oliebol..jammer dat ik dit niet eerder gelezen heb. AL 2 x eerder besteld en beide keren lange levertijd maar WEL communicatie.. nu blijft deze uit, na een ruime 1,5 week geleden besteld en betaald te hebben geen reactie op mails en telefoontjes.. Dit is dus de laatste keer dat ik daar iets besteld. Jammer van de fijne pegasus boots maar die zijn vast ook ergens anders te krijgen! Nu maar hopen dat mn bestelling alsnog geleverd wordt...
hmmmm ik heb ook verschillende mails gestuurd, met de vraag of ik de producten bij hun kon komen bekijken, ze zitten namelijk niet zo heel ver hier vandaan, en ben ook op zoek naar zo'n deken. Misschien dan toch maar zelf in de USA bestellen, want heb nergens reactie op gekregen. hele slechte zaak vind ik dat.
Ik heb vorige week deken + 2 halzen besteld (jaar geleden ook deken gekocht heel goed bevallen). Zie dit nu ineens maar hoop wel datie er voor kerst is want wil ze dan toch geschoren hebben ....
Nog steeds geen reactie gehad.. jammer dat t zo ver weg is anders kon je gewoon even langs gaan.. Niemand op bokt die contact heeft met mensen van UHG en hen kan aansporen om op diverse berichten van verschillende bokkers te reageren?
Ik heb ook springschoenen besteld & betaald, maar nog niks binnen... Ook geen reactie op mijn mail, dus ik ga er ook maar een pb aan wagen.
Attitude
Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet
Geplaatst: 08-12-12 18:39
Hier ook een slechte ervaring met UHG. Helaas vanwege een stormshield deken. Levertijd niet zoals aangegeven maar bovenal deken kapot binnen 1 week, en dit terwijl ze aangeven dat er garantie op zit, en dat dit de sterkste deken ever blijkt te zijn. Eerst moest ik foto's opsturen en die gingen zij dan weer overleggen met hun leverancier in de USA.. Heeft heel lang geduurd en geld pas terug gekregen na wat dreigementen van mijn kant. Nemen inderdaad de telefoon niet op en reageren niet op emails.
Ik bestel hier dus nooit meer wat. Een deken kan kapot gaan en ik kan ook nog begrijpen dat dit niet zomaar opgelost is en dat er contact moet worden opgenomen met de leverancier, maar van informatievoorziening en klantgerichtheid hebben ze nog nooit gehoord.
Eindelijk na blijven bellen iemand gesproken. Bestelde artikelen waren niet op voorraad, zijn besteld. Helaas is dat niet doorgegeven aan mij. Verklaring: kerstdrukte, vergeten te mailen.. erg apart allemaal.
Ik heb vorige week iets besteld. Eerst over het product geïnformeerd en kreeg toen keurig en snel antwoord. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het binnen is als ik deze verhalen lees. Hoop hier binnenkort een goede ervaring neer te kunnen tikken.
Of het echt een winkel is, weet ik niet. Maar ik heb afgesproken dat ik mijn spullen af zou halen en dan zou betalen, dus je kunt er wel heen. Ik heb hiervoor gekozen vanwege mijn eerdere ervaringen, ik was toch te bang dat ik zou betalen, maar niets zou krijgen. Dit omdat het de vorige keer ook al zo lang duurde.
shetties
Berichten: 4073
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: 't Gooi
Geplaatst: 18-12-12 19:54
Dus jij gaat er heen om je spullen op te halen? Heb je dat al gedaan of niet?
Wat ik krijg maar geen reactie, en heb wel al betaald...
Nee, ik ben nog niet geweest, want de laatste keer dat ik reactie kreeg was de bestelling nog niet compleet. En nu krijg ik geen contact meer. Maar ik wilde dus voorkomen dat ik betaald zou hebben en dan geen contact meer kreeg. Na alle ervaringen hier en van mezelf wilde ik dat risico niet lopen. Ik ben ook al aan het rondkijken naar andere dekens, maar de stormshield ligt echt zo mooi op mijn merrie... Was er nog maar een andere winkel die ze verkocht.
Nadat ik heb gedreigd om naar de politie te stappen kreeg ik wel reactie, wat toevallig Maar mijn spullen zijn vanuit Duitsland naar hun onderweg en worden volgende week opgestuurd, ben benieuwd...
Word toch wel een beetje zenuwachtig van dit topic..
Heb begin nov een aantal dekens besteld voor mn shop, die moesten besteld worden vanuit Amerika. No problem. Inmiddels is het bijna eind dec, en heb ik alleen ergens in nov nog gehoord dat er wat problemen waren. Week of 2 geleden waren de dekens ''bijna in Nederland''. Ik heb toen ook nog wat artikelen besteld die ze gewoon op voorraad hebben, die zouden dan gelijk verzonden worden. Niks nog dus.. Wél al betaald en aangezien het om best een hoop spullen gaat is het geen klein bedrag ook Ik hoor ook niks meer. Communicatie ging sowieso moeizaam, ben al sinds begin oktober bezig, maar heb Hans toen ook nog een hele tijd aan de telefoon gehad, hartstikke leuk gesprek en kwam allemaal heel goed over. Sindsdien is het dus een ramp met de communicatie en zit ik nog steeds te wachten op mn spullen..
Op magische wijze is zojuist in elk geval één pakket op de post gegaan, ontvang er net een mail van dat ''bestelling onderweg''. Helaas mijn dekens nog steeds blijkbaar niet..
Ik heb helaas nog steeds niets gehoord. Amyz, jij hebt besteld voor je shop zeg je, heb jij niet zelf de mogelijkheid om in amerika te bestellen voor in je shop? Ik wordt absoluut klant!