Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie gaan er naar de Koudbloeden wedstrijd in Uden?

 
Profiel   

Aangezien de inschrijving voor de wedstrijd alweer is geopend *\o/* ben ik natuurlijk weer benieuwd :D

8-) Welke Bokkers gaan er (weer) naar de Koudbloedenwedstrijd op 21 mei te Uden?? :):)

/3 wie -- naam paard -- ras -- onderdelen & klasse/ hoogte 8-)


Voor degenen die het niet weten :P info wedstrijd: http://www.omarpasha.nl en/ of zie FB-event https://www.facebook.com/events/220175715097643
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-17 18:52 



 
Profiel   

Leuk weer een topic! :D over een paar weekjes weet ik zeker of ik er wel of niet bij ben met camera :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-17 20:33 



 
Profiel   

Ik heb me al ingeschreven!!!! Nu al mega zin in, Evelien Martens met Luna Friese merrie M1 voor de eerste x dus spannend! Vooral omdat ze de afgelopen bijna 3 maanden niet goed is en ik duim dus dat ze heel snel beter is en we weer lekker kunnen trainen voor deze wedstrijd :-)Doe ook mee met de behendigheid wedstrijd 40 cm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-17 02:20 



 
Profiel   

Ik wilde misschien mee doen met mijn fjord.. maar helaas valt het precies op dezelfde dag als mijn selectie wedstrijd met mijn andere paard. Helaas kan ik die dag dus niet.:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-17 08:19 



 
Profiel   

Topic heeft mij op ideeën gebracht :D Nooit meegedaan aan een koudbloeden wedstrijd, maar eens moet de eerste keer zijn. Ik ga mezelf maar eens inschrijven :)

@evelina1984 dan komen we elkaar zeker tegen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-17 10:02 



 
Profiel   

Ik moet werken.. maar probeer mijn dienst nog even te ruilen. Dan ben ik zeker van de partij met mijn Haflinger in de L1 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-17 10:22 



 
Profiel   

Gezellig tot dan hananass

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-17 20:37 



 

Ik ben er ook eindelijk na een aantal jaar weer bij :D

2 proefjes L1 dressuur recreanten op mijn haflinger :) En ons bijrijdstertje doet nog een B dressuurproefje bij de pony recreanten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-17 20:52 



 
Profiel   

@horsieslii Hopelijk wel :D *\o/*

@evelina ik ga meeduimen dat ze snel beter is +:)+

@keshia ohh dat is jammer -O-

@hananass super leuk en gezellig :D 8-)

@kim hopelijk lukt het ruilen +:)+

@olina Gezellig 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-17 20:15 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook even heb de vraag al ergens anders op bokt staan.

Ik heb een Irish Draught (vol papier) Iers trekpaard dus, en woon vlakbij Uden.

Maar hij ziet er niet zo heel "koudbloed" uit. (galopeert als een tinker zeg maar).

Zal ik mee kunnen doen?

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 10:26 



 
Profiel   

Ik ben er dit jaar bij met camera :D
De resultaten zullen op de website en Facebook pagina komen. :)
http://seasonsphotography.nl/

Hopen op goed en droog weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 12:28 



 
Profiel   

@friesam: van de melding op mijn-khns heb ik het volgende geplukt:

Opmerkingen door organisatie
Uitsluitend opengesteld voor koudbloeden: zoals Haflinger, Tinker/ Irish Cob, Shire, Fjord, IJslander, Trekpaard, Mérens, Fell pony of ander koudbloedpaard of koudbloedkruising en ook Friezen zijn Welkom


Ik neem aan dat die van jou daar ook onder valt :D Anders kan ik je via de pb nog een mailadres van de organisatie sturen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 17:22 



 
Profiel   

Ik heb ze gemaild

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-17 18:26 



 
Profiel   

Hij is niet koudbloed genoeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-17 11:56 



 
Profiel   

Hij ziet er niet zo uit.. maar met een volbloed Iers trekpaard? Daarmee zou je toch moeten kunnen starten lijkt mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-17 12:01 



 
Profiel   

keshia schreef
Hij ziet er niet zo uit.. maar met een volbloed Iers trekpaard? Daarmee zou je toch moeten kunnen starten lijkt mij?


Ja volgens papier wel. Is wel echt zijn papier.

Ik heb nog een Frans trekpaard die ziet eruit als een witte Belg.

Als ik die in een bak in galop krijg kan ik nog overwegen mee te doen maar voor vaardigheid is ze echt te zwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-17 12:07 



 
Profiel   

Jammer om te horen friesam! Gelukkig heb je nog een 'reserve' koudbloed achter de hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-17 18:04 



 
Profiel   

Ik kan me ook melden. Ik ga samen met mijn tinker Eddie meedoen. 1x B dressuur en 1x 40cm vaardigheid. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-17 22:37 



 
Profiel   

@Keshia & Friesam
:o "trekpaard" is volgens mij geen goede benaming :o Oorspronkelijk misschien wel, maar er is veel Engels Volbloed in gefokt ;) https://en.wikipedia.org/wiki/Irish_Draught

Op de website van het stamboek worden ze ook warmbloed genoemd: "Over a century of selection has produced a warm-blooded breed that is..." http://www.irishdraught.com/aboutid/

:D Het Franse trekpaard/ witte Belg postuur zou dan idd beter op de wedstrijd passen 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-17 15:50 



 

Toch nog maar een wijziging gedaan, startkaart weer geactiveerd dus toch maar 2 proefjes B officieel is de bedoeling :)



Olina schreef
Ik ben er ook eindelijk na een aantal jaar weer bij :D

2 proefjes L1 dressuur recreanten op mijn haflinger :) En ons bijrijdstertje doet nog een B dressuurproefje bij de pony recreanten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-17 18:28 



 
Profiel   

Misschien gaat mijn bijrijdster meedoen op mijn IJslander. Vorige keer voor het eerst gestart in de B en dat ging heel goed! Alleen geen startkaart dus telt niet helaas. Ik weet niet of ik een startkaart ga aanvragen. Moet dat per combinatie of alleen op naam van het paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 12:19 



 
Profiel   

Jaa ik ga mee doen wordt me eerste keer en officieel dat ik start in de b dresuur 2 proeven met mijn 10 jarige fjord ivorna [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 14:10 



 
Profiel   

@anouk97x Leuk en spannend 1ste keer voor t eggie :D =:)

Ginnybjalla schreef
Misschien gaat mijn bijrijdster meedoen op mijn IJslander. Vorige keer voor het eerst gestart in de B en dat ging heel goed! Alleen geen startkaart dus telt niet helaas. Ik weet niet of ik een startkaart ga aanvragen. Moet dat per combinatie of alleen op naam van het paard?


startpas moet op combinatie ;)
https://www.knhs.nl/wedstrijden/regels- ... -eventing/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 20:09 



 
Profiel   

Kun je vaardigheid die dag zelf voor aanmelden

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 22:07 



 
Profiel   

Ik ben erbij! Twee dressuur proefjes B recreanten met mijn fries Zara!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-17 22:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen