Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:38

Tja ik weet ook niet wat ik ervan moet denken -O- wel klote voor diegene die er wat besteld hebben....ik bestel er iig niets meer en zal het ook niemand aanraden!

Trouwens het alternatief welke ik heb gekregen voor de Ultra shine spray, die werkt niet echt...echt niet vergelijkbaar zoals ze beweerden -O-

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:41

Jammer!

amyz

Berichten: 6916
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:49

Ik heb sowieso ultra op voorraad overigens. wat voor alternatief hadden ze je aangeboden dan?

Het is echt jammer inderdaad want ze hebben wel fijne spullen.. Maar goed, ik durf er niks meer te bestellen na zo lang te hebben moeten wachten -O-

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:21

Ik heb het tweede vliegenmasker dat nog steeds niet geleverd was geannuleerd, het vliegenseizoen is immers voorbij.
Heb het geld inmiddels teruggestort gekregen op mijn rekening, dat is netjes afgehandeld. :j

nadita

Berichten: 5032
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: Grunneger Laand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 12:43

Na een aantal mailtjes en telefoontjes (die niet beantwoord werden) toch uiteindelijk teruggebeld.
Die Hans Bos is een aardige man, maar daar koop je niets voor....

De minidekens die ik in november 2012 besteld heb, heb ik nog steeds maar 1 van binnen. Het is 10 maanden geleden!
De tweede deken zou in juli binnenkomen, het is september en ik heb de deken nog niet. Ze staan gewoon op voorraad bij SStack in Amerika, waar de dekens vandaan komen....

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 13:59

Toch jammer dat het nog steeds zo slecht loopt. Ik heb in die tijd eens een mail gekregen van een man die ging helpen om de boel weer op orde te krijgen...
Inmiddels heb ik mijn spullen ergens anders besteld.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:03

amyz schreef:
Ik heb sowieso ultra op voorraad overigens. wat voor alternatief hadden ze je aangeboden dan?

Het is echt jammer inderdaad want ze hebben wel fijne spullen.. Maar goed, ik durf er niks meer te bestellen na zo lang te hebben moeten wachten -O-

deze http://shapleys.com/products-2/higloss/

maar kan er nu niet echt over roepen....glimt wel, maar niet mega.....hij ruikt wel heel lekker!

daniellekas
Berichten: 442
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:21

De World Champion Pepi spray vind ik ook erg fijn en ruikt ook nog eens lekker.

Deze bestel ik altijd bij arabian horse store.

mismijk
Berichten: 775
Geregistreerd: 14-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:15

Ik baal ervan dat ik dit nu lees, nadat ik bestelling heb geplaatst net. Het valt me op dat ik nog geen bevestiging van bestelling of aanmelden heb gekregen via de mail, wat je normaal overal wel krijgt?

Ik heb de shapley's MTG besteld. Toevallig nog meer hier?

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:23

mismijk, fijn spul. Ik geloof nooit zo snel in allerlei smeersels, maar heb deze laatst gekocht bij Paard en Naald. Fijne shop van hele aardige meid die ook al even meeloopt in de paarden!

Onze oude merrie terug gekocht was verwaarloosd, had oude mok, uitgevallen manen en kleine oude wondjes.
Heb het ingesmeerd en oude mok is na paar keer echt weg, manen groeien aan als kool. Heb over de hele manenkam al 2cm nieuwe manen in 3 weken ofzo.

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 23:30

ik heb tijdje terug een bestelling gedaan en binnen 1 week binnen
niks geen klachten, ging super snel :j

mismijk
Berichten: 775
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 08:21

Update: ik heb gister een mailtje gestuurd of mijn bestelling goed was aangekomen, aangezien ik geen bevestiging had van registratie of van het plaatsen van de bestelling, wat ik gewend ben bij alle andere webshops waar ik tot nu toe heb besteld. Gisteravond kreeg ik een (standaard) mailtje dat mijn bestelling is verzonden, ik krij het als het goed is vandaag binnen, volgens de track and trace code die mij gestuurd is. Tot nu toe best tevreden, maar na jullie horror verhalen zal ik niet gauw iets weer bestellen :=

Anoniem

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:00

Ik denk dat ze na dit topic toch wel beter hun best gaan doen? Zij moeten ook eten....

Het zal eerlijk zijn al mensen ook recente positieve ervaringen gaan posten en niet alleen de negatieve..

Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:04

Zou fijn zijn, Russel.
Ben ook benieuwd naar positieve ervaringen, maar het topic loopt al best lang. Daarnaast denk ik dat het er heel erg van afhangt wat je bestelt. Wat niet wegneemt dat het de keuze van UHG is om daar wel of niet over te communiceren en op die manier begrip te kweken.

nadita

Berichten: 5032
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: Grunneger Laand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 11:07

russel schreef:
Ik denk dat ze na dit topic toch wel beter hun best gaan doen? Zij moeten ook eten....

Het zal eerlijk zijn al mensen ook recente positieve ervaringen gaan posten en niet alleen de negatieve..


Nou dat denk ik dus niet....
Heb meerdere malen gebeld en gemaild waar mijn minideken blijft, die ik een JAAR geleden besteld heb.

En dan uiteindelijk, na weken, krijg je eens een mailtje terug met een flauwekulverklaring erin.

Ben het behoorlijk zat. Is toch niet normaal dat het een jaar moet duren voor je je bestelling binnen krijgt. Mijn mini is inmiddels alweer geschoren en ik moet het met andere dekens doen dan die ik besteld heb. :(

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 11:11

Na dit topic?! Dit topic loopt ook al meer dan anderhalf jaar!! En nog steeds dezelfde problematiek als vanouds. Ik was laatst weer naar iets op zoek wat zij wel hebben, maar nog steeds staan er levertijden bij van 1-2 werkdagen en daar geloof ik niet meer in.

Anoniem

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 12:52

O jee, was nl ook van plan er iets te bestellen, maar durf dat dan toch niet meer aan...

mismijk
Berichten: 775
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:24

De shapleys mtg heb ik dus, naar alle waarschijnlijkheid, morgen binnen, maandag had ik het besteld. Dus redelijk snel. Dat is volgens de site ook een 'bestseller', dus verwacht dat ze dit dan op voorraad hadden?

Positieve ervaring tot nu toe, hoewel ik de manier van communiceren inderdaad raar vind. Echter wel fijn dat je de track and trace code gemaild krijgt. Moet ik ook eerlijk zeggen dat ik wel enigszins bevooroordeeld ben door dit topic.

daniellekas
Berichten: 442
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:57

Dekens besteld zouden binnen 9 dagen geleverd worden ben nu 6 weken verder helaas geen dekens.

Gelukkig wel onder rembours.

nadita

Berichten: 5032
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: Grunneger Laand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 13:05

daniellekas schreef:
Dekens besteld zouden binnen 9 dagen geleverd worden ben nu 6 weken verder helaas geen dekens.

Gelukkig wel onder rembours.


Ik wacht al 13 maanden op mijn minideken :(

ceres
Berichten: 11
Geregistreerd: 11-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 12:21

ik heb gelukkig hele goede ervaringen met deze winkel
meerdere keren dekens besteld en heel snel ontvangen.
nu ook voor de kerst nog het een en ander besteld, levertijd tussen de 2 en 10 dagen.
dacht dat het wel na de kerst zou worden,
maar keurig met twee dagen binnen met de post.... en voor de kerst dagen :-)

0_Maris_0
Berichten: 51
Geregistreerd: 15-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:27

Helaas ook hier erin getuint :(
14 feb bestelling geplaatst, wel netjes bevestiging van bestelling ontvangen maar toen was het stil, volgens de site was alles op voorraad :(
Na anderhalve week een mailtje gestuurd met de vraag wat de status was....helaas niets, weer een week later nog eens gemaild en zowaar reactie dat de voorraad niet klopte met wat de site aangaf maar het zou 28 feb of uiterlijk 3 maart binnen zijn en afgestuurd worden, tot op heden nog niets binnen en dus net weer een mail gestuurd met daarbij de melding dat ze nog 6 dagen hebben om aan hun verplichting te voldoen en zo niet dat ik dan andere instanties ga inschakelen en aangifte doe van oplichting.

Zo jammer dit!!
Als je iets doet doe het dan goed en zorg dat je een goede naam maakt..

Elevien

Berichten: 943
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:32

Zonde he... Dit gedonder is dus ook dé reden dat ik geen cashel vliegenmaskers meer bij UHG bestel. Dan maar overstappen op een ander merk...

0_Maris_0
Berichten: 51
Geregistreerd: 15-10-13

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:08

Dreigen lijkt te werken...
In mijn mailtje van vanochtend een ultimatum gesteld en m'n tel nr erbij vermeld en werd zojuist gebeld..
Blijkt dat ook hun leverancier het door mij bestelde niet op voorraad hadden, inmiddels is de voorraad van de leverancier weer positief.
UHG gaat deze week een bestelling plaatsen en verwachten dit volgende week binnen, medio volgende week wordt ik weer gebeld met een status update.
Ook blijkt dat ze, zo geven hun aan, nogal wat problemen hebben met hun huidige internet provider XS4All wat dus resulteert in het niet aankomen van de door hun verstuurde emails...

Ik wacht nog weer even af...wordt vervolgt!

sammie18
Berichten: 1345
Geregistreerd: 12-08-07
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:37

Ik heb in januari een bestelling geplaatst wat ongeveer een maand duurde voordat ik de bestelling eindelijk binnen had. Ik kreeg via de mail geen reactie van hun, terwijl ze later beweerde te hebben gereageerd. Vervolgens via Facebook er achteraan gegaan, daarop kreeg ik netjes reactie. Dat mijn bestelling zo laat was zou ook aan de leverancier hebben gelegen. Kreeg ook een bericht dat ze voortaan het door mij bestelde product op voorraad zouden houden.