Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amyz

Berichten: 6916
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:18

Ik ben nu wel aan het uitzoeken of dat haalbaar is inderdaad, ga denk ik morgen de leverancier even bellen maar had sowieso al een mail gedaan.. Ik zit nog een beetje met de verzendkosten namelijk, volgens de ene site is het 80 dollar en volgens de andere 600 :=

Maar ik ga ermee aan de slag en mocht het lukken kan iedereen ook gewoon bij mij aangeven welke spullen er mee moeten :)

Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:26

Ik heb ook wat gegoogled en kwam qua verzendkosten uit op $50-60. Waar je volgens mij ook nog rekening mee moet houden: inklaringskosten, BTW en invoerrechten.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:34

amyz schreef:
Ik ben nu wel aan het uitzoeken of dat haalbaar is inderdaad, ga denk ik morgen de leverancier even bellen maar had sowieso al een mail gedaan.. Ik zit nog een beetje met de verzendkosten namelijk, volgens de ene site is het 80 dollar en volgens de andere 600 :=

Maar ik ga ermee aan de slag en mocht het lukken kan iedereen ook gewoon bij mij aangeven welke spullen er mee moeten :)


Daar zou je mij heel blij mee maken!

amyz

Berichten: 6916
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:37

:D Waar ik een beetje mee zit is gewicht en waarde.. Ik bestel natuurlijk gelijk een flinke hoeveelheid :) Dus als iemand daar meer over weet hoor ik het graag, ben er sowieso mee bezig!

Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:41

Ik zag ergens een verwijzing naar de site: www.higherlevel.nl staan. Misschien dat je daar iets kunt vinden. Ik zag daar wel dat je spullen zonder toestemming van de 'merkenhouder' niet zomaar door mag verkopen. Is best ingewikkeld als je er nog nooit mee te maken hebt gehad.

amyz

Berichten: 6916
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:09

Bedankt voor de tip, ik ga even snuffelen :) In elk geval de dekens komen rechtstreeks van de fabrikant af, dus dat moet goed zitten maar goed dat je het nog even zegt, bedankt :)

Klimop

Berichten: 886
Geregistreerd: 26-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 10:02

Ik heb ook begin november 2 dekens besteld bij UHG die uit Amerika moesten komen... na ruim een maand gemaild, week later nog een keer gemaild, geen reactie :( Zit ff te twijfelen wat ik zal doen... ben op zich niet bang dat ik het niet krijg (zal vast vertraging zijn), daarentegen vind ik het niet kunnen om niets meer van je te laten horen..

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:20

Ik meld me hier ook maar even. 2 jaar terug heb ik daar een deken en springschoenen besteld. Deze bestelling is redelijk snel bij mij bezorgd. Contact per mail ging toen moeilijk, maar telefonisch goed.
Nu heb ik een nieuwe bestelling geplaatst op 19 november, en betaald. Helaas is hij ook nog niet (ook een stormshield deken). Op mail wordt weer niet gereageerd en de telefoon nemen ze ook niet meer op. heb een bericht ingesproken mer het verzoek terug te bellen.... Je raadt het al: nada, niks, noppes.
We bestellen toch niet voor niks nu een winterdeken?! En ik vind het ronduit onbeschoft en ontzettend onklantvriendelijk dat ze gewoon niet te bereiken zijn.

Anders maken we een lijst van wie wat krijgt en gaan we allemaal mailen en bellen. Mocht er iemand toch contact krijgen, kan diegene direct alle mensen noemen die op de lijst staan....

Klimop

Berichten: 886
Geregistreerd: 26-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:37

Tja ik neem aan dat ze die dekens gewoon nog niet heeft (hoewel ik bijna 2 maand wel erg lang vind, ook uit USA) en dat die allemaal tegelijk binnenkomen... maar het is inderdaad de manier waarop, eerst geld binnenhalen en later doen alsof ze van de aardbodem verdwenen is :n
Idee van Pytje is op zich niet slecht, maar ik denk niet dat mensen sneller hun pakket bezorgd krijgen, ik ben ervan overtuigd dat ze de spullen niet met opzet achterhoudt.

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:43

Ik verwacht idd ook niet dat ze daar op een stapel dekens onze mailtjes niet aan het lezen is :D . Maar misschien komt er zo duidelijkheid hoe ver onze bestellingen zijn.

shetties

Berichten: 4073
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: 't Gooi

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:09

Ik kreeg ook geen reactie, maar toen ben ik gaan dreigen dat ik naar de politie te stappen, en toen kreeg ik 'opeens' wel antwoord. Ik zou dit weekend de tracking code krijgen, en die heb ik tot op heden nog niet gekregen...
Dus ik wacht morgen even af, en dan mail ik maar weer.

Ilverette

Berichten: 244
Geregistreerd: 02-04-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:29

Als ik dit zo lees durf ik er ondanks mijn goede ervaring ook echt niet nog een keer te bestellen :( Heel jammer.

amyz

Berichten: 6916
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:37

Vandaag wel één pakket ontvangen (niet de dekens helaas..).
Denk ook niet dat het kwade wil is, maar tsjeeeee je klanten op de hoogte houden lijkt me toch een kleine moeite..

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:27

nouja hoe moeilijk is het om (desnoods automatisch) ervoor te zorgen dat mensen bericht krijgen wanneer een bepaald product vertraging op gaat lopen. Ik had allemaal producten besteld die binnen 1-2 werkdagen geleverd konden worden (stond op de site). Na 2 weken had ik nog niks. Bleek 1 van de producten niet leverbaar en daar hadden ze even op moeten wachten. Ja nou meld dat dan, ik vind niet dat je daar als klant achteraan moet gaan mailen/bellen. En dan nog... beantwoord die mail dan tenminste en zorg dat er altijd iemand de telefoon opneemt tijdens kantooruren. IIk had erover gemaild en heb toen ook verscheidene dagen op een mailtje terug moeten wachten omdat ze op wedstrijd waren geweest... ja dat is niet mijn probleem hoor -O-
Ik bestel er niet meer :n zonde want ze hebben goede spullen. Maar ik ga niet iedere keer weken op mn producten zitten wachten zonder zeker te weten of het überhaupt komt. Als webwinkel moet je gewoon goed bereikbaar zijn anders raak je gegarandeerd klanten kwijt.
Dat het soms langer duurt, prima, maar meld het. Dan weet je als klant tenminste waar je aan toe bent.

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:46

Helemaal met je eens Eliine. Kleine moeite zou je zeggen

Het is dat ze compleet aan de andere kant van Nl zitten, anders ging ik er heen. Wat betreft die nrs die op de site staan, bij welke kregen jullie contact? Ik bij de ene waarbij staat na 17.00 heb ik 1x iemand aan de telefoon gekregen.

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 21:26

Hoe is het inmiddels bij jullie? Ik heb nog niks. Gekke is dat ik vanaf mijn mobiel hun nr niet meer kan bellen. Vanaf de vaste lijn en een andere mobiel wel...

amyz

Berichten: 6916
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 22:52

Helaas.. Nog steeds geen dekens. Nog geen bericht erover ook trouwens, terwijl ik inmiddels toch al een hoop pogingen ondernomen heb om contact te krijgen.
Ziet er wel naar uit dat zelf bestellen in US haalbaar is, dus daar kan ik hopelijk binnenkort mee aan de slag. Word zo langzamerhand wel wanhopig van het feit dat het zo verschrikkelijk lang moet duren.. Ik bedoel, waarom?
Ik heb mezelf met de kerst ook vrij gegeven, maar inmiddels weer druk bezig en netjes direct een mail gestuurd naar een klant die de 24e een bestelling had geplaatst, met daarin excuses voor de opgelopen vertraging door de feestdagen. Ik zou me dus echt kapot schamen om iemand maanden te laten wachten op zn spullen zonder bericht. Zo behoud je toch geen klanten??

Wat bizar overigens dat je ze niet meer kunt bellen via je mobiel? Je zou haast denken dat ze je nr geblokkeerd hebben ofzo? :+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 22:55

Ik begrijp werkelijk waar niet hoe die mensen denken. Toen ik dit topic opende hoopte ik stiekem dat ik de enige zou zijn en dat ik gewoon eventjes pech had, maar dat het nu nog steeds zo is en bij veel meer mensen, dat is toch onbegrijpelijk?

En erg jammer idd, want ze hebben mooie spullen voor nette prijzen, maar ik durf het niet meer aan :n Zeker niet als ik lees dat het ondanks alle beloftes van driekwart jaar geleden nog geen steek veranderd is wat betreft de bereikbaarheid... En ze missen aan mij een goeie klant, want ik ben af en toe best fanatiek met spullen kopen ;)

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:08

Dat ging idd ook door mij heen Amyz. Wanneer heb jij je spullen besteld?

Rije jij hebt je geld terug gehad, toch? Moest je daar lang op wachten?

amyz

Berichten: 6916
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:14

Ik heb de dekens begin november betaald. Was al sinds oktober bezig om de spullen te bestellen, had toen misschien eigenlijk af moeten haken maar ach, had zo'n leuk gesprek gehad met Hans en hij gaf toen nog aan dat ze het even erg druk hadden waardoor de communicatie wat stroever liep... Je neemt dan aan dat het allemaal wel goed komt.

Half november ook mn andere spullen besteld en betaald, die zouden gelíjk verzonden worden want hadden ze op voorraad. Nou, die kwamen vorige week dus pas binnen.. Heb toen ook een mail gestuurd dat ik blij was dat die alvast binnen waren, en of ze eindelijk een idee hadden wanneer ik mn dekens kon verwachten. Mooi niks terug nog natuurlijk -O-

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 23:20

Ik heb mijn geld uiteindelijk teruggekregen ja. 14 februari besteld; 10 april geld terug...

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:31

Pfft dat heeft ook nog lang geduurd, Rije. Moest je er veel achteraan?

Ik hoop dat je de rest ook nog krijgt Amyz. Anders pb je wat je hebt besteld en je naam, als je wilt. Als ik dan ooit, misschien contact met ze krijg, vraag ik ook direct hoe ver het met jouw bestelling staat.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 23:36

Ja ik heb er aardig wat achteraan gemaild en gepb't. Bellen lukte niet, heb ik op allerlei tijden van de dag geprobeerd, maar nooit iemand aan de lijn gekregen :n Uiteindelijk heb ik een pb gestuurd dat ik binnen 14 dagen het bedrag terug verwachtte op mijn rekening.

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:37

Ik ben gewoon om 10 uur in de avond gaan bellen

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 23:41

En dat werkte wel?