Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Les gangenpaard, omgeving zeeland

 
Profiel   

Hallo iedereen,

Omdat ik bezig ben met de aanschaf van een Rocky Mountain Horse (nu nog veulen), ben ik mij aan het oriƫnteren op lessen op gangenpaarden om dit voordat ik mijn eigen paard moet gaan beleren zelf al enigszins onder de knie te hebben.
Nu vind ik via google wel wat, maar ik zou graag eens ervaringen uit de eerste hand horen en wie weet, zijn er wel opties veeeel dichter bij huis dan wat ik tot nu toe gevonden heb :D

Ik woon op walcheren, zeeland. (stukje rijden is echt geen probleem, maar als ik het vaker wil doen dan zou het fijn zijn als het niet op 2 a 3 uur rijden ligt)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 11:19 



 
Profiel   

Manege de IJslander in Biggekerke is misschien wat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 12:06 



 
Profiel   

En liever geen ijslanders dus, had ik er bij moeten zetten.
Qua bouw liggen deze niet in de buurt van de RMH, en dus niet wat ik zoek.
Ik hoor ook niet altijd de beste recensies over die manege om genagen te leren. (als je het al wel kan dan weer wel).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 13:11 



 
Profiel   

Ik heb in het verleden vaak les gehad van Temba Burril, ze kwam dan bij mij aan huis. Ook wel eens een lesdag met meerdere mensen georganiseerd. Misschien dat ik dat in de toekomst wel weer eens ga doen. Heb zelf een mountain horse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:21 



 
Profiel   

Ja over Temba heb ik meer gelezen, en als paardjelief oude genoeg is, over een jaar of vier, dan wil ik zeker wel onder zo'n constructie lessen. Maar ik wil dus heel graag van te voren al behoorlijk thuis zijn in het extra gangenwerk, zodat ik bij het inrijden ook niet zo snel met mijn bek vol tanden kom te staan omdat ik geen idee heb wat hij doet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 10:24 



 
Profiel   

Verder niemand?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen