle voorzieningen zijn er. De site is: http://www.lagewald.nl/pensionstalling/

Hij is totaal niet meer up to date, want er is ontzettend veel verbouwd. Extra stallen erbij, buitenstallen voor de paarden die 24/7 buiten staan, binnenbak, echt geweldig! :D

Maar heb je in ieder geval de gegevens!

Oja en stalling is ook rond de 200 euro per maand! :j