Trailer laten maken, welk bedrijf? (Noord Holland)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Trailer laten maken, welk bedrijf? (Noord Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-24 10:00

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een goed en eerlijk bedrijf om mijn trailer te laten repareren.

Er ligt een rubberen “gietvloer” in maar die is aan het loslaten en moet dus vervangen worden. Er moet dan uiteraard ook even gecheckt worden of de ondervloer nog goed is.

Vorig jaar zijn de remmen en banden vervangen. Maar wil hem ook weer even “APK” laten keuren.

Theo stet ben ik bekend mee, maar vind die behoorlijke prijzen rekenen. Dus ben vooral benieuwd naar evt andere goede bedrijven.

Ik kom vanuit Alkmaar. Liefst binnen een straal van 30 km. Maar als het iets verder is is het ook prima.

DuoPenotti

Berichten: 29757
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 10:12


Duhelo

Berichten: 28561
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Trailer laten maken, welk bedrijf? (Noord Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 10:17

ik ben vanuit België naar Zuidzijde trailers gereden voor de aankoop van een tweedehands trailer. Superfijn bedrijf, goede begeleiding, zeker aan te raden!

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 11:10

Ik persoonlijk vind Aanhangwagencentrum Noord-Holland ( het vroegere Stet) niet duur en wel heel correct, als het niet goed is met de bodem zeggen ze dat zeker en laten ze je dat zien en als het wel goed is zullen ze dat ook zeggen. Je hebt dan ook nog TonCa in Winkel in de buurt, maar daar ga ik minder graag naar toe.
Bij Zuidzijde Trailers Goudriaan wordt je ook prima geholpen, maar wat je dan aan reiskosten/reistijd meer kwijt bent, kan je ook bijleggen en gewoon bij Aanhangwagencentrum NH terecht.
De kans is groot dat je hem niet dezelfde dag weer mee kan nemen en dan heb je dus twee ritten.

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31327
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 18:03

Het topic verhuist naar Ervaringen en Diensten

TAO -> ED