Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 20 [ 487 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

 
Profiel   

Ik heb hier laatst manen en vacht spul besteld met een zogenaamde levertijd van 1-2 werkdagen. Na 2 weken had ik nog niks ontvangen en had in de tussentijd ook al gemaild met de vraag waarom mijn pakketje op zich liet wachten. Op deze mail kreeg ik geen antwoord. Vervolgens heb ik nogmaals een mail gestuurd met het dreigement dat ik binnen 1 werkdag mijn pakketje wilde ontvangen of anders het volledige bedrag inclusief verzendkosten teruggestort wilde hebben op mijn rekening.

De volgende dag lag inderdaad mijn pakketje in de bus. Dreigen helpt ~~}>
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 13:19 



 
Profiel   

Fout op de site, wat een slechte smoes! :') Tijd om daar dan wat aan te doen, want dit topic is al jaren oud en al in het begin konden mensen weet ik hoe lang op hun spullen wachten. En reageren doen ze ook al die tijd al niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 14:27 



 
Profiel   

Die "fout" staat al jaren zo op de site. Bij hun is het echt beter om eerst te bellen of ze iets op voorraad hebben en het dan bestellen, dan heb je een grote kans dat je het best snel hebt. Maar zodra ze het niet in voorraad hebben duurt het eeuwen. Ik heb er twee of drie jaar geleden over gebeld en toen inderdaad gehoord dat ze ze niet op voorraad hadden en dat het wel lang kon duren voordat ze er waren. Toen stond er ook al "in voorraad" bij. In het buitenland bestellen gaat sneller ;-) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 15:28 



 
Profiel   

Ze staan wel bij western wedstrijden, dus mocht je daar zijn, kun je ze aanspreken lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-17 15:32 



 
Profiel   

Amanda schreef
Tot nu toe naar tevredenheid geleverd gekregen.
Een tijdje terug heb ik per ongeluk een te kleine maat vliegenmasker besteld. Ik heb toen gevraagd of ik ze om kon ruilen. Dat kon. Dus ik heb de grote teruggestuurd. Nog geïnformeerd of ik nog verzendkosten moest betalen. Nu een maand later nog steeds niets en ook geen reactie op mijn mails. Inmiddels heb ik wel een ander masker, maar ik zou deze toch graag nog willen hebben. Jammer.

En nog steeds geen reactie, dus opnieuw een mail gestuurd met het verzoek de maskers op te sturen of mijn geld terug te storten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 14:22 



 
Profiel   

Ik moet me helaas ook hier mengen.
23-6 masker besteld.
Stond bij 1-2 werkdagen.

De woensdag erna dus maar eens een mail gestuurd. Geen reactie. Daarna via fb messenger. Weer geen reactie, wel gelezen.
30-6 kreeg ik een mail dat het verzonden was. Niet dus, als je op postnl keek bij de code was het steeds dat het pakket was aangemeld maar nog niet ontvangen.
Die dinsdag erna was ik het zat en had inmiddels al hetzelfde masker ergens anders opgehaald want pony kreeg steeds meer last en had een uv masker nodig dus heb ze vriendelijk verzocht de boel maar te annuleren en geld terug te storten.

Daarna nog gebeld maar geen reactie meer op helemaal niks.

Ik ging er al vanuit dat ik kon fluiten naar m'n geld. Maar net kwam postnl er ineens mee aan de deur.
Inmiddels ben ik al voorzien dus ja niet meer nodig. En de meest waardeloze service ooit meegemaakt, ze zouden er een prijs voor moeten krijgen zo slecht. En dan ook nog op de pakbon: Excuses andere kleur was er niet meer.
Wil het dus retour sturen maar ik gok dat ik dan nooit meer wat terug zie.

Communicatie, wat is dat? :?

Heb nu ook een iets minder aardige mail gestuurd, erg jammer dit... zo'n mooie webshop

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 17:36 



 
Profiel   

Ze stonden afgelopen week van woe tm zondag gewoon op KNHS met de stand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 00:08 



 
Profiel   

superpony schreef
Ze stonden afgelopen week van woe tm zondag gewoon op KNHS met de stand.

Daar hebben ze wel tijd voor maar ff een mailtje sturen over hoe of wat kost teveel moeite. >;)

Denk dat ik het netje maar gewoon zelf verkoop en het verlies maar als harde les neem.

Maar als ik dit topic bekijk door de jaren heen zullen ze het nooit gaan leren en moet je net mazzel hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 10:50 



 
Profiel   

superpony schreef
Ze stonden afgelopen week van woe tm zondag gewoon op KNHS met de stand.


Dat is al jaren zo. Ten tijde van mijn conflict kwam ik ze ook gewoon tegen op shows. Maar dat mag in mijn ogen nooit ten koste gaan van service naar al bestaande klanten. Dat is toch absurde bedrijfsvoering?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 10:54 



 
Profiel   

Ik kan mezelf quoten :x
Amanda schreef
Amanda schreef
Tot nu toe naar tevredenheid geleverd gekregen.
Een tijdje terug heb ik per ongeluk een te kleine maat vliegenmasker besteld. Ik heb toen gevraagd of ik ze om kon ruilen. Dat kon. Dus ik heb ze teruggestuurd. Nog geïnformeerd of ik nog verzendkosten moest betalen. Nu een maand later nog steeds niets en ook geen reactie op mijn mails. Inmiddels heb ik wel een ander masker, maar ik zou deze toch graag nog willen hebben. Jammer.

En nog steeds geen reactie, dus opnieuw een mail gestuurd met het verzoek de maskers op te sturen of mijn geld terug te storten.


Mijn bestelling is van 2(!!) maanden geleden. 1,5 maand geleden heb ik de maskers retour gestuurd. Belachelijk dat een simpel mailtje niet eens beantwoord wordt. :x
Volgende stap is andere social media dan Bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 11:05 



 
Profiel   

Bedoel niet dat ze het daarom te druk hebben, maar ze durven wel hun gezicht te laten zien en zouden aangesproken kunnen worden. Zag er geen rijen mensen staan die verhaal kwamen halen verder. Wel hadden ze ook het para reining team gesponsord, dus voor mijn gevoel is het heel tegenstrijdig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 11:14 



 
Profiel   

Da's absoluut tegenstrijdig. Maar blijkbaar voelen ze ook geen noodzaak om te veranderen, anders zouden ze niet al jaren zo werken.

Vandaar mijn antipathie tegen dit bedrijf. En ik waarschuw mensen ook actief tegen hen. Want als mijn eigen conflict nou op zichzelf stond en anderen wel fijne ervaringen zouden hebben, dan zou ik gewoon mijn mond houden en ervan uitgaan dat het een eenmalige slip up was. Kan uiteraard gebeuren, maar dan nog zou ik het fijn vinden als mijn zaak direct netjes was opgelost. Maar klant na klant en jaar na jaar komen er weer klachten bij. En er verandert helemaal niets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 11:42 



 
Profiel   

Geen mail terug, maar ik krijg net wel een mail van Post NL dat mijn bestelling van UHG is verzonden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 12:46 



 
Profiel   

Amanda schreef
Geen mail terug, maar ik krijg net wel een mail van Post NL dat mijn bestelling van UHG is verzonden :=

Hier kreeg ik die ook. 30 juni. Gisteren kwam ie binnen want wel mailtje gestuurd dat ie verzonden was de 30e met track en tracé maar pakket was wel aangemeld bij postnl maar niet ontvangen door postnl. Dus daar ff goed op letten morgen als je de link opent, zo bleef de aankomst elke dag weer verschuiven omdat ze het pakket niet hadden bij postnl. ('Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL')

Dus ze hadden zogenaamd verstuurd en code aangemaakt maar pakket heeft postnl nooit gekregen maar pas vorige week vrijdag/zaterdag. Niet schuld van postnl dus.

Edit: duidelijker gemaakt


Laatst bijgewerkt door MelanieB op 11-07-17 14:07, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 13:53 



 
Profiel   

Post.nl werkt ook al een tijdje niet zo fijn. Laatst toevallig 3x iets dat door post.nl bezorgd moest worden. Alle keren deed de track and trace het niet volledig. Daarvoor nooit problemen mee gehad.

Maar DPD net zo. 1e pakket geen track and trace en was er opeens een pakketje. Pakket 2 kreeg ik netjes een sms vooraf.

Overigens lag de stand wel aardig vol met diverse spullen, dus genoeg voorraad. Veel vliegen maskers en dekens, hoofdstellen, verzorgings producten etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 13:57 



 
Profiel   

Ik blijf opletten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 14:06 



 
Profiel   

Ik heb ooit ook 1 keer wat besteld bij deze shop..
Geen bevestiging bestelling en van de betaling gehad ..
Kreeg ook niks binnen , duurde en duurde maar ..
Op mailtjes en via de webshop geen enkele reactie maar via het 06 nummer alles prima goed kunnen oplossen ..
Het nummer staat als het goed is gewoon op de site

Maargoed .. ik bestel er na deze keer ook niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 23:33 



 
Profiel   

Jammer dat het weer minder loopt.. Ik had graag een nieuw Crusader vliegenmasker bij ze besteld, maar nu begin ik ge twijfelen. Jammer, laatste bestelling (afgelopen wonter) verliep wel prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 23:37 



 
Profiel   

Het werd gister bezorgd +:)+
Dat was overigens de Crusader met neusflap. Vorige keer ging het gewoon snel. Je moet alleen geen andere zaken willen dan een gewone bestelling. Ik ben blij met de maskers in ieder geval. Paardlief kan er weer even tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 12:45 



 
Profiel   

Oooo jeee, ik heb er net wat besteld en nu lees ik dit. Ik ben benieuwd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 19:23 



 
Profiel   

Tja, helaas te laat dit topic gelezen. Ik wilde een pad hebben die ik alleen bij hen kon vinden. Anders had ik hem in het buitenland meoten bestellen. Ik wacht inmiddels meer dan een maand. Lief heeft al meerdere malen gebeld. Op mail reageren ze niet. Zeggen dat ze me gemaild hebben maar ik heb niks ontvangen. Pad zou logbij de douane liggen (echt ik geloof niet dat het daar dagen ligt), etc. Volgens hen moet ik hem volgende week echt krijgen. Het zal mij benieuwen. Zo niet dan volgt er een in gebreke stelling en eis ik mijn geld terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 20:04 



 
Profiel   

Ik heb nog geen contact kunnen krijgen helaas. Staat het telefoonnummer gewoon op de site? Hopelijk zitten mijn beenbeschermers ook bij die zending.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 23:25 



 
Profiel   

Ik heb via fb een bericht gekregen dat het maandag wordt opgestuurd. Ben benieuwd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 10:32 



 
Profiel   

Hmmm,via facebook en messenger was het bij mij vrij snel geregeld. Telefonisch en per mail is het moeilijk contact hebben met UHGshop. Dat is niet fraai voor een zaak, je hoort je klanten serieus te nemen.
Bij mij ging het om een singel, die nog uit USA moest komen. Dat ging mij te lang duren, want zonder singel rijdt zo onveilig. Zeg niet dat je iets kan leveren als het nog besteld moet worden en van ber moet komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 10:46 



 
Profiel   

Lijkt mij ook geen goede reclame, maar aangezien dit al weer wat jaartjes speelt hebben ze er zelf blijkbaar geen problemen mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 20 [ 487 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen