Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanne1234
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-04-24

Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-24 19:59

Hey, ik had eens een vraagje, iemand ervaring met onzedroompaarden.nl? Zou graag een paard leasen maar vindt niks in de buurt dus kwam ik bij hun uit woon zelf in belgie en ze kunnen ook paarden leasen naar belgie op verplaatsing.
Iemand hier ervaring bij? Zo ja moet ik dan zelf ook nog zadel,hoofdstel,halster etc… betalen? Want kan financieel wel een paard leasen + stallings kosten maar om een zadel etc te kopen voor een paard waar ik niet van weet of het uiteidelijk een goede match is vindt ik toch riskant aangezien ik heb opgezocht dat alle spullen om deftig te kunne rijden voor paard en mezelf en verzorging toch al makkelijk rondt de 1.200€ kost als ik de goedkopere spullen pak want natuurlijk niet altijd de beste zijn.

Alvast bedankt!!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78525
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:29

Omdat hier naar een ervaring naar een bedrijf wordt gevraagd verplaats ik dit topic naar ED.

Yummy

Berichten: 424
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Re: Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:53

Zoals ik het op de site lees, moet je inderdaad zelf de spullen aanschaffen. Daarnaast komen de stallingskosten, hoefsmid, tandarts, dierenarts etc. er ook nog overheen. Gezien je andere topics raad ik je aan op zoek te gaan naar een verzorgpony, dit is veelal gratis.

troi
Berichten: 17016
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:05

Merkwaardige opzet. Zij kopen een paard dat jij vervolgens mag leasen.

Een beetje leuk paard kost tegenwoordig zo 10k en ze zullen, verwacht ik, binnen een jaar of 2 max de kosten eruit willen. Dat is dan 500euro leasegeld per maand + stalgeld (zo 300) + tuig (1500) + lessen (30 per keer). Das zo 1000 per maand dus!

Beter dat geld opsparen en volgend jaar zelf een paard kopen

Nowiexx

Berichten: 167
Geregistreerd: 05-01-20

Re: Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 10:54

Je moet inderdaad zelf alle spullen aanschaffen. Volgens mij was het leasebedrag iets van 250,- in de maand e daarboven op nog je stallingskosten.

cissy

Berichten: 19834
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Lease paard bij onzedroompaarden.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 04:34

Ze bieden zelf veulens aan voor lease, vraag me af of je die dan weer mag komen inleveren voor verkoop als ze zadelmak zijn.
Goed verdienmodel dat wel!

Ik zou er persoonlijk verre van blijven.