[GZ] Iemand die een site kan maken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manutjuh

Berichten: 1299
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Spijkenisse

[GZ] Iemand die een site kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 18:57

Ik ben een beginnend nagelstyliste, en omdat ik graag mijn klantenkring uit wil breiden ben ik op zoek naar iemand die een website voor mij kan maken.

Ik heb niet veel eisen, de enigste eis is dat de site er professioneel uit komt te zien. Dus niet de standaard site voor een nagelstyliste met veel roze en bloemen en dergelijke.

Als voorbeeld heb ik de site www.cnd.com. Ik wil dat mijn site daar op gaat lijken. Dus weinig kleur, zodat de foto's er echt afspatten. Ik ben van plan voor de voorpagina een mooie foto te laten maken door een fotograaf en een model, dus de ruimte daarvoor moet ook ongeveer net zo groot zijn als op deze site.

Ik wil ongeveer 4 pagina's, die soepel overlopen als je die aan klikt. Dus niet dat het hele beeld wit word en alles weer opnieuw moet laden. Ik wil een beginpagina die ik al uit heb gelegd, een informatie pagina met tips en informatie over mij en mijn werktijden. Een pagina met prijzen en een contact pagina. Op de voorpagina wil ik ook graag wat ruimte overlaten voor de logo's van de merken waar ik mee werk, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Ik wil wel dat ik zelf eenvoudig foto's en tekst toe kan voegen en kan verwijderen en eventueel de logo's op de voorpagina aan kan passen.

Verder heb ik nog geen logo, wel een naam, als je die er bij zou kunnen maken zou ik dat ook heel fijn vinden. Het logo moet wel simpel blijven, zodat ik die ook kan gebruiken op folders en visitekaartjes en dergelijke.

Veel uitleg, ik snap dat je dit normaal pas uitlegt nadat je de prijzen hebt gehoord. Maar ik wil niet dat iemand reageert en dat achteraf blijkt dat je niet in staat bent om dit te maken.

Ik heb ook al gekeken bij andere web designers, maar ik wilde graag verschillende prijzen weten voor ik definitief een keuze maak.

Als je het wil en kan kan je me bereiken via pb.

Roosch

Berichten: 36754
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [GZ] Iemand die een site kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 19:00


manutjuh

Berichten: 1299
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [GZ] Iemand die een site kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 19:06

SanderD wist ik al en ik heb met hem ook al contact gehad. Maar bedankt voor de tip ;)

Qilan
Berichten: 866
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [GZ] Iemand die een site kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 19:49

Ik kan eventueel site maken voor je :)

PB maar voor meer informatie :)

Sixey
Berichten: 73
Geregistreerd: 18-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 23:50

Vraag het aan Romkabouter hier op bokt! Hij is momenteel ook bezig met onze website...heel mooi!

Claudia78

Berichten: 1567
Geregistreerd: 26-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 23:57


Donysia
Berichten: 13
Geregistreerd: 21-07-09
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 09:21


manutjuh

Berichten: 1299
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [GZ] Iemand die een site kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 11:05

Bedankt voor de reacties. Ik ga er vanmiddag thuis even naar kijken :)

Poosje81
Berichten: 21232
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [GZ] Iemand die een site kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:33

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48682
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [GZ] Iemand die een site kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 09:57

Arno24, www.dreamsandphantasy.nl

Hij heeft diverse (internationale) sites van mij gemaakt en ze staan ook op zijn server... ik ben een zeer tevreden klant.... :)