[GZ] Werk omgeving Eindhoven/Weert, WESTERN!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xShellie
Berichten: 1416
Geregistreerd: 01-10-07
Woonplaats: Brabant

[GZ] Werk omgeving Eindhoven/Weert, WESTERN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 17:55

Hallo allemaal,

Mijn naam is Michelle Vlemmix, ik ben 18 jaar oud en ik kom uit Leende (omgeving Eindhoven/Weert).
Ik rijd al paard vanaf mijn 6e en vanaf mijn 13e rijd ik western (reining).
Ik heb verschillende titels behaald, o.a. Nederlands Kampioen jeugd reining 2007 (score 143), Year end champion DRHA jeugd 2007, Reserve year end champion DRHA jeugd 2008, 4e individueel NRHA Europese Kampioenschappen 2008 en 1e met het team. Ook heb ik een tijd op de Eifel Gold Ranch in Belgiƫ (Cira Baeck) geholpen en daar heb ik veel van geleerd.
Een aantal maanden geleden is mijn showpaard helaas verkocht waardoor ik nu geen paard meer heb om te rijden. Wel hebben we nog 1 jaarling.
Ik studeerde Engels aan de lerarenopleiding te Tilburg, maar deze opleiding was te moeilijk voor mij waardoor ik ermee ben gestopt.
Ik zoek nu dus een (fulltime) baan, het liefste op een western stal. Ik ben 7 dagen per week beschikbaar en heb een eigen auto.
Ik ben bereid allerlei werkzaamheden te verrichten. Stallen uitmesten, paarden buiten en binnen zetten, paarden longeren, poetsen, wassen, opzadelen, afzadelen, rijden, trainen, etc is voor mij geen probleem.
Mocht U iemand nodig hebben of weet U iemand die nog een werknemer zoekt, neem dan gerust contact met me op!

Met vriendelijke groet,
Michelle Vlemmix

cissy

Berichten: 19855
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: [GZ] Werk omgeving Eindhoven/Weert, WESTERN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:21

bij Burgmeijer hing rond de Xmas sale een advertentie dat ze een werknemer zochten, ik weet niet of ze die al gevonden hebben, je zou eens kunnen bellen? Of is dat net te ver voor je?

xShellie
Berichten: 1416
Geregistreerd: 01-10-07
Woonplaats: Brabant

Re: [GZ] Werk omgeving Eindhoven/Weert, WESTERN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 01:15

Hmm, die hadden helaas al iemand gevonden, maar toch bedankt voor je reactie! :)