Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Opnieuw paardrijden na longembolie

 
Profiel   

Hoi iedereen!

Ik weet niet of ik hier goed zit: excuses als dit niet zo is.

In maart 2014 heb ik een longembolie gehad, waardoor ik alles opnieuw heb moeten leren.
Zelfstandig ademen, lopen, fietsen etc.

Ik reed op dat moment ook nog paard, maar ben dus noodgedwongen gestopt.
Sinds mijn longembolie heb ik nog drie keer op een manege 'gereden': gestapt en een mini stukje gedraafd. Wat ik merk is, dat het mij gewoon nog veel te zwaar valt. Ik vind het dan ook jammer om telkens zoveel geld uit te geven om af en toe op een manege een uurtje op een grote pony/paard te kunnen zitten.

Graag zou ik weer willen paardrijden. Ik studeer nu in Zwolle en zoek iets in de buurt van Zwolle-Zuid, Hoog-Zuthem of Windesheim.. Is er heel toevallig iemand die een ontzettend lieve grote pony/paard heeft staan waar ik zo nu en dan op zou kunnen 'rijden'?

Liefs, Eline
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-17 18:34 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic even naar Ervaringen en Diensten :-) Je vraag gaat niet zozeer over paardrijden met een beperking, maar meer om het mogen lenen van een lief paard :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-17 12:54 



 

Is mennen niet een leuk alternatief?
Toch met paarden bezig, en ik denk dat het mennen wat minder inspannend is. (Muv optuigen/inspannen en gehobbel op niet vlak terrein. Als je nog moet leren mennen gaat het waarschijnlijk in de bak, en met een goed geveerde wagen zal het gehobbel ook zo weinig mogelijk zijn ;) )


Ik kan je niet aan een rijpaard helpen, maar ik hoop dat er een bokker is welke een braaf paard heeft waar je eens op mag stappen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-17 13:12 



 
Profiel   

Joaltijd schreef
Is mennen niet een leuk alternatief?
Toch met paarden bezig, en ik denk dat het mennen wat minder inspannend is. (Muv optuigen/inspannen en gehobbel op niet vlak terrein. Als je nog moet leren mennen gaat het waarschijnlijk in de bak, en met een goed geveerde wagen zal het gehobbel ook zo weinig mogelijk zijn ;) )


Ik kan je niet aan een rijpaard helpen, maar ik hoop dat er een bokker is welke een braaf paard heeft waar je eens op mag stappen ;)


Mennen is inderdaad een goed alternatief!
Ik zal eens rondkijken!

Ik heb ook al een berichtje gekregen van iemand in de buurt van Zwolle, erg fijn!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-17 11:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen