Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht stalling Amersfoort,Nijkerk, Soest, Leusden

 
Profiel   

k ben op zoek naar een stal in de omgeving van Amersfoort, Soest, Nijkerk, Leusden. Ik zoek een stal waar ze overdag de hele dag buiten komen in de zomer of winter. En een goede rijbak
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 22:41 



 
Profiel   

https://nl-nl.facebook.com/Pensionstal- ... 106706707/

Paard van mijn vriendin stond hier. Vond het een prima stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 22:43 



 
Profiel   

Costershoeve. Binnen en buitenbak, longeercirkel. Weides en zandpaddocks. Ruinen en merries apart. Hele dag buiten hele jaar door. Pb voor meer info.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 22:50 



 
Profiel   

Stal vdv in Leusden. Weet alleen niet of ze plek hebben.
Stal kleinheiligenberg in Leusden.

De stal die hoogendroog postte ben ik ook ooit geweest om te kijken voor stallen zag er goed uit en vriendelijke mensen maar had toen wel een lange wachtlijst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 23:22 



 
Profiel   

Stal van hoogendroog is vol en lange wachtlijst.
Stal klein heiligenberg komen ze overdag swinters wel minder lang buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 23:31 



 
Profiel   

Stal VDV kan ik op internet niet vinden.
Klein Heiligerberg vind ik dat ze te kort in de winter buiten komen.

Costerhoeve ken ik niet. Ga ik op zoeken. En de stal van hoogendroog ken ik ook niet. Dus daar ga ik na informeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 16:08 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar nog stalling gezocht, misschien heb je wat aan deze topics?

[ED] Gez: groepshuisvesting of ruime stalling omg Amersfoort
[ED] Tips gezocht! Stalling omg. Soest, Hilversum, Amersfoort

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 16:30 



 
Profiel   

VDV heeft veel verloop, dus is vast gauw een plekje. Zou niet mijn keus zijn daar te staan.
Klein Sandbrink is heerlijke plek, maar vol met lange wachtlijst en zeer weinig verloop.
Klein Heiligenberg komen ze in de winter niet veel buiten.
Je zou Lozeman in Putten kunnen proberen of er plek is.
Er zit nog een pensionstalling in Achterveld waar ik goede verhalen over hoor.
Het is best lastig in dit deel van het land. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 23:37 



 
Profiel   

Klein Sandbrink zou niet mijn keuze zijn. Of mag je daar tegenwoordig wel op zondag naar je eigen paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 01:29 



 
Profiel   

Koper schreef
Klein Sandbrink zou niet mijn keuze zijn. Of mag je daar tegenwoordig wel op zondag naar je eigen paard?

Nee, tenzij hij ziek is natuurlijk. Eigenaar houdt zondagsrust. Voor wedstrijdruiters of mensen die juist op zondag naar het bos willen ofzo daarom minder geschikt. De zorg voor je paard wordt op die dag trouwens net zo goed verzorgd als de andere dagen. Hij komt net zo lang buiten, krijgt een schone stal. Je hebt er dus een dagje geen omkijken naar, wat ook wel een soort van rust geeft. Bij Klein Heiligenberg bijvoorbeeld moet je zelf je paard buiten zetten en binnenhalen op zondag en feestdagen. Dat geeft natuurlijk nogal wat onrust omdat iedereen dat op een andere tijd doet. Is niet zo fijn. En er staan wel negentig paarden, moet je ook willen. Accommodatie is wel prachtig! Bij VDV moeten ze los over het verharde erf rennen en dan via een enorm ongelijk blubberpad richting wei. Met een quad achter zich aan. Da's voor mij dan weer een no go. Bak en roundpen zijn wel weer prachtig daar. Mooie trainingsmolen ook. En zo is het overal wel wat, en is het heel persoonlijk wat jou en jouw paard het beste past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 19:58 



 
Profiel   

dierfysio schreef
Koper schreef
Klein Sandbrink zou niet mijn keuze zijn. Of mag je daar tegenwoordig wel op zondag naar je eigen paard?

Nee, tenzij hij ziek is natuurlijk. Eigenaar houdt zondagsrust. Voor wedstrijdruiters of mensen die juist op zondag naar het bos willen ofzo daarom minder geschikt. De zorg voor je paard wordt op die dag trouwens net zo goed verzorgd als de andere dagen. Hij komt net zo lang buiten, krijgt een schone stal. Je hebt er dus een dagje geen omkijken naar, wat ook wel een soort van rust geeft. Bij Klein Heiligenberg bijvoorbeeld moet je zelf je paard buiten zetten en binnenhalen op zondag en feestdagen. Dat geeft natuurlijk nogal wat onrust omdat iedereen dat op een andere tijd doet. Is niet zo fijn. En er staan wel negentig paarden, moet je ook willen. Accommodatie is wel prachtig! Bij VDV moeten ze los over het verharde erf rennen en dan via een enorm ongelijk blubberpad richting wei. Met een quad achter zich aan. Da's voor mij dan weer een no go. Bak en roundpen zijn wel weer prachtig daar. Mooie trainingsmolen ook. En zo is het overal wel wat, en is het heel persoonlijk wat jou en jouw paard het beste past.

Dit klopt niet, wordt onderling geregeld dus de paarden komen gewoon op de regelmatige tijden buiten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 21:55 



 
Profiel   

Stal Hiensch misschien in Nijkerkerveen? ik ben er net weg met mijn paard, heb er een klein jaartje gestaan, maar ik miste het bos en daarbij de reisafstand ook niet ideaal (ik woon in Almere) Super stal, super verzorging, je bent daar echt een individu en geen nummer. Mijn paard stond in de zomer dag en nacht buiten. Overdag op het land, 's avonds op de paddock. Heel veel hooirondes, goede rijbak, eigenlijk was alles goed daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 20:04 



 
Profiel   

Da's een erg fijne plek inderdaad, stal Hiensch. Eigenares is een heel fijne, hardwerkende dame met hart voor de dieren. Mijn hond gaat daar altijd heen als we weg zijn (ze heeft ook een kleinschalige hondenopvang).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 13:11 



 
Profiel   

dierfysio schreef
Da's een erg fijne plek inderdaad, stal Hiensch. Eigenares is een heel fijne, hardwerkende dame met hart voor de dieren. Mijn hond gaat daar altijd heen als we weg zijn (ze heeft ook een kleinschalige hondenopvang).


yep, ze heeft ook al eens met volle tevredenheid voor mijn hond gezorgd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 15:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen