Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:24

Ja (NOT), join the club....niet leuk. Hopelijk lukt het je om contact te krijgen. Volgens mij kun je na 30 dagen je geld terugvragen, maar dat weet ik niet meer zeker - vandaar de tip om even terug te lezen.

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 00:04

Ik wil graag een positieve ervaring melden (mn vorige 3 bestellingen duurde erg lang) Voor deze had ik gemaild of datgene wat ik wilde op voorraad was en als dat zo was, het graag wilde bestellen. 3 dagen later werd het pakje bezorgd. Erg fijn!

annerie
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 11:22

Ik heb ook iets besteld, nu na ongeveer vier weken kreeg ik ineens een track en trace code. *\o/* (Ik heb al gemaild, gebeld, enzovoorts... , schiet niet op) Maar ik heb te vroeg gejuicht, er staat nu namelijk al vier dagen dat de zending wordt voorbereid door de verzender.... -O- M.a.w. ze heeft wel alvast de track en trace code aangemaakt, en vervolgens wordt er gewoon niks verstuurd...
Pfff, daar word je toch wanhopig van... Gelukkig heb ik wel onder rembours besteld en nog niks betaald..

nadita

Berichten: 5032
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: Grunneger Laand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 15:11

Ik heb anderhalf jaar gewacht tot ik mijn twee minidekens had. Heb echter wel zo gedaan dat ik niet eerst betaald heb, maar ze eerst laten bezorgen. Daarna pas betaald.

Maar contact leggen is idd moeilijk. Je kan het nog eens via Bokt proberen? Mathilde heet ze hier....
Succes. Het is heel frustrerend.

Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 16:11

Nog steeds niks gehoord inderdaad. Ik baal er echt van, had toch wel gehoopt de deken volgende week te hebben. Heb ook een berichtje via Facebook gestuurd, dan krijg je een melding dat het gezien/gelezen is, maar niks. Straks moet ik hals over kop een andere deken ergens gaan kopen omdat het koud wordt en dan nog maar zien dat ik mijn geld terugkrijg.
Terwijl ik gewoon die Stormshield deken wil, leek me ideaal voor mijn paard en heb ik pas besteld nadat UHG mij telefonisch (ja toen wel contact) bevestigde dat het echt niet langer dan 14 werkdagen zou duren, zeer waarschijnlijk veel korter. Nu is 14 november officieel de 14e werkdag maar toch, zou leuk zijn als ik wat hoorde.

nadita

Berichten: 5032
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: Grunneger Laand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:38

Succes Mara. Ik denk dat ze op gegeven moment wel leveren of je geld terugstorten. Het komt wel goed, het duurt alleen eindeloos.
Gewoon blijven bellen en mailen. Jij staat in je recht.

annerie
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 20:37

Ik heb gisteren eindelijk contact met Hans gehad via de telefoon. Blijkbaar was de verkeerde deken geleverd van hun leverancier. Nieuwe was al in bestelling. En zijn vrouw was vorige week bevallen en het ging niet goed met de baby. Dat is natuurlijk heel vervelend. Hij heeft beloofd dat hij iemand de deken op zou laten sturen de komende week, omdat hij er zelf waarschijnlijk geen tijd voor zou hebben. Laten we het hopen.

Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:54

Hij heeft mij ook gisterenavond gebeld. De deken zou er begin volgende week zijn en dan ook dezelfde week opgestuurd worden. Ik ben benieuwd, ik juich nog niet. Maar ben wel erg blij dat er eindelijk contact is geweest.

0_Maris_0
Berichten: 51
Geregistreerd: 15-10-13

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:54

Het enige wat je kan doen is mailen, bellen, fb berichtjes sturen, voicemails achter laten en heel hard duimen dat ie terug reageert..
Moet heel eerlijk zijn....ik ben wel klaar met UHG helaas...

annerie
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:26

Nou, de status van mijn pakket is veranderd in "pakket ontvangen door Postnl" *\o/*

Bimmetje

Berichten: 4772
Geregistreerd: 28-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:18

werd tijd.....

Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:21

annerie schreef:
Nou, de status van mijn pakket is veranderd in "pakket ontvangen door Postnl" *\o/*


Ja hier ook!!!!! Morgen wordt ie bezorgd. Nu maar hopen dat ie past. :D

astwice

Berichten: 726
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: NB-Bladel ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:15

Ondanks oud topic ga ik toch reageren want als je ervaringen opzoekt van deze western shop kom je al snel op dit topic uit.
Ik heb namelijk wel een positieve ervaring, ik heb afgelopen woensdag wat besteld en vandaag al in huis.

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:28

astwice schreef:
Ondanks oud topic ga ik toch reageren want als je ervaringen opzoekt van deze western shop kom je al snel op dit topic uit.
Ik heb namelijk wel een positieve ervaring, ik heb afgelopen woensdag wat besteld en vandaag al in huis.

Vast last gehad van een aanval van werklust :+ en per toeval op voorraad...

ach je krijgt je spullen (uiteindelijk) wel...maar het blijft een aparte manier van zaken doen met heel veel klanten :=

Loba1

Berichten: 97
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:02

Ik wil ook mijn steentje bijdragen aan dit topic, want ik heb recent ook wat besteld bij UHG en ik vond het echt waardeloos!! Wat een amateurs. Zoals ik het in dit topic lees gaat blijkbaar alles goed zolang ze iets op voorraad hebben, maar zodra ze iets niet op voorraad hebben gaat het de mist in..Ook mijn bestelling behoorde tot de laatste groep (en dat terwijl op de website stond dat het artikel op voorraad was...mensen werk het dan bij!!!!)....Communicatie en service, nul komma nul, vrijwel niet te bereiken en als je ze dan eindelijk te pakken hebt aan de telefoon, dan maken ze beloftes die ze niet kunnen nakomen ('Ja je hebt ze dan dinsdag!!' UHU......)
Als je geen webshop kunt runnen, begin er dan niet aan.. Ik snap niet dat ze nog bestaan..Amateurtjes

sammie18
Berichten: 1345
Geregistreerd: 12-08-07
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:20

Heb je inmiddels al wel je bestelling binnen??

Loba1

Berichten: 97
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:06

Ja bestelling nu een week binnen, kwam wel in twee keer.. Hier hadden ze ook niks van laten weten.. -:(-

X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:52

Ik weet dat dit topic al een enige tijd stil lag, maar iemand tips, hoe dit bedrijf het beste te benaderen is?

X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:56

Ik had al een mail gestuurd welke recht voor zijn raap is, maar toch wel oke


Beste,

Zoals u weet ben ik zeer geïnteresseerd in de Equiflexsleeves. U weet dus dat de kans groot is/hoort te zijn, dat ik dit product bij u koop. 

Meer verkopen-tevreden klanten-mond op mond reclame-meer klanten-meer omzet-meer winst, 
wellicht een aantal interessante woorden voor u..

Maar hoe komt u aan (nieuwe) klanten? De potentiële klanten kunnen u niet benaderen... 
Facebook? Wel een pagina.. Geen enkele reactie. 
Telefoonnummers? Meerdere malen en verschillende nummers geprobeerd, niet te bereiken. 
Mail? Heeeeel traag tot zelfs geen antwoord. 

Sorry dat ik het zeg, maar hierdoor begin ik te twijfelen aan de betrouwbaarheid van het bedrijf. 
*ik heb zelfs bij de KvK nagegeken of u wel degelijk bestond*

Misschien is dit communicatie/klantenservice probleem alleen bij mij, maar toch, raad ik u van harte aan dit onder de loep te nemen. -aldus een klein advies van een commercieel econoom in opleiding-

Buiten dit ben ik nog steeds geïnteresseerd in de sleeves en wacht ik nog steeds op antwoord, wanneer u deze weer verwacht/ontvangt/op voorraad heeft. Het gaat om: Hind Medium. 

Ik hoop van u te horen. 

Mvg,

X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:57

Ik kreeg inderdaad de reactie dat ze het druk hadden.
En verder geen antwoorden. Nogmaals gemaild.... GEEN ANTWOORD. Grrrr
Ik ga denk ook maar vanuit het buitenland bestellen.

sammie18
Berichten: 1345
Geregistreerd: 12-08-07
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:55

Ik heb de equiflexsleeves daar besteld. Ze kwamen wel later binnen dan verwacht, heb er zo'n drie a vier weken op moeten wachten. Ik heb ze wel via de telefoon, mail en Facebook lastig gevallen. Het is overigens een fijn product, maar was het lastig aantrekken al snel zat.

X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 08:31

Facebook kijken ze niet op, telefoon doet t niet en mail reageren ze niet.
Ik durf hier gewoon haast niets te bestellen, als er iets is, zijn ze niet te bereiken.

Deden de sleeves goed hun werk? Welke maat had je?

Ik denk dat ik maar naar het buitenland ga mailen...

Daphne__
Berichten: 12500
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:05

Oh, door dit topic word ik een beetje bang... Heb er vandaag een bestelling gedaan. En heb de spullen zaterdag al nodig :=

X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:29

Daphne__ schreef:
Oh, door dit topic word ik een beetje bang... Heb er vandaag een bestelling gedaan. En heb de spullen zaterdag al nodig :=



ik ga voor je duimendraaien!

BigOne
Berichten: 38528
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:31

Laatst ook iets besteld, duurde ook even maar wel via fb contact gehad en netjes bericht gehad wanneer het verzonden werd en dat klopte ook.