Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:57

ik heb een masker besteld en netjes de volgende dag binnen hoor zoals ik van hun gewend ben!

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:12

Nog geen reactie op mn mailtje gehad.. ben ik nou gewoon ongeduldig of..? Ik wil zo graag mn spulletjes -O-

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:16

Eliine schreef:
Nog geen reactie op mn mailtje gehad.. ben ik nou gewoon ongeduldig of..? Ik wil zo graag mn spulletjes -O-

Net mailtje ontvangen dat het verzonden is :)

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:39

Mijn masker is binnen. Zou een maatje groter toegestuurd worden want andere maat was niet op voorrad.
Dit is een maat die mijn paard eerder aan kan ipv een sheltander maat.
Hoe men er uberhaupt bij komt dat dit wellicht ook zou kunnen passen.
Afbeelding
Nu ben ik benieuwd of en hoe snel ze hun afspraak nakomen om de kleinere versie op te sturen.

Chezshir77
Berichten: 2607
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:58

Hahahahha ik moet wel echt heel erg lachen om die laatste post met foto hoor, sorry hahahahahah

Ik heb al 3 keer daar een cashel crusader besteld, en nooit gedoe gehad.....altijd netjes geleverd. Raar dat het zo wisselend is!

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:05

Ik denk dat mijn maat niet standaard is. En daarom niet op voorraad. Daar heb ik dan in principe ook geen probleem mee, maar zet dat dan goed op je website en/of communiceer er over.
Ben bang dat het nu nog verzonden moet worden uit USA. Dit gaat dus nog wel even duren.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 15:07

Dat had ik ook: de singelmaat die ik wilde was ook niet op voorraad en moest dus in the USA besteld worden. Prima, heel begrijpelijk, maar geef dit dan aan in de verwachte besteltijd óf mail er even achteraan als het langer blijkt te duren.

Langere levertijden vind ik totaal niet erg. Juist die zéér gebrekkige communicatie is zo frustrerend. Jammer, want het is een mooie webwinkel met goeie producten voor leuke prijzen...

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:12

In deze is het dus wel erg want pony stond echt te verbranden. Blaren en dikke korsten.
Gelukkig heb ik nu even een leennetje, is ook wat te groot, ziet er ook niet uit maar ja je moet wat.
Als ik nu weet dat het nog 3 weken duurt dan koop ik uiteraard een passender, maar ik weet gewoon niets.
Ook mega irritant dat de telefoon nooit opgenomen wordt.

Brandaaa, vond je die andere lachen dan heb ik er hier nog 1.
Afbeelding

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:13

Ik heb net een telefoontje gehad. Nieuwe zendig wordt vrijdag of maandag verwacht. Dan wordt er een afpraak gemaakt om ter plekke te ruilen. Dat gaat de goede kant op.....

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:05

Vind die maskers sowieso groot uitvallen, ik had maatje warmbloed besteld omdat ik dacht dat die overeen kwamen met full, volgens mij is het masker nog te groot voor een shire van 1.90 ofzo :\

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:25

Helaas, bijna 2 weken later nog steeds geen masker binnen. Op mail werd weer niet gereageerd. Telefonisch wel contact gehad, zending vanuit de usa lag nog bij de kpn te wachten op ??????
"gelukkig" werkt het weer een beetje mee en is het zonnetje ver te zoeken.

hilly200

Berichten: 1676
Geregistreerd: 04-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 17:14

hilly200 schreef:
Hmm dat is gek, ik heb een tijd geleden nog iets bij haar besteld levertijd was 1 a 2 dagen. Dit duurde ook langer dus hier een mailtje achteraan gedaan, een van mijn bestelde producten was net op en zou aan het einde van de week binnen zijn. Ondertussen had ik mijn adres ook nog gewijzigd en dit kon prima. Na zo'n 2 week heb ik mijn bestelling binnen gekregen. Ook heel netjes verpakt! Dus ik heb wel wat langer moeten wachten (Mja ik heb eerder wat bij JW besteld en daar heb ik ook veelste lang op gewacht,waarna ik heb geanulleerd en nog heel lang op mijn geld moest wachten) maar heb wel direct antwoord gekregen, ook toen ik lichtelijk in paniek was omdat de track en trace nog aangaf dat het naar mijn oude adres zou worden gestuurd. Binnen een kwartier/halfuur had ik antwoord dat ze het nieuwe label blijkbaar nog niet hadden gescand maar dat hij wel aankwam.
En nu heb ik dus ook een slechte ervaring, heb anderhalve week bijna 2 weken geleden een artikel besteld. Van te voren gemaild of deze op voorraad was, dat was hij niet maar haar ze zou die dag een bestelling plaatsen en die zou dan een week later binnen zijn. Heb duidelijk gezegd dat ik hem zo snel mogelijk nodig had. echter is het nu al een week later en ik heb nog niks binnen, dit terwijl ze vorige week het artikel binnen zou hebben,en ik neem aan dat je het daarna naar de klant verstuurd. nu 2 mailtjes verder heb ik nog geen antwoord, net weer gemaild en gezegd dat ik hem deze week nodig heb. Ben benieuwd.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 17:16

Heb je het al telefonisch geprobeerd? Mij was toegezegd dat de telefonische bereikbaarheid zou gaan verbeteren, dus ik ben benieuwd.

hilly200

Berichten: 1676
Geregistreerd: 04-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 17:24

Rije schreef:
Heb je het al telefonisch geprobeerd? Mij was toegezegd dat de telefonische bereikbaarheid zou gaan verbeteren, dus ik ben benieuwd.

Nog niet, heb ik wel over nagedacht en dat ga ik morgen dan nog even proberen. Zo het nummer maar eens opzoeken,ik ben benieuwd! Bij jou ging dat moeizaam toch?

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 19:30

Telefonisch was 2 weken geleden nog steeds lastig.
Op een gegeven ogenblik had ik een ander nr en dat ging goed.

Mijn masker is overigens na ca 5 weken uiteindelijk afgegeven (oorspronkelijke levertijd zou 2 werkdagen zijn).

hilly200

Berichten: 1676
Geregistreerd: 04-07-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 19:42

Ai dat beloofd dus wat. Nja we zullen zien, ik heb hem voor 8 juli nodig. Red ze dat niet, of reageert ze dan nog niet dan wil ik mijn geld terug en loopt zij dik 70 euro mis.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 20:18

Telefonisch is bij mij, na minimaal 10 x proberen, nooit gelukt. Ook geen voicemail :n

hilly200

Berichten: 1676
Geregistreerd: 04-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 20:27

Rije schreef:
Telefonisch is bij mij, na minimaal 10 x proberen, nooit gelukt. Ook geen voicemail :n
En ik werd net gebeld, door haar man. Ik verstond het eerst niet goed, en dacht dat het zo'n stomme callcenter man was. Vooral toen ie zei dat ik had gebeld wat dus niet klopte maar hij was in de war en bedoelde dus mailen. T blijkt dat de bestelling vertraagd is en dat hij donderdag of vrijdag dacht ik binnenkomt. De laatste tijd hadden ze daar al eerder problemen mee. hebben nu afgesproken dat ik mail/telefoon krijg zodra de bestelling binnen is en dan kijken we of het nog lukt. Toch netjes dat ze bellen maar vind het wel wat aan de late kant. Over het telefoon nummer werd mij verteld dat die verouderd was en van vodafone was dus vaak krijgen ze sms'jes van gemiste oproepen terwijl de telefoon niet over is gegaan. Heb nu een andere nummer gekregen.

EllyC

Berichten: 8145
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:04

Maar dan zorg je toch dat dat andere nummer op de website staat?
Ik ben redelijk blij met het masker maar blijf het een rare gang van zaken doen, vinden.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 21:06

Me too...

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:11

wel raar dat ze het bovenstaande verhaal ruim een jaar geleden ook tegen mij vertelden..

hilly200

Berichten: 1676
Geregistreerd: 04-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:55

Ze zouden het nog op internet plaatsen hadden ze het erover.

_Aurora_ schreef:
wel raar dat ze het bovenstaande verhaal ruim een jaar geleden ook tegen mij vertelden..

Mijn verhaal, dat hele vodafone verhaal. Dat vind ik dan ook redelijk apart ja..

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:03

Ik heb vorige week mijn eerste bestelling geplaatst bij deze winkel. Niks dan lof hoor, zeker voor een winkel waar ik nog nooit wat bestelt heb en dus volledig onbekend ben.
Omdat ik het snel nodig had eerst even een berichtje gestuurd of het er was.
Niet het betreffende artikel, maar wel een vergelijkbaar.
Dus bestelt, maar internetbankieren lag eruit dus ik kon niet met ideal betalen.
Probleem dus aangezien ik het dan nooit op tijd binnen zou hebben i.v.m. overmaken.
Was geen enkel probleem, ik kreeg het artikel gewoon opgestuurd en ze zagen de betaling wel komen zeiden ze.
En inderdaad, een dag later had ik het perfect op tijd binnen :D

hilly200

Berichten: 1676
Geregistreerd: 04-07-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:56

Dat vind ik dan wel weer een goeie ervaring, heb gewoon het idee dat het bij deze winkel heel heen en weer is. Ik heb voor ik mijn artikel bestelde ook een berichtje gestuurd. En ook reactie op terug gekregen, dit hele verhaal staat wel eerder in dit topic. Echter is er nog niks binnen en heb ik 3 emailtjes moeten versturen voor ik antwoord kreeg.

Cheyenne2004

Berichten: 51
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:24

Heb voor het eerst iets besteld hier en dat ging prima...binnen 2 dagen in huis :j
Een leuke link om iets te bestellen in de USA is trouwens ook welkom.