Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
X_Michelle_X

Berichten: 3630
Geregistreerd: 06-10-09
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:07

bigone schreef:
Laatst ook iets besteld, duurde ook even maar wel via fb contact gehad en netjes bericht gehad wanneer het verzonden werd en dat klopte ook.



Ik kan op geen enkele manier contact met deze mensen krijgen.
Wellicht door een post op Facebook, maar ik wacht het nog even af....

Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:58

Ik kreeg destijds contact via Messenger van Facebook. Voordeel daarvan is dat je het ook kunt zien als ze het gelezen hebben. Nadat ik ze daarop geattendeerd had had ik snel contact en werd de bestelling geleverd. Op andere manieren kreeg ik ook geen enkel contact. Succes

Daphne__
Berichten: 12475
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:16

Kregen jullie een berichtje toen de spullen op de post gingen?

Daphne__
Berichten: 12475
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 02:19

Helaas was het niet op tijd -O- Het is vandaag op de post gegaan, heb een TT code gekregen. Nouja heb het dinsdag iig binnen en heb het wel vaker nodig dan alleen vandaag, dus ben iig blij dat het niet heel lang duurt zoals bij veel in dit topic.

Maar ga er niet vaker bestellen. Heb al heel wat via webshops gekocht en tot nu toe altijd de volgende dag, of 1 dag later in huis... En ik had alleen maar een flesje Absorbine hoeflak en Ultra Easy braid, dus geen ingewikkelde bestellingen ofzo :+
Had ook nog geprobeerd te bellen om te vragen of ik het voor zaterdag kon verwachten... Maar heel verrassend, er nam niemand op.

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:38

Ik heb er gister een cashel crusader masker besteld.... Vooraf geen reviews opgezocht van de site uiteraaard..... Hopen dat ik hem deze week nog binnen heb!

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:35

Ben inmiddels ook al contact aan het zoeken. Mijn bestelling is 18-6 geplaatst en tot op heden totaal geen reactie..... Wel al betaald, baal hier enorm van.
Op mail wordt niet gereageerd, dus nu via facebook proberen.

Bij het product stond 2 tot 5 dagen levertijd maar dat moet ik dan maar met een grove korrel zout nemen.
Zo jammer dat ze zo met je om gaan. Dit levert geen extra klanten op en ik bestel denk ik niet weer iets bij deze mensen.

Maar, wie heeft ook zodra je je inlogt dat de pagina under construction is.
Probeer me al vanaf 18-6 in te loggen en mijn bestelling te bekijken, maar dit is tot op heden nog nooit gelukt

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:26

Dat staat er bij mij ook wendel.

Ik heb direct maar via facebook en de mail een bericht gestuurd hoe lang het duurt voor mijn cashel vliegenmasker er is... Weet nu al zeker dat ik hier niet weer ga bestellen, alleen al om het feit dat er zóveel negatieve reacties zijn.. Zonde.. :n

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 23:57

Reactie teruggekregen en via de mail een track en trace code ontvangen vanavond. Morgenochtend word mijn vliegenmasker verstuurd. (Zondag besteld) Tot zover dus op alle fronten wel positief! Ben benieuwd of hij overmorgen binnenkomt. :)

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 07:31

Zal direct mijn mail checken. Ik heb geen reactie via Facebook gekregen.

Edit. .....ook een track and trace code gekregen.... zal mij benieuwen hoelang het nu nog duurt...

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 15:15

Heb jij het spul al binnen MDJ?
Hier stond mijn track and trace op vrijdag morgen
Vrijdagmorgen stond het op zaterdagmorgen.... en je raad het al.... zaterdagmorgen staat het op onbekend! Inmiddels 3 weken verder

xxdomiixx

Berichten: 1495
Geregistreerd: 21-11-12
Woonplaats: Harderwijk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 15:34

Je zou toch verwachten dat het na 3 jaar te bestaan wel verbeterd zou zijn. Weet in ieder geval dat ik er niet ga bestellen :')

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 15:56

Ik ook niet meer. Ik wacht dit pakketje af en dan is het tabeeee..... Voor mij nooit meer..... Nu heb ik wat besteld wat ik toen met spoed nodig had voor het warme weer. Verdenking van leverproblemen bij het paard en daardoor liet de witte huid los op de achterbenen. Nu liet het niet los door leverproblemen, maar door een allergische reactie. Die reactie is weer weg en de plekken inmiddels ook weer.
Ik heb dus uv-werende beenbescherming in de bestelling staan.

Nu ben ik heel blij dat ik ze niet met spoed nodig heb maar toch wil ik ze nu hebben, heb er immers voor betaald.
Ik heb zonet nog eens naar mijn track and trace gekeken en zie dat ze deze alleen maar hebben aangemaakt en het pakket nog niet eens hebben aangeboden......

Zal straks weer via facebook een berichtje sturen, ben er wel klaar mee

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 18:02

Ik had het de volgende dag wel binnen maar zo te horen is dat dus puur geluk geweest..

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:39

Heb ze weer een Facebook berichtje gestuurd. Verwacht deze week toch echt wel mijn pakket anders ga ik mijn geld terug vragen! Ben benieuwd of ik antwoord krijg

silvester

Berichten: 2275
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: Maarsbergen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 10:54

Ik ben wel heel tevreden.
Ik heb zondag een bestelling gedaan; die is gisteren verstuurd en vandaag had ik hem keurig binnen.

Papaya

Berichten: 314
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:06

Mijn bestelling duurde bij mij iets langer dan ik zelf had verwacht (1 week)
Maar ik merk dat ik soms wel erg verwend ben met leveringen binnen 24-uur.
Het maakt me normaal gesproken niet uit, als ik het maar weet. Een weekje weg moet kunnen
Ik bestel ook wel eens China en dan is het soms wel even onder weg.....

Maar mijn zitvlees werkte niet mee en ik wilde wel heel heel graag een seat-saver voor de Eper4daagse en niet pas erna :o
Ik heb dat per mail uitgelegd en ontving een retour-mailtje dat ze een paar dagen weg geweest waren
De volgende dag was vervolgens mijn bestelling binnen
Als dank voor het wachten kreeg ik voor dezelfde prijs een nog mooiere seat-saver dan ik besteld had +:)+
Daar heb ik erg veel plezier van gehad. Fijn zitje :j Dus helemaal blij.

BillieJean

Berichten: 123
Geregistreerd: 05-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:33

Oh oh...ik had al nooit van die webshop gehoord maar nu snap ik waarom...ik heb van de week 2 stormshield dekens besteld dus een flink bedrag neergetikt. Ik vond het al raar dat ik 1 dag later, en ook 2 dagen later nog geen bericht kreeg dat mijn bestelling op de post ging. Maar zoals ik hier lees kan dat nog wel even duren. Bah ik baal hiervan, en ga er nooit meer bestellen! Maar ja het is de enige waarbij je een stormshield deken kan bestellen. Of zouden er nog amerikaanse sites zijn? Ik ga eens even kijken...liefst storneer ik mijn bedrag en bestel ik het ergens anders. Had wel even gekeken of UHG goed aangeschreven stond voordat ik ging bestellen, maar dit topic zie ik uiteraard te laat!

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:57

BJ, als jij het bedrag zelf hebt overgemaakt kan je het niet storneren. Dat kan alleen met incasso's. Je kan het bedrijf na een termijn van ik meen 30 dagen wel verzoeken de bestelling te annuleren en het geld te retourneren. Een bedrijf heeft voor zover ik weet 30 dagen de tijd om te leveren, dus zo lang zal je geduld moeten hebben.

Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:59

Stormshield is in de VS bij verschillende webshops verkrijgbaar, alleen moet je even wachten met geld terugvragen, zoals Jet schrijft.

Papaya

Berichten: 314
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:02

Zonde van je humeur om er nu al vanuit te gaan dat deze bestelling mis gaat Billy Jean. Voor hetzelfde gaat het goed.

Ravelin
Berichten: 79
Geregistreerd: 29-07-15

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:43

Ik heb nooit problemen gehad bij uhg, wel eens dat het wat langer duurde maar dan kreeg ik netjes een mailtje.

bumblebijtje

Berichten: 187
Geregistreerd: 03-07-13
Woonplaats: steenbergen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:51

ik heb er de mijne ook gehaald
koste flink wat bellen naar beide nummers de ene is van kpn die moet je hebben
dan bellen ze wel terug.

het is een euh apparte winkel.

voor mij was bestellen in de vs niet altijd een optie. de kosten voor de douane voor deken zijn vrij hoog....

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78534
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 07:37

Wat betreft het deken, soms moeten ze nog besteld worden in de VS en dan duurt het wat langer, maar als je geluk hebt heeft ze deze op voorraad liggen.
Heb deze deken een aantal jaar geleden ook besteld, en was netjes op tijd geleverd.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:58

Ik heb deze deken ook een paar keer besteld, en het ligt er idd aan of ze op voorraad zijn. Meestal krijgt ze ze in oktober binnen voor de rest van de winter. Dus nu heb je kans dat ze niets heeft liggen
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 04-08-15 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Advertentie verwijderd

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 17:35

Ik heb een complete bestelling binnen inmiddels. Heeft dan wel bijna 2 maanden geduurd, terwijl op de site stond op voorraad en binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd. Heb er vaak genoeg achteraan gemaild. Dit wel via facebook, omdat via de site totaal niet reageren.
Ik zal hier niet weer gaan bestellen. Dit heeft puur te maken met het feit dat ze totaal niet communiceren naar hun klanten toe.
Ik had eind juni een track en trace code gekregen, die uit pure 'wanhoop' was aangemaakt terwijl ze niks hadden aangemeld om te versturen..... Deze bestelling duurde nog 2 weken voordat het binnen was en toen had ik nog niet mijn complete bestelling binnen. Nu ik 3 week op vakantie ben is het laatste gedeelte van de bestelling op mijn werk geleverd. En jawel, we zijn augustus...!

Communicatie van jan met de korte achternaam. Mijn producten zijn er en ik bestel er niet weer iets