Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:35

Pff.. Nou, ik kan meepraten hoor...
Ik zit met smart te wachten op een bestelling bij UHG, gaat om een middeltje voor eczemers. We zitten lekker in eczeem hoogseizoen en mijn voorraad is nu echt op.
Ik heb 2 weken geleden besteld (levertijd 2-4 werkdagen) maar tot op de dag van vandaag helemaal niets gehoord. Geen verzendcode, geen reactie op de mail, en nog geen reactie op een facebookberichtje. Die heb ik gister verstuurd, dus daar wachten we nog ff op. Maar jeetje hee, nooit weer!

Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:50

Wat adviseren jullie?
Ik hoor dus niets op mijn email, op mijn facebook berichtje (overigens ook nog niet gelezen) en heb nog steeds geen verzendcode, laat staan mijn pakketje.
Ik heb met paypal betaald, dus ik zit erover te denken gewoon mijn geld terug te halen. Maar eigenlijk heb ik liever het product natuurlijk. Zijn er nog dingen die ik kan doen?

Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 12:50

Kun je het produkt elders krijgen? Dan zou ik het daar halen en m'n geld bij UHG terughalen.
Wilde zelf een tijd terug Shapley's MTG bestellen bij hun maar heb toch besloten het ergens anders te kopen.

Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:23

Waar heb jij het nu gekocht? Want bij mij gaat het dus ook om Shapley's MTG. Enig nadeel is dat het naar het buitenland verstuurd moet worden.

Daphne__
Berichten: 12476
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 19:59


Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 22:55


BillieJean

Berichten: 123
Geregistreerd: 05-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 10:39

Tja. Helemaal prima als een bestelling wat langer duurt, maar laat dit dan op zijn minst even weten aan de koper. Ik heb 250 euro betaald en word op zijn zachtst gezegd een beetje zenuwachtig als ik helemaal geen bericht krijg over mijn bestelling. Ik heb 27 juli de dekens besteld, het is nu 5 september en tot op de dag van vandaag heb ik niks over mijn bestelling gehoord (en heb de bestelling dus ook niet ontvangen). Ik heb ze gisteren gemaild dat ik van de koop af zie, handig hoor als je regendekens bestelt en nu met dit rotweer nog steeds geen regendeken hebt!!

Ik heb inmiddels een creditcard aangevraagd zodat mn pakketten in t vervolg verzekerd zijn, en ik ga idd die dekens uit de VS bestellen. Dat kan alleen met creditcard... Dan heb ik ze denk ik nog eerder in huis dan dat ik ga zitten wachten op UHG.

Maar goed, ben heel benieuwd OF ik wat hoor en zo ja, wanneer dit dan is. Ik wil gewoon mn geld terug...

BillieJean

Berichten: 123
Geregistreerd: 05-02-10

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 10:04

Jippie ik heb mijn geld teruggekregen! Al had ik liever die dekens gehad natuurlijk, maar niet op deze manier...wat een webshop.
Ze mailden overigens terug dat ze me zogenaamd wel een mail hadden gestuurd over een vertraagde levertijd. Maar ze zeiden dat hun mails bij hotmailadressen niet altijd aankomen (yeah right!). In mijn junkmail stond ook echt geen mail van ze en die houd ik ook altijd in de gaten. Ook zeiden ze dat de dekens as we speak verzonden werden vanuit Amerika. Heel toevallig net nu ik mail zeker na een dikke maand. Terwijl als ik op webshops kijk daar, stormshield voor klanten iig direct leverbaar is. Broodje aap verhaal. Ik bestel liever de dekens zelf uit Amerika en dat ga ik dan ook doen!

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 10:15

Daphne__ schreef:


Deze shop kan ik echt iedereen aanraden, voor minipaarden echt super maar ook een groot assortiment Ultra en Shapley's verzorgingsproducten.

Bestelde vroeger ook vaak bij UHG maar na mindere ervaringen, die wel goed zijn opgelost uiteindelijk, daar mee gestopt.

bumblebijtje

Berichten: 187
Geregistreerd: 03-07-13
Woonplaats: steenbergen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:32

minihorse ziet er leuk uit hellaas hebben ze geenmaxi horse assorti...

ik heb een extra zonnekap maa rgewoon in america besteld ipv bij uhg. wel jammer want dat is toch een stuk omslachtiger dan het gewoon in nl bestellen.

it_is_me
Berichten: 3217
Geregistreerd: 10-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:38

Wat een waardeloze webwinkel! Ik heb onlangs peesbeschermers gekocht en die zouden van sterke kwaliteit zijn. Desondanks waren ze na 1x gebruiken stuk. Heb daarop 1x mail contact gehad of ik een nieuw paar opgestuurd wilde krijgen, maar wilde liever mijn geld terug... Helaas heb ik geen reactie meer terug gekregen...

it_is_me
Berichten: 3217
Geregistreerd: 10-08-06

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:00

Het heeft even geduurd, maar nu heb ik toch netjes mijn geld teruggekregen. Het bleek dat het rek.nr. welke ik doorgemaild had niet helemaal klopte. Niet handig van mijzelf dus. Maar betere communicatie/ mailcontact had een hoop onduidelijkheid kunnen schelen.

Loody
Berichten: 2622
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: @home

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 17:50

Oud topic..

Maar ze hebben blijkbaar nog niets veranderd in hun aanpak en klantenservice.

Ik zit met smart te wachten op mijn bestelling. Maar krijg geen reacties op mijn mail.

N4N4
Berichten: 1111
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:49

Ik heb ook bij een bestelling erg lang moeten wachten, hoorde ook niets .. na zoveel weken wilde ik mijn geld terug .,
Op de mail geen reactie .. op de whats app wel ! Was toen allemaal snel opgelost
Op de site staat het 06 nummer ..

Succes

RianneH

Berichten: 28244
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 22:53

Wat vervelend. Ik heb mijn laatste bestelling gelukkig zonder problemen of lang wachten ontvangen.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 07:08

Hmmm.. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst..Ben benieuwd!
Staat bij beide producten die ik heb besteld 1 tot 2 dgn levertijd!
Wat ook opvalt is de slechte spelling op de Site!
Mobiele nr maar alvast opgeslagen!

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:34

Echt? Ik heb nu 2x een deken besteld, eerst gemaild of hij op voorraad was en telkens binnen een dag antwoord, dekens waren ook binnen 3-5 dagen binnen

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 08:15

Nou voor de zekerheid de eerste mail er maar uit gedaan..Afgelopen donderdag besteld..Nog niks gehoord/ ontvangen tot nu toe. Beter er maar vlot bij zijn!

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:26

Krijg nu toch bericht dat er morgen geleverd gaat worden!

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:26

Bestelling binnen!

panache

Berichten: 3596
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:22

Niets veranderd in hun dienstverlening zo te merken.. Ik krijg ook niets geen reactie op mijn mailtjes...

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:41

panache schreef:
Niets veranderd in hun dienstverlening zo te merken.. Ik krijg ook niets geen reactie op mijn mailtjes...


Pfff zo slecht!!

Getup

Berichten: 8300
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:51

tylando schreef:
ik heb daar mijn cashel uv masker besteld...dit is mijn 3e al en nooit problemen gehad...snelle levering!



ik had ook vliegenmaskers besteld en ze heel snel geleverd gekregen . Is al een jaar geleden, trouwens.

Daihyo

Berichten: 88073
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:09

Tot nu toe naar tevredenheid geleverd gekregen.
Een tijdje terug heb ik per ongeluk een te kleine maat vliegenmasker besteld. Ik heb toen gevraagd of ik ze om kon ruilen. Dat kon. Dus ik heb de grote teruggestuurd. Nog geïnformeerd of ik nog verzendkosten moest betalen. Nu een maand later nog steeds niets en ook geen reactie op mijn mails. Inmiddels heb ik wel een ander masker, maar ik zou deze toch graag nog willen hebben. Jammer.

panache

Berichten: 3596
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 09:56

pol1 schreef:
panache schreef:
Niets veranderd in hun dienstverlening zo te merken.. Ik krijg ook niets geen reactie op mijn mailtjes...


Pfff zo slecht!!


Na 5 mailtjes/chatberichten verder werd ik pas gebeld toen ik zei dat ik het geld terug wilde.
Het was een fout op de website kennelijk en de beenbeschermers waren helemaal niet op voorraad. Jammer dat hier niets van werd gezegd toen ik ze had betaald.