Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:53

Weer mailtje gestuurd, en vandaag antwoord: volgens hun track & trace is het onderweg en zou ik vandaag (really?!?) al het doosje met de touwhalster plus lijn voor Khavanna kunnen verwachten.

We wachten dus weer af...

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:33

Terpetijn: je hebt al meer reactie dan ik. Heb gister maar even weer een mail gestuurd of ie nog kwam helaas nog geen reactie.... Beetje flauw

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 07:37

Zucht... keek vanmorgen,heb ik een mailtje van 13 uur geleden 18.18 uur dat het pakje (doosje) door PostNL bij mij is bezorgd, veel plezier er mee en excuses voor het lange wachten.
Leuk.... maar er IS helemaal niets bezorgd!

Ik heb Equiwishes nu om de track and trace code gevraagd zodat ik zelf kan controleren wat er met het pakje is gebeurd (ALS het al verstuurd is).
Ik vind het sowieso vreemd dat ik zelf geen track and trace link kreeg, wat toch gebruikelijk bij webshops, zonder dat kan ik natuurlijk zelf niet checken of er eigenlijk wel iets verstuurd is...

Ik begin nu toch zware twijfels aan deze webshop te krijgen... Wacht nu even of ze die T & T link aan mij doorgeven (heb zo het idee van niet, en dan weet ik wel hoe laat 't is).

Hoe moeilijk kan het zijn een simpele touwhalster op kleur te maken en te versturen...? -O-

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:08

Alles okee, touwhalster zat bij buurman in de bus! In het doosje zat nog een leuk dreamcatchretje ook.
Dus het goudkleurige halster met zwarte nek- en neusbescherming is terecht!

thewelshpony
Berichten: 9
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 19:27

Ik reageer hier een beetje laat op, maar nu ik jullie verhalen allemaal zo een beetje hoor, heb ik precies hetzelfde..
Ik heb een touwhalster en een stalbordje besteld vorig jaar 7 oktober, en meteen het geld betaald.
Maar tot op de dag van vandaag heb ik het nog steeds niet binnen!
Dan word het verstuurd, dan zijn ze op vakantie (dat verhaaltje heb ik ondertussen al 3 keer gehoord :P)
En dan is er wat met de post waardoor ze niet bezorgen, en ook zijn we geblokkeerd op fb haha

Dus ik ben benieuwd of ik het ''ooit'' nog krijg :)

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 21:51

@thewelshpony ik heb mijn bordje 3 weken geleden eindelijk ontvangen na een half jaar. Ik maakte em open en was eigenlijk een beetje teleurgesteld haha omdat ik zo lang heb moeten wachten. Had ook wel iets extra's verwacht vanwege de slechte service...

verajula
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:24

Hai,

Halverwege oktober 2016 heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Ook ik heb het nu nog niet binnen. Ik had al vaker gevraagd waar het bleef en toen hadden ze gezegt dat er problemen waren met het stof of dat mijn adres misschien niet klopte. Maar heel vaak krijg ik niet eens antwoord... ze zeggen dat ze het al 2x op hebben gestuurd maar ik heb het nog nooit binnen gehad. Echt ver van tevreden...

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 11:13

@verajula haha toevallig bij mij was toenderijd het hout niet leverbaar... Je moet zeggen dat je anders naar de bank gaat om je geld terug te halen dan reageren ze in mijn geval gelijk

Vickz

Berichten: 1614
Geregistreerd: 07-08-07
Woonplaats: Oost-Vlaanderen Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:08

Hier ook al even aan het wachten en krijg ik mails terug waar in ze zeggen dat mijn pakket verzonden is, sorry maar volgens mij duurd het geen 2 weken voor een verzending!
Of dat het misschien bij de buren is en dat ze een mail gestuurd hebben naar de verzend service. Maar daarna weer niks meer... En nu ik dit alles hier lees vrees ik dat ik mijn pakket ook niet snel zal krijgen.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:13

Hier ook een slechte ervaring!!
Ik ben nu nog aan het wachten op een neusbontje die ik op 16 december 2016 besteld en betaald heb.
Verschillende keren via messenger contact gehad en steeds de belofte dat het er zsm aankomt.
Eerst was de stof op, toen op vakantie en inmiddels zou het zsm op de mat moeten liggen. En dat is alweer een dikke week geleden.
Net maar weer een berichtje gestuurd maar ik geloof er niet meer in.
Wat een slecht bedrijf!!
Wat mij betreft moet zo'n webshop gewoon uit de lucht gehaald worden. Dan gaat het bij mij maar om €6,50 maar wat als je voor veel besteld? En vele kleine bedragen zijn voor hun nog veel geld bij elkaar.. en ongelooflijk hoe vaak hun op vakantie zijn dat gelooft toch niemand meer...

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:26

Via kamer van koophandel wel hun adres gevonden, onder miroli horse en dogs solutions.
En ook daaronder gegoogled. Tja, hondentrainingen, dierenpension, paardentrainingen, Paardentaxi, ruitershop, paardenoppas. Diverse advertenties op tophorses. Geen verwijzing naar Equiwishes ook niet andersom. Wel zelfde adres. Als je adres intikt straat met foto van het huis en al. Ophalen of toch maar Alberto Stegeman? :D

Lissa1
Berichten: 10
Geregistreerd: 17-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:53

Ik heb ook nog niets ontvangen. Ik heb besteld a 60 euro. Ik lees nu pas dat veel mensen slechte ervaringen hebben met dit bedrijf. Ik hoop toch echt dat ze mijn spullen deze week toe sturen zoals ze beloofd hebben. Ik wacht al vanaf 27 januari. Zonet er nog maar een berichtje uit gedaan want ze geven aan dat de bestelling binnen 18 a 22 dagen binnen zou moeten zijn.Daar zitten we nu ruim overheen...

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 10:47

Ik heb bericht gehad dat ze het opgestuurd hebben. Nou ik ben heel benieuwd

Lissa1
Berichten: 10
Geregistreerd: 17-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:51

Bij mij zou het zaterdag of maandag verzonden worden. Ik ben benieuwd.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 19:45

*\o/* hij is binnen

Lissa1
Berichten: 10
Geregistreerd: 17-11-16

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 20:47

Fijn! Mooi?

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 23:26

Lissa1 schreef:
Fijn! Mooi?


Hij valt een beetje tegen :o
Kleur en bont zijn goed en de naam staat er mooi op maar het bontje is echt heel kort...

IrisKris

Berichten: 164
Geregistreerd: 26-08-10

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 23:42

Ik heb ook een slechte ervaring met ze. Een naambordje besteld en nooit ontvangen. Ondertussen wel mijn geld terug gehad maar de service is wel heel slecht. Slecht tot niet reageren, steeds zeggen dat er gereageerd is en het in de spam zit. Er was iets gebeurd en had ik begrip voor maar vervolgens bleef antwoord/reactie uit. De rest van de bestelling was er maar ik ga er niks meer bestellen en raad het ook echt niet aan.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 23:48

Ik sta er op stal
Had dit niet verwacht.. Maar fijn om te lezen dat alles toch opgelost wordt :)

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:00

Ik denk meer dat ze heel veel bestellingen krijgen en daardoor de beloofde levertijd niet altijd kunnen waar maken :) Het word natuurlijk allemaal op maat gemaakt (geloof door 1 persoon) en denk dat je moeilijk in een dag die dingen in elkaar kan knutselen zeker bij meerdere artikels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:08

shilady schreef:
Ik denk meer dat ze heel veel bestellingen krijgen en daardoor de beloofde levertijd niet altijd kunnen waar maken :) Het word natuurlijk allemaal op maat gemaakt (geloof door 1 persoon) en denk dat je moeilijk in een dag die dingen in elkaar kan knutselen zeker bij meerdere artikels


Really? Levertijd van 3-6 maanden, is dat normaal? >;) En dan met 6 verschillende smoezen komen?

Nare webshop, was idd opzoek naar een leuk stalbordje en nog wat dingetjes maar ben blij dat ik eerst op Bokt heb gezocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:35

shilady schreef:
Ik denk meer dat ze heel veel bestellingen krijgen en daardoor de beloofde levertijd niet altijd kunnen waar maken :) Het word natuurlijk allemaal op maat gemaakt (geloof door 1 persoon) en denk dat je moeilijk in een dag die dingen in elkaar kan knutselen zeker bij meerdere artikels


Dan moet je geen levertijden van een week beloven maar er eerlijk bij zetten dat het 3-6 maanden gaat duren. Dat je dan geen klanten overhoudt is dan pech, maar liever dat dan de boel besodemieteren toch?

Hier ook slechte ervaring mee gehad namelijk. Uiteindelijk geld terug gekregen maar dat duurde even.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 19:05

Ik heb aangegeven dat het langverwachte bontje veel te kort is. Dat komt volgens haar omdat het geen touwhalster is. Maar op ons touwhalster is hij ook veel te kort. Dat komt omdat het geen touwhalster van haar is zegt ze. Nu mag ik met korting een nieuw bontje bestellen maar laat maar geen zin meer in die ellenlange levertijd. Wat volgens haar kwam door diverse oorzaken die normaal niet zo zijn. Sorry maar ik geloof er niet meer in. Jammer van het korte bontje wat ik uiteindelijk wel heb gehad. Maar haar oplossing zoals ze het zelf noemt vind ik niks. Net gepast op het shetlandhalster en dat kan wel. Maar ja in mijn begrip komen maat pony en maat shetland niet echt overeen. 20 cm vind ik echt heel kort. Maar goed ik heb het gehad. Niet naar wens maar ik laat het hierbij
Afbeelding

Lissa1
Berichten: 10
Geregistreerd: 17-11-16

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:48

Ik zie wat je bedoelt, jammer. Als het goed is krijg ik mijn bestelling vandaag of morgen binnen. Ik wisselde op het laatste moment van maat. Dit was geen probleem voor hen. Dat is fijn.

Lissa1
Berichten: 10
Geregistreerd: 17-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 19:46

Jammer. Ik heb nog niets ontvangen. De post nl bus rijdt net voorbij zonder pakje voor mijn dochters. Het had toch echt deze week binnen zullen komen.