Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Leuke kindermanege gezocht omgeving Hoorn

 
Profiel   

Hallo, Binnenkort verhuizen wij naar de Goorn. Voor me dochter ben ik op zoek naar een leuke manege in de buurt. Ze kan wel al een beetje rijde. Ik ben totaal niet bekend hier,wie wat wat leuks? We zijn weze kijken bij Stoeterij Tjitske Bakker( is natuurlijk ook geen manage) maar daar wil ik me kind echt niet naartoe hebbe vanwege de rotzooi.Me dochter is een beetje anders dan andere kinderen, daar had Mevrouw Tjitske geen geduld voor Wie weet een leuke manage in de buurt waar ze wel met kinderen om kunne gaan? Dank voor het meedenken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 23:51 



 
Profiel   

Manege de Eenhoorn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:50 



 
Profiel   

Je zou ook marjan vis in schellinkhout kunnen proberen, is ook niet super netjes maar de kinderen mogen veel en het is er altijd enorm gezellig en een fijne sfeer, mijn nichtje lest daar ook. Voor beginnende ruiters een prima plekje. Je hebt ook nog de trenshoeve in berkhout ben ik al heel lang niet meer geweest maar is mischien ook een optie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:38 



 
Profiel   

Stal Liza in Berkhout. Als je op Facebook kijkt zie je wat voor leuke dingen ze doen met de kinderen. Ik kende deze stal niet toen mijn kinderen klein waren, anders hadden ze hier ws ook wel naartoe gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 19:02 



 
Profiel   

Manege Bria in Andijk. Ik geef op dinsdag les en heb meer kindjes in de les die 'anders' zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 05:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen