Gezocht: stalling/weidegang omg. Wageningen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim_W

Berichten: 583
Geregistreerd: 17-10-16

Gezocht: stalling/weidegang omg. Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 13:13

Hallo!

Ik ga vanaf augustus/september in Wageningen wonen. Ik zou graag mijn paardenvriendjes meenemen. Ik ben helemaal niet thuis daar in de omgeving, dus ik hoop dat Bokt mij kan helpen :)
Ze staan nu aan huis, dus ik ben gewend om alles zelf te doen.

Het gaat over 1 kwpn merrie en 4 shetlanders. Ik wil sowieso 1 shetlander meenemen, zodat ze een vriendje heeft. Mocht het verder niet lukken kan de rest bij mijn ouders blijven staan.
In principe ben ik al blij met een weiland + schuilstal. Ook vind ik het niet erg om samen met iemand een weide te delen of bij iemand aan huis te staan. Nou heb ik wat rondgereden in Wageningen, maar ik zie veel weilanden zonder schuilstal. Dit heeft niet mijn voorkeur.
Het liefst wil ik ook een stukje paddock hebben óf mogen aanleggen, zodat de paarden niet 24/7 op het gras staan.

Pensionstal/paddock paradise kan ook, mits de paarden alleen 's nachts op stal staan (niet om 5 u 's avonds al!) of 24/7 buiten kunnen. Bak is geen must. Ik rij met mijn paard alleen buiten, dus zoek wel iets met fijne uitrijmogelijkheden (denk aan geen flink drukke wegen, alleen maar kiezelpaden etc). Ik ben wel een student, dus mijn budget is niet onwijs groot.

Wie o wie kan mij helpen?

Kim_W

Berichten: 583
Geregistreerd: 17-10-16

Re: Gezocht: stalling/weidegang omg. Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 17:31

Niemand?

123321
Berichten: 4370
Geregistreerd: 05-04-08

Re: Gezocht: stalling/weidegang omg. Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:34

Plaats even een berichtje in de facebookgroep Wageningen Student Plaza, daar zitten genoeg studenten die misschien wat voor je weten :j

Kim_W

Berichten: 583
Geregistreerd: 17-10-16

Re: Gezocht: stalling/weidegang omg. Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-17 11:38

Ik ben bang dat studenten me hier niet zo mee kunnen helpen. Veel hebben geen paard of hebben die bij de ouders in de omgeving staan. Maar ik zal er even naar kijken, bedankt voor de tip :)

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 18:29

Heb je inmiddels al iets gevonden Kim_W?