Stalling gezocht! Wilp of Wenum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ChelseyL

Berichten: 55
Geregistreerd: 15-05-15

Stalling gezocht! Wilp of Wenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 23:42

Hoi allemaal,

Binnenkort krijg ik wss mijn eerste pony en nu ben ik op zoek naar een stalling in de buurt van Wilp / Bussloo (bij Apeldoorn) óf omgeving Wenum Wiesel.


Mijn budget is max. 200 euro voor all-in.
Het hoeft geen luxe stal te zijn als het er maar wel netjes is.

Alle tips zijn welkom!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Stalling gezocht! Wilp of Wenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:02

Heb je al eens op Marktplaats of Facebook gekeken? Ik heb een tijd terug een stal in Wilp gezien weet alleen niet zeker of het All in was

sauffi

Berichten: 703
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:09

Stal klein sgravenmate in wilp/Bussloo (all-in)
Het hoefhof in teuge (niet all in)
Manege de cannenburgh in Vaassen (all in)
Stal buiten Vaassen (all in)
Stal arlo in Klarenbeek (weet ik niet)
Stal bruin in wilp (volgensmij ook all-in)
Stal betlmanshoeve zit ook in wilp maar dat ken ik persoonlijk niet.

Edit even bij gezet of het all in is. Deze stallen hebben allemaal redelijk luxe faciliteiten (denk aan buitenbak, binnenbak, longeercirkel, wasplaats). Het hoefhof is meer een doe het zelf stal ten opzichte van de rest

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Stalling gezocht! Wilp of Wenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:05

Op Facebook worden heel veel plekken aangeboden. Heb je verder nog eisen behalve all-in? Buitenbak, binnenbak, uitrijmogelijkheden, etc.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:08


ChelseyL

Berichten: 55
Geregistreerd: 15-05-15

Re: Stalling gezocht! Wilp of Wenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-17 21:15

Bedankt voor jullie reacties. Jaa een goed te rijden buitenbak moet er sws zijn. Heel graag ook een binnenbak (id buurt) en niet te duur. Max 210..?

Anouk0804

Berichten: 72
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 22:39

sauffi schreef:
Stal klein sgravenmate in wilp/Bussloo (all-in)
Het hoefhof in teuge (niet all in)
Manege de cannenburgh in Vaassen (all in)
Stal buiten Vaassen (all in)
Stal arlo in Klarenbeek (weet ik niet)
Stal bruin in wilp (volgensmij ook all-in)
Stal betlmanshoeve zit ook in wilp maar dat ken ik persoonlijk niet.

Edit even bij gezet of het all in is. Deze stallen hebben allemaal redelijk luxe faciliteiten (denk aan buitenbak, binnenbak, longeercirkel, wasplaats). Het hoefhof is meer een doe het zelf stal ten opzichte van de rest


Het hoefhof is op basis van all in! Je kan er voor kiezen om het zelf te doen.

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Re: Stalling gezocht! Wilp of Wenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 22:51

Er opent deze maand een nieuwe stal in Wilp, JF Stables. Zaten eerder in Voorthuizen. Je zou dat kunnen informeren, al vrees ik dat hij boven budget zit. Wel goed voor de paarden en je zou er héél fijn les kunnen krijgen.

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:02

dierfysio schreef:
Er opent deze maand een nieuwe stal in Wilp, JF Stables. Zaten eerder in Voorthuizen. Je zou dat kunnen informeren, al vrees ik dat hij boven budget zit. Wel goed voor de paarden en je zou er héél fijn les kunnen krijgen.


Ik deel de mening van Dierfysio. Hij is een geweldige man met een hart op zijn goede plek. Ik vertrouw weinig mensen mijn paard toe, maar bij hem lever ik zou een paar paarden af!!! Helaas is het voor mij te ver, maar anders was ik zeker bij hem gaan staan!

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:18

Moderatoropmerking:
Een aantal reacties welke niet aan de regels voldoen (en reacties hierop) zijn verwijderd. Let op dat we op [ED] strengere regels hanteren dan op de rest van het forum.

Je mag je eigen ervaring delen, mits deze onderbouwt is en neutraal geschreven is.
Hieronder nog even een opsomming van de regels voor het reageren op topics op [ED] Ervaringen en Diensten .

[ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten
Citaat:
Vaste regels voor reacties
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor enkel zeer positieve berichten, neigend naar reclame.
- Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
- Reacties die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:53

dierfysio schreef:
Er opent deze maand een nieuwe stal in Wilp, JF Stables. Zaten eerder in Voorthuizen. Je zou dat kunnen informeren, al vrees ik dat hij boven budget zit. Wel goed voor de paarden en je zou er héél fijn les kunnen krijgen.


Nogmaals, uit eigen ervaringen van jaren en jaren zou ik daar nooit gaan staan. Dan maar een pb bij vragen, omdat bokt selectief reacties verwijdert.

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Re: Stalling gezocht! Wilp of Wenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:00

En wil je de andere kant van het verhaal horen, mag je mij ook pben ;-)