Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
hilly200 schreef:En nu heb ik dus ook een slechte ervaring, heb anderhalve week bijna 2 weken geleden een artikel besteld. Van te voren gemaild of deze op voorraad was, dat was hij niet maar haar ze zou die dag een bestelling plaatsen en die zou dan een week later binnen zijn. Heb duidelijk gezegd dat ik hem zo snel mogelijk nodig had. echter is het nu al een week later en ik heb nog niks binnen, dit terwijl ze vorige week het artikel binnen zou hebben,en ik neem aan dat je het daarna naar de klant verstuurd. nu 2 mailtjes verder heb ik nog geen antwoord, net weer gemaild en gezegd dat ik hem deze week nodig heb. Ben benieuwd.Hmm dat is gek, ik heb een tijd geleden nog iets bij haar besteld levertijd was 1 a 2 dagen. Dit duurde ook langer dus hier een mailtje achteraan gedaan, een van mijn bestelde producten was net op en zou aan het einde van de week binnen zijn. Ondertussen had ik mijn adres ook nog gewijzigd en dit kon prima. Na zo'n 2 week heb ik mijn bestelling binnen gekregen. Ook heel netjes verpakt! Dus ik heb wel wat langer moeten wachten (Mja ik heb eerder wat bij JW besteld en daar heb ik ook veelste lang op gewacht,waarna ik heb geanulleerd en nog heel lang op mijn geld moest wachten) maar heb wel direct antwoord gekregen, ook toen ik lichtelijk in paniek was omdat de track en trace nog aangaf dat het naar mijn oude adres zou worden gestuurd. Binnen een kwartier/halfuur had ik antwoord dat ze het nieuwe label blijkbaar nog niet hadden gescand maar dat hij wel aankwam.
Rije schreef:Heb je het al telefonisch geprobeerd? Mij was toegezegd dat de telefonische bereikbaarheid zou gaan verbeteren, dus ik ben benieuwd.
Rije schreef:En ik werd net gebeld, door haar man. Ik verstond het eerst niet goed, en dacht dat het zo'n stomme callcenter man was. Vooral toen ie zei dat ik had gebeld wat dus niet klopte maar hij was in de war en bedoelde dus mailen. T blijkt dat de bestelling vertraagd is en dat hij donderdag of vrijdag dacht ik binnenkomt. De laatste tijd hadden ze daar al eerder problemen mee. hebben nu afgesproken dat ik mail/telefoon krijg zodra de bestelling binnen is en dan kijken we of het nog lukt. Toch netjes dat ze bellen maar vind het wel wat aan de late kant. Over het telefoon nummer werd mij verteld dat die verouderd was en van vodafone was dus vaak krijgen ze sms'jes van gemiste oproepen terwijl de telefoon niet over is gegaan. Heb nu een andere nummer gekregen.Telefonisch is bij mij, na minimaal 10 x proberen, nooit gelukt. Ook geen voicemail