Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:41

Geen idee of het hier hoort, maar hierbij wil ik mijn verhaal doen over mijn bestelling bij De webshop Equisishes. Ik heb hier op 26 februari een bestelling geplaatst en heb deze meteen betaald. Binnen tien tot vijftien werkdagen zou ik de bestelde goederen ontvangen. Tot op heden heb ik nooit ook maar enig product ontvangen, laat staan excuses over een eventuele lange levertijd. Mijn betaling heeft inmiddels drie maanden geleden plaatsgevonden (!!!) en ongeveer twee weken geleden heb ik een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil omdat ik dit geen gang van zaken vind. Deze mail heb ik gestuurd via hun contactformulier. Je raadt het al, nooit heb ik een reactie ontvangen. Graag hoor ik of er meer mensen zijn die opgelicht zijn door Equiwishes. Mocht iemand weten hoe ik mijn geld terug kan krijgen dan hoor ik dat ook graag.

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:42

Heb je al geprobeerd om je verhaal (openbaar) op facebook te zetten? Dat helpt vaak erg goed :)

Muronia

Berichten: 19544
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:42

Verplaatst van PP naar -> ED

Anoniem

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:43

Goed idee, dat ga ik doen.

cherrypower
Berichten: 296
Geregistreerd: 30-04-14
Woonplaats: meteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:44

ik heb hier al verschillende keren een bestelling gedaan, maar bij mij zijn ze altijd gewoon optijd aangekomen. Misschien nog een keer mailen of bellen (ik weet niet of het kan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:49

Ik heb net geprobeerd een bericht op hun Facebookpagina te zetten, maar dit kan volgens mij niet. En telefoonnummer hebben ze helaas ook al niet.

Edit: ah, net is toch gelukt om het bericht te plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:19

Ik heb eindelijk met ze in contact gekomen en ze zeggen dat ze het gaan oplossen. Ze zeggen dat het product al verzonden was maar blijkbaar nooit is aangekomen. Hier heb ik al meerdere verhalen over gelezen op dit forum... In ieder geval gaan ze het als het goed is nu oplossen.

Anoniem

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:22

Mag ik vragen, niet als aanval, waarom je pas 2,5 maand laten contact opneemt hierover?
Of lees ik het verkeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:10

Puur omdat ik aan het wachten en wachten was. Ik had al op internet gelezen dat het bij meer mensen erg lang duurde. Doordat het zo lang duurde is de bestelling mij op een gegeven moment door alle drukte gewoon enigszins ontschoten. Maar nu duurde het wel érg lang en had ik het idee dat ik gewoon echt opgelicht was, zeker nadat ik geen reactie kreeg op mijn mail naar hun kant. Gelukkig is het vandaag eindelijk goed opgelost.

Anoniem

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:14

Ah oke.
Fijn dat het opgelost wordt. :j

sersansie
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 15:30

Ik heb ook lang gewacht en diverse keren gemaild. Mijn geduld raakte na 3 maanden op en na een zoveelste mailtje van mijn kant kreeg ik een mail met excuus terug van Equiwishes. Er waren diverse problemen en daardoor ging het een en ander mis. De producten zijn zojuist geleverd door de postbode en zien er fantastisch uit. Er zit ook een mooi kado bij voor mijn geduld. Kortom, overal kan wel eens iets misgaan en ik vind het netjes opgelost.

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 16:12

Ja, heb ook ruim 14 dagen geleden daar een bestelling voor een speciaal touwhalster geplaatst én betaald.
Lange levertijden ( en niet aangekomen met de post) schijnen daar standaard, wat ik ook heb kunnen lezen in het andere topic over Equiwishes.

Ik heb vandaag een mail gestuurd.

Ik wacht nog maar even af, echter schijnen ze nu binnenkort ,et vakantie te gaan, dat zal dus wel een lange wacht worden... Nu ja, ik geef ze nog wel even de kans om op mijn mail te reageren.
Trouwens: hoi @Wuis, we kennen elkaar van indertijd Miro/Valco he? Heb nog steeds 2 Dobermanns!

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 15:57

Heb van Equiwishes een keurige informerende mail teruggehad, ze hopen eind deze week mijn bestelling te kunnen versturen. Idd. heb ik er overheen gelezen dat ze zulke lange aanlevertijden hebben.
Tot zover de stand van zaken hier aan mijn kant.

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 16:57

Hoi! Ook ik kom mijn vreselijke ervaring met equiwishes delen. Op 1-1 2016 (ja dat is begin januari en nu is het al juli) 1 stalbord en 1 kastbord besteld. Toen was er probleem met het hout, hierdoor werd de bestelling vertraagd. Daarna door drukte van mij was het er even 2 maanden ontschoten maar, heb ze toen gemaild waar het bleef en hun gaven aan dat het hout helemaal niet meer leverbaar was dus ze vroegen of het goed was om het op een ander soort hout te doen.
Geen enkel probleem terug gemaild daarna weer geen reactie... Ongeveer 5 keer gemaild waar het bleef. Pas toen ik een mail stuurde dat ik naar de bank ging om m'n geld terug te halen reageerde ze eindelijk, ook met de zin ja het laatste mailtje wat we gehad hebben is van een aantal maanden geleden -,-
Ik zou het geld van het ene bordje terug krijgen en die ander was zo goed als af.
Goed prima, opgelost dacht ik... Weer een antal keer gemaild waar en m'n geld bleef en wanneer het opgestuurd word.
En tot op heden nog steeds geen stalbord... Hij mag ondertussen wel van goud zijn zeg!

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:12

sersansie schreef:
Ik heb ook lang gewacht en diverse keren gemaild. Mijn geduld raakte na 3 maanden op en na een zoveelste mailtje van mijn kant kreeg ik een mail met excuus terug van Equiwishes. Er waren diverse problemen en daardoor ging het een en ander mis. De producten zijn zojuist geleverd door de postbode en zien er fantastisch uit. Er zit ook een mooi kado bij voor mijn geduld. Kortom, overal kan wel eens iets misgaan en ik vind het netjes opgelost.


En daarvoor speciaal deze usernaam aangemaakt op Bokt????

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 23:39

@kinke ?

Anoniem

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 23:43

Huh? :P Kinke what bedoel je?

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 00:41

Pichu schreef:
Huh? :P Kinke what bedoel je?


Ik denk dat ze bedoelt dat die persoon maar 2 forumberichten heeft en allebei over equiwishes gaan ;) En waarschijnlijk dus voor goede recensies over equiwishes bokt heeft aangemaakt.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 09:31

Inderdaad, is toch duidelijk.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 09:51

Het is miet echt een goede recensie toch? 3 maanden wachten, diverse mails.. Ik zou al afhaken na zo 1 te lezen haha

Anoniem

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:17

Dat hoeft toch niet per se? Als je je aanmeldt moet je toch ergens een eerste post plaatsen :P

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:37

Nu mijn touwhalster is duidelijk niet vorige week verstuurd...want ik heb nog niks, dus dat zal dan na hun vakantieperiode hopelijk komen.....

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 23:29

@terpentijn, balen :( bij mij is et ook nog stil helaas...

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:08

Nog steeds niets.... ik wacht ivm hun vakantie de komende week nog af, alvorens echt pissig te worden...

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:10

Jeetje wat naar zeg :(