Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De bit talentendagen 2016

 
Profiel   

sharon488 schreef
@Myrthe wat leuk! Waar woon je ? Ik woon ook vlak bij dus ga ook lopend heen.

Entree is gratis inderdaad met de trianingsdagen


Ik woon net naast de Folgeren ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-16 21:26 



 
Profiel   

Ik ga helpen als vrijwilliger in de stallen. Ben heel benieuwd! Succes voor iedereen die gaat rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-16 22:17 



 
Profiel   

MaudiW schreef
Ik ga helpen als vrijwilliger in de stallen. Ben heel benieuwd! Succes voor iedereen die gaat rijden!


Dankjewel :) komt vast gooed, maar jij natuurlijk ook veel succes en plezier natuurlijk ;) mij zul je niet tegen komen, ik heb geen stal gereserveerd :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-16 22:52 



 
Profiel   

MaudiW schreef
Ik ga helpen als vrijwilliger in de stallen. Ben heel benieuwd! Succes voor iedereen die gaat rijden!


Heb jij al een mailtje gehad met tijden enzo? Ik nog steeds niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-16 01:33 



 
Profiel   

Chantalla schreef
MaudiW schreef
Ik ga helpen als vrijwilliger in de stallen. Ben heel benieuwd! Succes voor iedereen die gaat rijden!


Heb jij al een mailtje gehad met tijden enzo? Ik nog steeds niet..


Ja ik zal hem je zo pb - en!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-16 11:11 



 
Profiel   

Ik heb ook geen stal gereserveerd dus kom jullie ook niet tegen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-16 12:33 



 
Profiel   

Ik heb ook een stal gereserveerd dus kom jullie ook tegen denk ik....

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-16 13:40 



 
Profiel   

Veel plezier en succes allemaal vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-16 09:28 



 
Profiel   

Hoe was het?? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-16 19:59 



 
Profiel   

Ik vond het een leuke, KOUDE! dag :) Veel mooie paarden en leuke combinaties voorbij zien komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 13:15 



 
Profiel   

Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
Normaal de bak door is meer dan geslaagd maar blijven zitten is toch mislukt _O-
Vond het wel leuk maar ik zou het niet nog een keer doen, vond het Veel geld voor 1 opmerking van adelinde

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 15:47 



 
Profiel   

Ik ben mee geweest al groom en support maar vond het prijs technisch wel tegen vallen 11 minuten in de baan en tegen sommige werd niet eens iets gezegd. vraag me ook af hoe men de punten telling heeft gedaan vond die van het sporten erg onduidelijk. Was leuk om een keer mee te maken en voor de 8 finalisten veel succes volgende week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 15:55 



 
Profiel   

Vorig jaar waren er inderdaad ook mensen die het veel te duur vonden.
Daarnaast qua beoordeling, er was niet veel tijd om opmerkingen te schrijven. In de paar minuten uitstappen moesten alle formulieren van de hele groep ingevuld worden. Ook zat Adelinde dit jaar alleen, zonder Lammert en Gea die vorig jaar voornamelijke de opmerkingen deden.

Ben toch beniewd wie de bokkers waren die meededen, gezien ik iedereen in de ring gezien heb en de punten opgeschreven haha. Er waren ook behoorlijk wat Sharons :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 16:33 



 
Profiel   

We waren er helaas niet. Maar vond ook de prijzen voor de jeugd rubriek erg tegenvallen. € 75,- betalen en dan een cadeaucheque van € 50,- en een deken. Ik snap in dit geval dat het om meedoen gaat, maar toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 17:22 



 
Profiel   

sharon488 schreef
Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
Normaal de bak door is meer dan geslaagd maar blijven zitten is toch mislukt _O-
Vond het wel leuk maar ik zou het niet nog een keer doen, vond het Veel geld voor 1 opmerking van adelinde


Oh stuiterde jij eraf tijdens het losrijden? :(:) hij was ook wel beetje stout zag ik hihi. Die van mij begon toen zelfs al te klieren daardoor. In de hoofdring was hij super braaf en werd hij zelfs een beetje te stoer waardoor hij iets te sterk werd. De enige aanwijzing die ik kreeg was dat ik m'n teugels iets korter moest pakken. Vond het ook tegenvallen inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 20:00 



 
Profiel   

annetm schreef
sharon488 schreef
Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
Normaal de bak door is meer dan geslaagd maar blijven zitten is toch mislukt _O-
Vond het wel leuk maar ik zou het niet nog een keer doen, vond het Veel geld voor 1 opmerking van adelinde


Oh stuiterde jij eraf tijdens het losrijden? :(:) hij was ook wel beetje stout zag ik hihi. Die van mij begon toen zelfs al te klieren daardoor. In de hoofdring was hij super braaf en werd hij zelfs een beetje te stoer waardoor hij iets te sterk werd. De enige aanwijzing die ik kreeg was dat ik m'n teugels iets korter moest pakken. Vond het ook tegenvallen inderdaad.


ja dat was ik :') normaal geeft ze 1 bok en dan is het klaar, maar ze bleef maar door gaan en toen verloor ik een van mn beugels. Nouja toen kwam er dus nog een bok en blijf dat maar zitten.. sorry voor het storen!

Ik kreeg alleen te horen handen lager, meer serieus niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 21:47 



 
Profiel   

Onze dochters hebben ook mee gedaan. Ze vonden het erg leuk, maar blijken zeer zeker geen aanleg te hebben voor het sportgedeelte. Het rijden gaat ze beter af!

Het rijden bij de oudste ging heel goed en de pony gedroeg zich prima (dat weet je nooit zeker). De jongste had pech dat haar pony bij het binnenkomen van de inrijbak in het tentgedeelte er door spanning al vandoor ging en ze daarom maar 15 minuten had kunnen inrijden voordat ze de hoofdpiste in mocht. Eigenlijk te kort voor de pony en dat uitte zich in spanning met het rijden, maar op zich wist ze het nog netjes op te lossen.

Hier de oudste:

[ img ]

En de andere dochter:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 11:58 



 
Profiel   

Dit waren Baila en Ik :)

[ img ]

[ img ]

Foto's zijn niet heel goed, scheve horizon enzo maargoed even een indruk.
Ik wacht nog op de foto's van Digishots. Die staan nog niet online

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 14:38 



 
Profiel   

Hee ik sta ook op die eerste foto haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 14:55 



 
Profiel   

Chantalla schreef
Hee ik sta ook op die eerste foto haha


Zo'n vermoeden had ik al haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 14:59 



 
Profiel   

Ik deed ook mee ! was startnummer 110. ben benieuwd naar foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 15:07 



 
Profiel   

Mooie foto's Sharon. Eigen foto's? Ik heb die van Digishots even snel bekeken daar, maar vond ze niet zo mooi.

Je zou trouwens je foto's wat bij kunnen draaien, zodat de horizon wel recht wordt. Loopt je paard ook iets meer bergop voor t mooie plaatje :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 19:58 



 
Profiel   

sharon488 schreef
Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
Normaal de bak door is meer dan geslaagd maar blijven zitten is toch mislukt _O-
Vond het wel leuk maar ik zou het niet nog een keer doen, vond het Veel geld voor 1 opmerking van adelinde


was jij diegene die in de inrij'tent'er vanaf viel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 20:04 



 
Profiel   

magdabouma schreef
sharon488 schreef
Ik vond het ook erg leuk en koud haha. Ik had 2 doelen, blijven zitten en normaal de bak door.
Normaal de bak door is meer dan geslaagd maar blijven zitten is toch mislukt _O-
Vond het wel leuk maar ik zou het niet nog een keer doen, vond het Veel geld voor 1 opmerking van adelinde


was jij diegene die in de inrij'tent'er vanaf viel?


(Nee in de binnenhal) Ah gelukkig je was dus niet de enige Sharon hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 20:21 



 
Profiel   

annetm schreef
Mooie foto's Sharon. Eigen foto's? Ik heb die van Digishots even snel bekeken daar, maar vond ze niet zo mooi.

Je zou trouwens je foto's wat bij kunnen draaien, zodat de horizon wel recht wordt. Loopt je paard ook iets meer bergop voor t mooie plaatje :p


Dankjewel! Jaa mn moeder heeft ze gemaakt haha. Ik heb ze voor Facebook enzo inderdaad bijgedraaid, maar had ze zo gedownload op mijn album dus dacht laatmaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 20:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen