Spoed: gezocht combinatie voor Orun examen in Maarssen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margot_z
Berichten: 51
Geregistreerd: 16-01-11
Woonplaats: Alkmaar

Spoed: gezocht combinatie voor Orun examen in Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 21:06

Hallo,

Ik probeer het gewoon nog een keer... met spoed zoek ik een combinatie die zowel kan dressuren als springen voor het ORUN examen in Maarssen (utrecht). Mijn huidige combinatie is geblesseerd en kan niet meer meedoen. Het examen is op 18 april 2011 overdag. Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen!

Groetjes Margot

telefoon; *knip*
Laatst bijgewerkt door C_arola op 11-03-11 15:00, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel gehaald + telefoonnummer verwijderd, deze kan via pb gegeven worden

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: SPOED: gezocht combinatie voor ORUN examen in Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 14:59

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:05

Hoi,ik had gereageerd maar niets gehoord, ik neem dus maar aan dat je geen interesse hebt?
Groetjes
Yvonne

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Spoed: gezocht combinatie voor Orun examen in Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:57

Ben je nog op zoek?